jah voor van speed neer te gaan heb je wel al een zeer grote dosis nodig.flash kieke zei:Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.
Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.
Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)
![]()
Moon zei:Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
JewCookie zei:nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..
JewCookie zei:wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P
JewCookie zei:k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt..![]()

Denk dat ook :PJewCookie zei:k denk dat je je morgen ziek meld.. of te brak op je werk komt..![]()
JewCookie zei:mooi![]()
al geslapen btw? :P
The SpinDoctor zei:Moon zei:Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.
Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg.![]()
Acra zei:TY
op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt
maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.
maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks![]()
ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.

flash kieke zei:Acra zei:TY
op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt
maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.
maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks![]()
ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.
Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja.![]()
flash kieke zei:Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja.![]()
Deranged zei:Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.