Thnx man!
Super sterk dat je het hebt doorstaan!
Besef komt nu ook wel binnen dat me leven er waarschijnlijk anders gaat uitzien dan voor het gehele benzo gedoe.
Het is ook voor mij op me vader zijn overlijden na het zwaarste wat ik ooit heb doorstaan. Mede doordat het zooo laanngggg duuuuurt allemaal!
GHB afbouwen 2 vingers in me neus in vergelijking met dit !
Mag ik je wel vertellen, dat ik (omdat ik in shiften sta 12h dag/nacht) momenteel zo hier & dan, nog een rc benzo neem om effe mijn slaap door te halen (van nacht overschakelen naar dag).
Ik houd deze keer wel rekening met de half-waarde tijden vd benzo, sport, eten, en alles erop en eraan. Enkel wanneer ik het nodig acht en de melatonine onvoldoende baad heeft, durf ik te zondigen.
Maw: 1x om de week a 10 (of +) dagen zondig ik (indien nodig). Dit om gewoon effe terug naar een dagritme te kunnen schakelen.
Ik nam ze 2 jaar geleden, zonder te weten wat ontwenning was, als tictacs in. Met als resultaat: 1 week volledig kwijt aan een black-out, mijn moeders auto serieus beschadigd (bumper was aan het kletsen tegen de baan, zij was op vakantie), de reserve wagen beschadigd van de auto-reparateur, de kosten hiervoor (pittig, maar ik had meer verwacht), en vooral: het vertrouwen thuis dat ik kwijt was.
Als kers op de taart, een dag of 2 later: de eerste "schokken" in men hersenen, en al de andere mizérie wat bij ontwenning komt zien, wat ik toen niet wist. En vooral het ongeloof bij me op thuisfront (ik verwijt ze niets).
Ik wil maar gewoon zeggen: ik geloof in recreatief gebruik, maar wees op je hoede, zo'n ontwenning was persoonlijk voor mij een koek wat mentaal nog niets was vergeleken met men paniekaanvallen, depressie, en al de andere stempels die ik al ondervonden heb ...
Ze zouden volgens het internet benzo ontwenning deels vergelijken met alcohol ontwenning, wat buiten heroïne, bovenaan staat in het lijstje als 1 vd ergste ... (corrigeer me indien nodig aub).