teveel op?

angel1

Experimenterende gebruiker
als je van jezelf merkt: nu heb ik genoeg op, nu moet ik niet meer bijnemen anders gaat het niet goed, wat voelen jullie dan precies? ben benieuwd of het bij iedereen heel verschillend is, of dat het wel gelijkend is

caatje

Badass junkie
ah oke! Ik heb geen echte ervaring met speed (ergens in een ver verleden heb ik eens een keer of wat gebruikt)

flash kieke

Wijs gebruiker
Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.

Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.

Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)

:wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Je kan het zelf wel merken als je te hard gaat via--->Je begint het heeel warm te krijgen,je begint vollenbak te zweten en zo.(dat kan lijden tot overhitting(dodelijk)) of je kunt niet meer slikken en adem halen omdat je geen speeksel hebt.(Dat kan lijden tot uitdroging en stikken(dodelijk))---Als er iemand out of dood gaat door de pep is het meestal door deze redenen.

Het gevoel wanneer je te hard gaat of wanneer je best niets meer kunt bij pakke is bij mij als ik heel lange lijne neem van,wowww zot en voelde u zwaar gelukkig en zo en dan begin je wel te denken dat je dicht bij het hoogtepunt zit en dat je iets meer neemt out kunt gaan of zelfs dood kunt gaan.
Maar dan moet je wel een heeeeeeel grote lijn nemen.

Zorg gewoon dat je voldoende drink en rust.En dat je geen te grote lijnen neemt .En als je deze regels nagaat ,dan kunde gewoon niet out of dood gaan.
Maar je hebt natuurlijk van die speciale gevallen.(allergische zijn voor pep,...)

:wave:
jah voor van speed neer te gaan heb je wel al een zeer grote dosis nodig.
(het is niet dat ik nu bedoel van mensen snuif er maar op los er kan toch niks gebeuren)
duizeligheid, heel hard zweten, misselijk, enz...... je merkt het wel als het te veel is :wink:

Moon

Bewuste gebruiker
Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.

Pinchey

Newbie
kvoel het altijd aan mn hart & andere stuiptrekkingen dat het tijd is om te stoppen, zeker als je dan op je hartkloppingen begint te letten word het akelig, lijkt wel of het elk moment kan explodere fzo :wave:

buzzy

Badass junkie
Mijn eerste keer had ik veel teveel gepakt, ik was wel ff bang want mijn hart begon af en toe heel onregelmatig te kloppen en mn hele lijf zag rood :openmouth: Ik weet nu gelukkig wel wat voor mij genoeg is :sunglasses:

The SpinDoctor

Moon zei:
Als ik me heel opgefokt voel, heel erg ga zweten, het ontzettend warm krijg, m´n ademhaling onregelmatig wordt, hartkloppingen... dan heb ik teveel op ja en dan moet ik stoppen. heb het pas een keer meegemaakt en het zal me dan ook nooit meer gebeuren.

Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg. :openmouth:

Acra

Newbie
gisteren voor de eerste keer speed gesnoven.
ik een halve gram en een maat van mij een halve gram.

het was roze, en na enkele minuten voelde ik mij toch al actief worden.
het lijntje ging niet zo vlot door de neus ( soms in 2x )
na een 15tal minuten hadden we onze 2de lijntje opgenoven. en dan daarna een ritje gaan maken.

alles was op dit moment zeer ok.
na een half uurtje ongeveer hadden we onze 3de lijn getrokken. die ik beter niet had gedaan.

de eerste half uur enzo viel het nog best mee.
maar toen mijn maat mij thuis afzetten moest ik plots dringend naar het wc.
ik liep zo snel mogelijk als ik kon naar het toillet en toen ik wou plassen kwam er geen druppel uit. terwijl er toch een hoge druk achter stond.

korte tijd later lag ik op bed.toen ik iets op mijn bureau wou oppikken voelde ik mij plots draaierig en begon erg te zweten.
ik had nog net kunnen vertellen tegen mijn vriendin dat ik weg ga draaien. en kort daarna werd ik wakker in mijn bed. enkele seconden weg geweest :)

ok, ik voelde mij terug een stuk beter.

iets later toen ik terug kwam van de videotheek voelde ik mij plots niet goed. begon erg te zweten , misselijk en een beetje overgeven.
na het overgeven voelde ik mij een stuk beter.

maar wat ik raar vind.

ik heb mijn eerste lijn om 9u smorgens gesnoven. de 2de een kwartier later. en de 3de een half uur later.
en al die effecten dat ik heb gekregen, waren een X aantal uur verder. en er zat ook altijd een grote tijd tussen wanneer ik mij slecht begon te voelen.

maar wat ik ook raar vind.

ik ben gisteren opgestaan om 5u smorgens. om 9u ben ik beginnen te snuiven. ( 3 lijnen )
maar na ongeveer 8u is de werking toch uitgewerkt ?

