Testcentra

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Heb al zitten rondneuzen op sites met informatie omtrent testcentra, maar heb niets kunnen vinden over of er ook een mogelijkheid is om je sample op te sturen met de post? Of moet je gewoon naar een testcentra heen?

cropp

Badass junkie
op stratumseind in eindhoven staat af en toe zo`n gele bus dacht ik, hebben ze ook nog gratis foldertjes

trouwens, hoe moet je je shit aanleveren bij een testcentrum?

kan ik gewoon m'n zakkie met 1,5 gram "coke" meenemen waarna ze bij het testcentrum een benodigde hoeveelheid eruit pakken ofzo?

honingolie

Bewuste gebruiker
Al zullen ze je daar wel kunnen helpen lijkt het mij handiger om dat thuis alvast ff te doen. Gooi 100mg in een sealtje/zakje en lever dat in.. simple as that.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Beter is om er met een grammetje heen te gaan en ze zelf te laten scheppen. Hier wegen ze het niet, maar gooien het in een buisje die ze gemerkt hebben. Zo ben ik al eerder de fout in gegaan.

Finesse*

Belezen gebruiker
Paar vraagjes aangezien ik morgen maar weer eens langsga;
1) Kan ik ook een half pilletje laten testen, heb namelijk 2 "mysterypillen" gekocht van een dealer op een teknofeest met volgens hem daarin "een chemicalienmengsel", speed en MDMA. Testen dus.
Maar heb er maar 2, dus vind het zonde om Jellinek gratis een hele pil te doneren voor hun labtest.
2) Kan ik ook nog een sampletje coke en evt. nog een andere pil meenemen? Op de testservice site stond dat je maximaal 3 verschillende monsters mocht hebben, maar ik wou even een second opinion.

Bij voorbaat dank :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Screwdriver zei:
trouwens, hoe moet je je shit aanleveren bij een testcentrum?

kan ik gewoon m'n zakkie met 1,5 gram "coke" meenemen waarna ze bij het testcentrum een benodigde hoeveelheid eruit pakken ofzo?

nou er zijn echt wel regels hoor .....

binnen lopen met een flesje liquid lsd wordt niet gewaardeert.
binnen lopen met 5 gram pep wordt niet gewaardeert.

dus neem alleen mee wat je wilt laten testen, sommige eisen 100 mg andere 150 mg per stof
de een propt het daar alsnog in een buisje ( nog nooit meegemaakt ken de buisjes wel)
de ander pakt zo jou verpakking aan en stop het in hun verpakking.
de een gaat eerst uren lang zuurtestjes doen en de ander gelooft het wel en stuurt het direct op.
de een kost geld de ander niet
de een vraagt 12,50 per sample de ander niets

tsja .....

3 samples max 200 mg per stuk minimaal 150 mg per stuk
1/2 zegels 1/2 pillen en 1/2 zuurstokken kun je gewoon inleveren.

ps: Ook 2Cb de kostbare stof en DMT gaam per 150 mg en ja dat kost behoorlijk in euros als de gram prijs al boven de 100 euries is.

Bovenaan