speedjunky69
Bewuste gebruiker
Ik ben van 150mn naar 80 mg afgebouwd in redelijk snel tempo das goed gegaan. Maar de laatste tijd heel veel spanning in mn lichaam en constant hoofdpijn. Nu ben ik ook gestopt met speed en het word veel erger: enorme depressieve klappen(janken tijdens het nieuws), ik kan mn huis niet meer opruimen(geen energie) en constante verkramping. Het liefst zou ik woensdag naar de arts gaan en weer terug naar 100 mg.
Maar ik krijg zon onwijs zelfvertrouwen van het afbouwen en heb/had ook veel meer energie.
Bovendien wist ik dat dit moment zou komen dat ik zou gaan terugkrabbelen.
Ik zou zo graag naar de 75 mg gaan dan zou ik de helft van mn dosering eraf hebben! Dat zou me zon goed gevoel geven en daarna zou ik weer snel naar de 70 mg willen want dan zou ik al MEER dan de helft eraf hebben dat zou nog beter zijn!
Ik moet echt eens leren rustig aan te doen!
MOET.....STERK.....ZIJN!!!! AHHHH!!!!!!

Maar ik krijg zon onwijs zelfvertrouwen van het afbouwen en heb/had ook veel meer energie.
Bovendien wist ik dat dit moment zou komen dat ik zou gaan terugkrabbelen.
Ik zou zo graag naar de 75 mg gaan dan zou ik de helft van mn dosering eraf hebben! Dat zou me zon goed gevoel geven en daarna zou ik weer snel naar de 70 mg willen want dan zou ik al MEER dan de helft eraf hebben dat zou nog beter zijn!
Ik moet echt eens leren rustig aan te doen!
MOET.....STERK.....ZIJN!!!! AHHHH!!!!!!