Ben op vakantie geweest in Vaals met vriende naar een bungolowpark. Met ze 4en naar Peter Pan Speedrock in echt een wazige tent. Bier was 1,50 euro en tequila.....ook!!! w00t d8en wij, dat wordt tequila, noujah ik in ieder geval.
Dus eerste iets van 5 tequila weggewerkt, nog 1tje van de barman gekregen. Toen nog een paar genomen(ondertussen waren de citroentjes op dus bestelden we bier om de tequila mee weg te spoelen), uiteindelijk kwam het er op neer dat ik ongeveer 10-13 tequila op had en nog wat bier.
Ben toen nog ff gaan dansen enzo,maar op een gegeven moment voelde ik dat het tijd was om te gaan. Ben naar buiten gegaan(alleen) en gaan lopen, geen idee waar ik naartoe moest. Op een gegeven moment kwam er een mevrouw van ongeveer 35-55 die me ging helpen. Vanaf daar is het wazig, iig weet ik nog dat ik bruut heb lopen kotsen nadat die mevrouw het had opgegeven en dat ik de hele breedte van de (autoweg) nodig had.
Toen ik wakker werd, hoorde ik dat
- we onze bungalow sleutels kwijt waren geraakt die avond
- dat ik door een medewerker van dat Bungalowpark naar bed ben gebracht

,
- dat hij 2 keer heeft moeten komen, omdat mijn vrienden dus gebeld hebben dat we geen sleutel hadden, maar hij ALLEEN mij naar bed had gebracht,hij moest dus nog eens komen voor die andere gasten(kon geen deuren meer openmaken

)

,
- ik heb eerst in mijn eigen kots tegen de deur aan liggen slapen.

,
er zijn redelijk wat dakpannen gesneuveld door mijn vrienden die avond en zij hebben over auto's gelopen en ingebroken bij onze buurbungalowbewoners(die vonden dat niet erg trouwens, ze hebben later nog met hen gezeten, terwijl we ze echt nog nooit gezien hadden).
Iig ben ik nog nooit ZO dronken geweest, van veel bier ben ik dronken geweest, maar op een gegeven moment kan je dan niet meer zuipen, tequila heeft een heel ander soort dronken, die veel verder gaat.
Ik heb hierna nog 2 keer geprobeerd een tequila te nemen, twee keer bijna over me nek gegaan van 1tje, dus voor mij nooit meer

.
Ojah we hebben trouwens de 100 euro borg die we daar moesten betalen, ook niet teruggekregen, wat alleen heel vaag was, was dat ze als reden gaven dat we te hard op onze eigen deur hadden geklopt(mijn vrienden konden zich vaag iets herinneren van trappen tegen de deur om hem open te schoppen toen we die sleutels kwijt waren

)
Ik ben het dus duidelijk met anderen eens dat tequila heavy sh1t is en dat whiskey bij mij een beter idee is!!!