terugkrabbelen bij afbouw methadon...

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Ik ben van 150mn naar 80 mg afgebouwd in redelijk snel tempo das goed gegaan. Maar de laatste tijd heel veel spanning in mn lichaam en constant hoofdpijn. Nu ben ik ook gestopt met speed en het word veel erger: enorme depressieve klappen(janken tijdens het nieuws), ik kan mn huis niet meer opruimen(geen energie) en constante verkramping. Het liefst zou ik woensdag naar de arts gaan en weer terug naar 100 mg.

Maar ik krijg zon onwijs zelfvertrouwen van het afbouwen en heb/had ook veel meer energie.
Bovendien wist ik dat dit moment zou komen dat ik zou gaan terugkrabbelen.
Ik zou zo graag naar de 75 mg gaan dan zou ik de helft van mn dosering eraf hebben! Dat zou me zon goed gevoel geven en daarna zou ik weer snel naar de 70 mg willen want dan zou ik al MEER dan de helft eraf hebben dat zou nog beter zijn!
Ik moet echt eens leren rustig aan te doen!

MOET.....STERK.....ZIJN!!!! AHHHH!!!!!! :wink: :wink: :wink:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Vanaf afgelopen vrijdag. Na weken van een gram of 4-5 per week gebruik om de dag een gram minstens en dag erna gaat het altijd lekker maar de dag daarna komt de craving en de vermoeidheid. Ik zal nog zeker een week geduld moeten hebben voordat er verbetering voelbaar word.

Opium&Rum

Newbie
Nog geen week dus. Dan zou je inderdaad nog even geduld moeten hebben voordat die somberheid wegtrekt. Nog even doorbijten dus! Ik kan je verzekeren dat je je over een paar weken een stuk lekkerder voelt. Minder spanning en meer gevoel.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
kutzooi! gisteren en vandaag alweer bij elkaar zon 2 gram pep gebruikt.
nou ja Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. nu maar een paar sinasappels en de nodige vitamines.
Vanavond paar seroquel erin en morgen weer fris wakker voor herkansing.

was gisteren bij methadonverstrekking en heb mn dosering maar op de oude 80 mg gelaten.

Opium&Rum

Newbie
Speed is een hele lastige, ook voor mij. Vooral omdat het zo 'praktisch' is. Er zijn veel dingen in het leven die ik hand-in-hand met dat middel voor elkaar heb gekregen. Dat betekend niet dat ik het zonder niet gekund had, maar het was wel handig. Praktisch.

Dus ik wens jou alle succes die je kan gebruiken! Eet vandaag ook al die calorieën die je opgebrand heb, bak een paar eitjes, drink karnemelk. Dat helpt mij er altijd weer vrij snel bovenop.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Ik gebruik speed al heel lang ik eet ook gewoon rustig als ik nog vol op pep zit :)

nu al weer 5 dagen zonder voel me goed! Heb wel mn methadon 20 mg opgehoogd na lang wikken en wegen de hoofdpijn en verkramping zijn ook weer reden om aan de speed te gaan gek genoeg zijn dan alle symptomen weg....

Bovenaan