Tevaak aan de alcohol?

lady_19

Newbie
Hallo,

Ik drink best vaak alcohol. elk weekend zowieso. en dan vrijdag en zaterdag. Soms drink ik dan erg veel. Ik doe dit nu al 2 jaar ongeveer zo.
Maar ik begin te merken dat als ik dronken ben dat ik steeds vaker dingen vergeet.. en dat ik gewoon echt black outs heb. dat ik niet meer weet wat er tussen toen en toen gebeurt is..
terwijl ik dan voor mijn gevoel niet eens zoooo dronken was..
Ik vraag me af. is het erg slecht als je van die black outs heb? moet je dan minderen met drinken?
heb het ergens effect op?
heeft iemand er verstand van.. ik begin het een beetje eng te vinden.. ik ben nu al wat minder gaan drinken maar ik merk nu dat ik als ik een paar wijntjes op heb al vaak stukjes niet meer herinner...

groetjes..

Beanhead

Badass junkie
lady_19 zei:
Hallo,

Ik drink best vaak alcohol. elk weekend zowieso. en dan vrijdag en zaterdag. Soms drink ik dan erg veel. Ik doe dit nu al 2 jaar ongeveer zo.
Maar ik begin te merken dat als ik dronken ben dat ik steeds vaker dingen vergeet.. en dat ik gewoon echt black outs heb. dat ik niet meer weet wat er tussen toen en toen gebeurt is..
Ik vraag me af. is het erg slecht als je van die black outs heb? moet je dan minderen met drinken?
heeft iemand er verstand van.. ik begin het een beetje eng te vinden.. ik ben nu al wat minder gaan drinken maar ik merk nu dat ik als ik een paar wijntjes op heb al vaak stukjes niet meer herinner...

groetjes..

Tijdje je brein wat laten rusten en is een maandje niet drinken. Moest je het daar écht te moeilijk meehebben kan je natuurlijk ook is een blow'tje opsteken maar overdrijf daar ook niet te hard mee aangezien velen onder ons daar ook best vergeetachtig van worden :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Beanhead zei:
lady_19 zei:
Hallo,

groetjes..

Tijdje je brein wat laten rusten en is een maandje niet drinken. Moest je het daar écht te moeilijk meehebben kan je natuurlijk ook is een blow'tje opsteken maar overdrijf daar ook niet te hard mee aangezien velen onder ons daar ook best vergeetachtig van worden:wink:

En na die maand normaal drinken, dus niet zoveel drinken dat je black outs krijgt.
Gaten in je geheugen na een avond stappen is eigenlijk best sneu, als je met andere middelen zoveel zou gebruiken wordt je al gauw als junk gezien.

Mescaline

Experimenterende gebruiker
Je moet wel heel erg veel drinken om Korsakof te krijgen hoor, dat komt niet zomaar..
Hoeveel drink je ongeveer op een avond? wat is je gemiddelde en wat zijn de *ergere* drinkers dagen?

Bovenaan