terugslag

Bladie

Newbie
Heb hier laatst een bericht geplaatst met de mededeling dat ik klaar met de sos was en hulp ging zoeken bij de arts. Yeti heeft toen nog zo lief gereageerd.
Ben wel bij de arts geweest, niet gezegd dat ik gebruik, maar wel dat ik hulp nodig heb en dat ik slecht voor mezelf zorg. Omdat ik er in eerste instantie voor iets anders kwam, had hij toen geen tijd om er dieper op in te gaan. Maar maandag heb ik een dubbele afspraak met hem. Dan ga ik dus vertellen dat ik veel te veel troep gebruik en dat het me sloopt. Wil graag hulp en dta komt dan ook wel goed.

maar gisteravond kon ik het niet laten en heb ik een gram weggewerkt. En dat terwijl ik een week kuurtje Prednison heb. Lijkt me geen bijster goede combi, maar goed... is al te laat.
Voelde me super vannacht, maar geen oog dicht gedaan. Dealer sms´te mij... Dat het hem spijt maar dat ´ie genaaid is en er ´snelheid´ doorzat. Speed dus, neem ik aan. Lekker dan.

Ben nu beetje in paniek. Oke, ik leef nog, maar heb niet geslapen en ben labiel. Kan het nu alsnog fout gaan? Hartstilstand o.i.d.? Laatste nakkie nam ik om een uur of 3.
Spijt me voor trieste bericht, maar hoop dat iemand mij gerust kan en wil stellen

Hislordship

Wijs gebruiker
Niks aan de hand lijkt me.

Een beetje pep in je coke is niet zo erg vooral als het maar 1g was.

EDIT: Ga wat eten/drinken ga in bad(kom tot rust) en ga slapen.

Bladie

Newbie
nou ik leef nog steeds :wink: Maar vraag niet hoe.
Alles doet me zeer, maag, buik, steken op de borst, de hele handel. Slapen is nog niet gelukt, ben maar een beetje aan ´t werk gegaan (thuis weliswaar)

1 gram vinden jullie dus niet veel? Thank god. Had laatst de Jellinek gebeld met een vraag. Ik zei dat ik een gram wilde gebruiken. De dame wilde mij niet veroordelen, maar dat vond ze wel heel erg veel....

In ieder geval is het feest nu over. Het is op en maandag dus afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Kreeg ook nog een tip van een forummer om me bij anonieme meetings aan te sluiten.

Iemand ervaring mee?

knolselderij

Wijs gebruiker
als 1e keer is het veel. maar 1 grammetje is netjes. dr zijn gast (welliswaar flink verslaafd) die jagen minimaal 5 gram op n avond naar binnen. maarja dr zijn altijd grotere junks. maar 1 gram is netjes en goed te doen

Judas

Wijs gebruiker
Bladie zei:
nou ik leef nog steeds :wink: Maar vraag niet hoe.
Alles doet me zeer, maag, buik, steken op de borst, de hele handel. Slapen is nog niet gelukt, ben maar een beetje aan ´t werk gegaan (thuis weliswaar)

1 gram vinden jullie dus niet veel? Thank god. Had laatst de Jellinek gebeld met een vraag. Ik zei dat ik een gram wilde gebruiken. De dame wilde mij niet veroordelen, maar dat vond ze wel heel erg veel....

In ieder geval is het feest nu over. Het is op en maandag dus afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Kreeg ook nog een tip van een forummer om me bij anonieme meetings aan te sluiten.

Iemand ervaring mee?

Maak je over die pijn maar niet zo'n zorgen Bladie, die wordt grotendeels veroorzaakt doordat het gebruik van forsere hoeveel cocaine een enorme spierspanning teweegbrengt. Dat verklaart meestal de steken op de borst.

Wat je vraag over de hoeveelheid betreft: 1 gram hakt er wel goed in maar meestal zit er maar 40 tot 60 gram pure cocaine in je sealtje indien het versneden is. Met die speed erbij in jouw geval nog minder. Hoor en lees vaak dat je van de 1e keer speed gebruiken flink gesloopt wordt. Zelf gebruik ik dat spul niet. Heb zelf in het verleden vaker in 1 nacht 2 tot 3 gram sos van zeer hoge kwaliteit gesnoven en verkeer nog in goede conditie. Dit puur om je gerust te stellen, niet om iemand aan te moedigen dit ongezonde consumptiegedrag na te volgen. Het kan ook ernstige gevolgen hebben.

Ben wel eens 2 weken naar die anonieme meetings geweest.http://www.ca-holland.org/
Kon er zelf weinig mee maar ik heb er wel wat mensen gesproken die er veel steun aan hadden en daardoor al jarenlang van de coca afgebleven zijn. Waarschijnlijk heb je er meer aan om samen met de psycholoog de drijfveren achter je drugsgebruik te achterhalen. Wellicht kan hij je ook goede raad geven die het makkelijker maakt om niet weer terug te vallen. Dat soort tips heb ik bij de CA hier in A*dam niet opgesnoven. :grin:

Veel succes, hoop dat je weldra op betere tijden af mag koersen :wink:

Bladie

Newbie
Dank voor jullie reacties. Ben er inmiddels weer bovenop. Jeempie, wat een dip had ik, zeg.

Vanmorgen naar de huisarts geweest en hulp gevraagd. Bij mij is het gebruik hoogstwaarschijnlijk geen oorzaak, maar een gevolg. De arts heeft me aangemeld bij een psychologenpraktijk. Ben benieuwd.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen !

paddobenne

Experimenterende gebruiker
dat je zelf wil stoppen is al een goede stap.

denk niet aan de leuke dingen die het doet maar aan de slechte.

goeie moed gewenst.

angelo

Newbie
hee bladie,
las dat je wilde stoppen,
nou ik ook ,
ben benieuwd of het je na je laatste bericht is gelukt om tot heden te stoppen ,
ben zelf dag 3 weer terug gevallen,niet dat ik het opgeef ,ik blijf het proberen en ga door met het proberen te stoppen,jij ook veel succes,
en je weet het ,iedereen weet het coke sucks.
:wave: angelo

Bovenaan