Terneuzen

Veritas

Newbie
Na ff te twijfelen net beslist om vanavond (donderdag 19 juli) ff naar terneuzen te rijden met de fiets mits het goed weer blijft natuurlijk ,iemand die vanavond het zelfde plan :sunglasses: had kunnen misschien samenrijden

laat iets horen via pm fzo :stoned:

ZI09

Bewuste gebruiker
Gisteren een lift met de auto gescoord.

De white Whidow is lekker droog bij Miami.
7 eurix de gram en ik vind m best rrelaxt.

Check is drukker en duurder + wachten = drinken = nog duurder.

Veritas

Newbie
net telefoontje gehad , morgen kan ik meerijden met iemand , maar merci vo de tip over de white widow (alhoewel ik die beetje beu ben) , vorige keer jack herror gekocht en was echt nat :angry: ,

grtz

Veritas

Newbie
nee woon niet in gent , maar in de buurt ervan , eerder dicht bij zelzate tis maar 20km vanaf hier :grin: , maar kheb er wel al enkele tegengekomen die vanaf gent rijden met de velo en als je dan tegen hen zegt "ja maar der is ook een bus vanuit gent" krijg je erg vaak het antwoord

"das waar maar dan blijft er minder geld over om gerief te kopen"

that's the spirit :stoned:

ZI09

Bewuste gebruiker
Een keertje lekker fietsen kan gaan kwaad hoor.
Hoewel ik het niet stoned zou doen, dan wordt het namelijk wel een erg karige zaak.

Oh, en wat Miami betreft: Je kan altijd even in die bakken wiet kijken, ze staan op de toonbank, dus je kan kijken en als je vraagt ook wel voelen hoe droog of nat die is.

nootjes

Newbie
Ik heb Checkpoint altijd veel beter gevonden qua kwaliteit. Veel beter eigenlijk, is toch mijn mening.
Maar ik ga zelf ook meestal naar Miami, Checkpoint is altijd zo druk. Je kan er wel op tgemak iets drinken op terras terwijl je wacht, het is toch op nummer. Maar het verbaasd me niets als ik daar soms 2uur moet staan wachten dat het aan mij is. Daarom ga ik naar de overkant, op 10 minuutjes sta je dan meestal al buiten. Ik ben vrijdag nog naar checkpoint geweest, ik had nr 65. Op het bord stond 712.....Ben dan maar naar Miami geweest. We moesten wel buiten aanschuiven maar op helfuurtje waren we al terug buiten.

Weet er mss iemand al meer van die situatie daar? Nu sluiten ze al om 22u, en ik heb al zoveel verhaaltjes gehoord. Zoals bv dat ze binnen het jaar moeten verhuizen, toch zot, ze hebben nog maar juist een nieuw gebouw gezet. Ik heb ookal gehoord dat ze vanaf september enkel nog aan nederlanders mogen verkopen en niet meer aan Belgen of Fransen , voor drugstoerisme tegen te gaan.....Hoe zit het nu echt allemaal?
En zijn er soms nog andere adressen in de buurt? Heb al veel gehoord van axel...

Osi`

Bewuste gebruiker
Kvind dat ze ergens eengrote coffeeshop boulevard moet maken, bedoel hoeveel coffeeshops zijn daar nie aan de noordkant van Belgie. in't zuiden van nederland, de maas. Daar komen normaal vaak fransen, belgen, duitsers en dan nog lukt da goe, op zaterdagen wel rijen,maar nie langer dan 10 minuten als het goe doorgaat en niemand lult. =) En dannog genoeg coffeeshops waar je nietmoet wachten of maar 2 man voor u!

Wacky

Badass junkie
Er zijn plannen om bij terneuzen buiten de stad een plekje te maken voor checkpoint en miami. Ik kan me zo voorstellen dat ze dan rekening gaan houden met de te verwachten klanten.

In welke staat die plannen zijn weet ik niet.

In terneuzen word veel geklaagd over verkeers overlast (zowel parkeren als rijgedrag van drugstoeristen). Daardoor word er druk gezet op de shops. Voor deze shops legaal waren was heel de terneuzense binnenstad een verzameling van illigale handel. Ik denk dat ze slim genoeg zijn dat ze daar niet terug naar toe willen iig.

Alleen verkopen aan nederlanders zal wettelijk wel niet kunnen denk ik (vrije verkeer van diensten en goederen binnen EU) anders zou ik niet begrijpen waarom die maatregel niet al lang geleden landelijk is genomen na al het gezeik van onze buurlanden.

Het is allemaal wat lastig met de grens shops, ik denk dat de meeste nederlanders graag wat drive troughs zouden bouwen aan de grens, maar de buren klagen bij elke meter die een shop dichter bij de grens komt.

Bovenaan