Test helpen interpreteren

Extraminimal

Experimenterende gebruiker
Wie kan helpen dit te interpreteren?
Ik deed dus bij mezelf een drugstest.
Ik gebruik al 3 jaar dagelijks oxycodon 2x 20mg verlengde afgifte

3 jaar clonazepam 0,5mg

Occasioneel dormonoct 2mg

3 maanden dexamfetamine 5mg 2x/d

ik krijg alles op voorschrift en met grondige reden en onder maandelijks toezicht.

de andere kant van het testvenster (waar ik het dus op de tafel mee heb gelegd, toont alles negatief).
Enkel de Dex is magistraal de rest is allemaal van fabrikant.

test wel betrouwbaar?

Bijlagen

• 88476DFA-3259-4B6D-8651-19FF00569F5F.jpeg
    88476DFA-3259-4B6D-8651-19FF00569F5F.jpeg
    126,9 KB · Weergaven: 16

inner_search

Badass junkie
Wie kan helpen dit te interpreteren?
Ik deed dus bij mezelf een drugstest.
Ik gebruik al 3 jaar dagelijks oxycodon 2x 20mg verlengde afgifte

3 jaar clonazepam 0,5mg

Occasioneel dormonoct 2mg

3 maanden dexamfetamine 5mg 2x/d

ik krijg alles op voorschrift en met grondige reden en onder maandelijks toezicht.

de andere kant van het testvenster (waar ik het dus op de tafel mee heb gelegd, toont alles negatief).
Enkel de Dex is magistraal de rest is allemaal van fabrikant.

test wel betrouwbaar?
De dosis Dex die je neemt zou wel degelijk negatief zijn op de test die je hebt.

maar de rest zou wel boven de waarden liggen die de test normaal zou moeten aantonen als positief , zeker de opiaten en de benzos (als het gaan bij benzos om dagelijks gebruik..)

Extraminimal

Raar hè. De test doet dus met het omgekeerde, het enige waar ik positief op test is de Dex. Waarom zou Dex negatief moeten testen? Hij is “erg gevoelig en bij geringe hoeveelheden al meetbaar.” Staat in de bijsluiter. Lol ik kan er niet aan uit. Het was net de Dex die ik verwachte negatief te zijn :/

ik voel toch duidelijk wanneer ik mijn pijnstilling neem en de benzo’s ook. Vreemd. Zal de test dan maar als onbetrouwbaar beschouwen?

Extraminimal

Hmm, op de beschrijving staat bij opiaten tussen haakjes wel (heroine,morfine) mss vandaar? Kan het dat Oxy andere afbraak profucten heeft en dat ook bij de benzo’s, die wat ik gebruik andere afbraakstoffen geeft dan wat ik de test gebruikt wordt (basis benzo temesta)

Paranoize.

Badass junkie
Raar hè. De test doet dus met het omgekeerde, het enige waar ik positief op test is de Dex. Waarom zou Dex negatief moeten testen? Hij is “erg gevoelig en bij geringe hoeveelheden al meetbaar.” Staat in de bijsluiter. Lol ik kan er niet aan uit. Het was net de Dex die ik verwachte negatief te zijn :/

ik voel toch duidelijk wanneer ik mijn pijnstilling neem en de benzo’s ook. Vreemd. Zal de test dan maar als onbetrouwbaar beschouwen?
Klopt helemaal niks van die test!🤣
Als je iedere dag benzo's en opiaten neemt kan hij niet negatief zijn....

Paranoize.

Badass junkie
Hmm, op de beschrijving staat bij opiaten tussen haakjes wel (heroine,morfine) mss vandaar? Kan het dat Oxy andere afbraak profucten heeft en dat ook bij de benzo’s, die wat ik gebruik andere afbraakstoffen geeft dan wat ik de test gebruikt wordt (basis benzo temesta)
Dit kan wel kloppen maar dan heb je wel een hele erge flut test want oxycodon is een heel bekend opiaat die zou voor zo'n test niet onbekend mogen zijn anno 2021, in 2001 al nieteens

inner_search

Badass junkie

Zoals dope al aangaf is je test zeer onnauwkeurig volgens mij (mss productiefout of een val..)
Ik neem zelf dezelfde dosis therapeutish Dex en heb overlaats in een potje moeten pissen waar de waardes zo laag waren dat men verslavingsarts zij dat ze niet eens op een speekseltest zouden uitkomen.
Weed waardes waren torenhoog dus die wel.
En benzos zouden een vals positieve kunnen geven voor opioden bij dagenlijks gebruik.

plus met de oxy zou wel degenlijk als opiaat op deze test moeten uitkomen op een positieve.

Extraminimal

Doeme he, nu weet ik dus nog niks 🤣. Het was ook een flut test. 8.50 koste ze, durf het bijna niet te zeggen 😂. Goedkoop is goed gekloot zeker, tenzij bij Oxy dan... alle soit 😅🤣.

tenzij ik natuurlijk placebo’s krijg in origine verpakkingen 🙄 haha 1633036639552.png

Paranoize.

Badass junkie
Doeme he, nu weet ik dus nog niks 🤣. Het was ook een flut test. 8.50 koste ze, durf het bijna niet te zeggen 😂. Goedkoop is goed gekloot zeker, tenzij bij Oxy dan... alle soit 😅🤣.

tenzij ik natuurlijk placebo’s krijg in origine verpakkingen 🙄 haha Bekijk bijlage 30076
Stuur ze een brief met daarin de foto en tekst, het was een goede test bedankt!

Bijlagen

• download (1).jpeg
    download (1).jpeg
    177,9 KB · Weergaven: 0
Bovenaan