testen

dendaz

Experimenterende gebruiker
Ik laat mijn speed weleens testen.Het is goed dat je dit kunt laten doen maar er is een ding wat ik anders zou willen.Het duurt 10 dagen eer ik de uitslag heb.Weet er iemand misschien of er ergens de mogelijkheid is dat het wat sneller gaat .Bijv na zo'n dag of 4

mick swagger

Belezen gebruiker
In friesland is de wachttijd voor het TC een week. Ik zou verder niet echt een goede manier weten om het thuis op kwaliteit te controleren, ik heb nogal wat methodes uitgeprobeerd:P

boenkeng

Bewuste gebruiker
dendaz zei:
Ik laat mijn speed weleens testen.Het is goed dat je dit kunt laten doen maar er is een ding wat ik anders zou willen.Het duurt 10 dagen eer ik de uitslag heb.Weet er iemand misschien of er ergens de mogelijkheid is dat het wat sneller gaat .Bijv na zo'n dag of 4
Op tijd nieuwe stash fixen zodat je tijdelijk je oude portie nog ff op kan maken. Al zal die zak wel sneller leeg gaan dan geplanned :P

JelleSnel

Newbie
Haha ja dat ken ik...
In Deventer duurt het ook een week en behalve wat ,doe-het-zelf tips hier op DF te vinden, weet ik ook geen snellere manier. Uit het testlab is natuurlijk wel het meest betrouwbaar.

mick swagger

Belezen gebruiker
JelleSnel zei:
Haha ja dat ken ik...
In Deventer duurt het ook een week en behalve wat ,doe-het-zelf tips hier op DF te vinden, weet ik ook geen snellere manier. Uit het testlab is natuurlijk wel het meest betrouwbaar.

Ik heb zelf ontdekt dat er maar bar weinig zelftest-methodes echt uitsluitsel geven. Ik zal binnenkort de methode met een smeltpuntbepaler. Deze lijkt me wel aardig betrouwbaar. Ik ben hier ook een aantal keren met chloor aan de slag geweest en dat soort ongein maar dat gaf me niet een erg betrouwbaar beeld als ik de testresultaten van het lab er naast lag.

waarom zou je je pep laten testen, ik neem al zo'n 15 jaar lang pep waarschijnlijk nog wel langer en heb het nooit laten testen, pep is meestal gewoon pep, de samenstelling enzo is soms anders en het versnijdingsmiddel varieert nog wel eens maar bij pep is dat meestal caffeine het effect is meestal goed en hetzelfde, tenminste ik heb nog nooit rommel gehad sos daarentegen wel eens, maar daar word veel meer mee geknoeid. Btw ja kan ook test dingen krijgen online, kost een tientje, daar mee ken je ook je spul testen (mdma 2cb amfetamine)

mick swagger

Belezen gebruiker
amytrip2leyne zei:
waarom zou je je pep laten testen, ik neem al zo'n 15 jaar lang pep waarschijnlijk nog wel langer en heb het nooit laten testen, pep is meestal gewoon pep, de samenstelling enzo is soms anders en het versnijdingsmiddel varieert nog wel eens maar bij pep is dat meestal caffeine het effect is meestal goed en hetzelfde, tenminste ik heb nog nooit rommel gehad sos daarentegen wel eens, maar daar word veel meer mee geknoeid. Btw ja kan ook test dingen krijgen online, kost een tientje, daar mee ken je ook je spul testen (mdma 2cb amfetamine)

Je bedoelt cker zo'n ez-test. Deze geeft alleen aan dat er een bepaalde stof voorkomt in je pil of poeder. Volgens mij reageerd die test al op zeer kleine hoeveelheden op een bepaalde stof zoals bijvoorbeeld amfetamine. Dus je weet dan dat er bijvoorbeeld bij een bepaalde verkleuring van de testvloeistof een bepaalde drugs in je monster zit, maar je kunt er op deze manier dus niet achter komen hoeveel werkzame drugs erin zitten. De enige manier om je drugs op puurheid te laten testen is volgens mij nog gewoon via het testcentrum.

Bovenaan