Ik heb Checkpoint altijd veel beter gevonden qua kwaliteit. Veel beter eigenlijk, is toch mijn mening.
Maar ik ga zelf ook meestal naar Miami, Checkpoint is altijd zo druk. Je kan er wel op tgemak iets drinken op terras terwijl je wacht, het is toch op nummer. Maar het verbaasd me niets als ik daar soms 2uur moet staan wachten dat het aan mij is. Daarom ga ik naar de overkant, op 10 minuutjes sta je dan meestal al buiten. Ik ben vrijdag nog naar checkpoint geweest, ik had nr 65. Op het bord stond 712.....Ben dan maar naar Miami geweest. We moesten wel buiten aanschuiven maar op helfuurtje waren we al terug buiten.
Weet er mss iemand al meer van die situatie daar? Nu sluiten ze al om 22u, en ik heb al zoveel verhaaltjes gehoord. Zoals bv dat ze binnen het jaar moeten verhuizen, toch zot, ze hebben nog maar juist een nieuw gebouw gezet. Ik heb ookal gehoord dat ze vanaf september enkel nog aan nederlanders mogen verkopen en niet meer aan Belgen of Fransen , voor drugstoerisme tegen te gaan.....Hoe zit het nu echt allemaal?
En zijn er soms nog andere adressen in de buurt? Heb al veel gehoord van axel...