het is nu de volgende dag, maar ik heb nog steeds geen oog dicht gedaan. en ik voel ook geen slaap.
binnen 2 uur is het 24u geleden dat ik heb gesnoven. dus normaal zou ik toch al lang moe moeten zijn?
mijn eetlust is ondertussen al een aantal uur terug dus dat is geen probleem meer :)

zou het kunnen dat straks de problemen opkomen tijdens mijn werk?
want ik heb een tamelijke zware dag en zou niet graag willen dat het dan op dit moment los barst :)

JewCookie

Wijs gebruiker
nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..

als je zegt dat je nu kan eten, zou ik dat doen, hoe beter je je voelt als je weer wakker word, slik als het kan ook een paar vitamine pillen, knap je ook heel eind van op als je wakker word :) als ik jou verhaal zo lees heb totaal geen rekening gehouden met de comedown / afkick, die er aan zit te komen..

dat je niet kan pissen komt omdat de speed je spieren aanspant, en om goed te kunnen pissen moeten een aantal spieren ontspannen zijn, en aangezien die gespannen zijn, komt het er niet uit..

Acra

Newbie
JewCookie zei:
nee, helemaal de eerste keer een halve gram zal het veeel langer dan 8 uur duren voor je weer slaapt.. mocht je een beetje moe worden, zal je waarschijnlijk ook nog lang niet kunnen slapen.. ik weet niet wanneer je moet werken maar als je dan je afkick krijgt zou ik je maar ziek melden..

ik weet niet of ik momenteel aan het afkicken ben. ik voel mij goed. eigenlijk beter dan normaal.

intussen is het al ongeveer 26uur geleden dat ik heb gesnoven. zou ik dan die afkick verschijnselen nog krijgen ? of hangt het af van persoon tot persoon...

het enigste dat ik nu nog wel ondervind is dat mijn ogen nog steeds tamelijk open staan.
en ik oefen zonder te beseffe steeds druk uit op mijn tanden. ( tegen elkaar plaatsen )

maar voor de rest voel ik mij ok :)

JewCookie

Wijs gebruiker
wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P

Acra

Newbie
JewCookie zei:
wuhah nee dat komt zeker weten nog, als de speed is uit gewerkt, en je gaat slapen.. dan weer wakker worden dan blijf je meestal actief etc, maar als dat ook weg is, komt je afkick pas echt, moe brak en gesloopt.. je hebt nergens zin aan, en van werken ben ik bang dat je beter niet heen kan gaan.. mja je merkt het vanzelf wel.. :P

hmmm... en dat heet dan pepmiddel.... :tongueout:
mja, ik zal het wel ondervinden zeker.

merci

JewCookie

Wijs gebruiker
is het ook, het gevoel dat je gaat krijgen is het teken dat je lichaam uitgeput is, je leeft nu al 26 uur op je reserves..

je kan je afkick een stuk minder erg maken, door nu je kan eten heel gezond te eten, denk aan sla etc, en als je wakker word jezelf dwingen om wat te eten.. :)

Acra

Newbie
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

maar ik ben nog steeds niet moe. wel een beetje loom maar dat is van de weed:)
ik ben nu ongeveer 35uur wakker. mijn laatste lijn is ongeveer 26uur geleden.
ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

maar een echte afkick gevoel heb ik nog niet gehad. ( denk ik toch )
wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.
en nu zie je helemaal niks :grin:

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Teveel onrust in je lichaam,en niet meer kunnen plassen omdat je je niet kan concentreren.
Gewoon een opgejaagd gevoel in je.

Acra

Newbie
JewCookie zei:
mooi :)

al geslapen btw? :P

nu wel ja.
ik begon gisteren rond 18u moe te worden. nog een dikke joint gerookt en daarna in mijn bed gekropen :)
het is nu 6u in de morgend en ben al klaar wakker.
ik voel mij goed, dus ik klaar om binnen 3u te gaan werken :)

Moon

Bewuste gebruiker
The SpinDoctor zei:
Moon zei:

Ben je daar heel zeker van?
zoiets gaat geleidelijk, zo ga je nog lekker, en het volgende moment
ga je knetterhard en zit je jezelf in de weg. :openmouth:

het kan natuurlijk altijd nog een keer onverwacht fout gaan, precies zoals je zegt, zo ga je nog lekker en het volgende moment ga je knetterhard.
ik probeer er in ieder geval voor te zorgen dat het me nooit meer gebeurt zo knetterhard te gaan dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet, dat is echt afschuwelijk.

venomdrums

ik heb nergens last van als ik het weekend me weer eens tegoed gedaan heb aan speed.. maandag ga ik gewoon lekker werken.. meestal ben ik dan nog steeds speedy heheh das helemaal fijn. in de avond na het werken heb ik nog steeds nergens last van..vroeger was ik wel na gebruik niet lekker maar dat is opeens over gegaan :) niet dat ik het erg vind hehehe

JewCookie

Wijs gebruiker
betekend dat je lichaam aan de speed gewent is geworden, met de stof overweg kan, in deze periode zal je ook een stuk beter leren doseren. je zal binnenkort minder nodig hebben voor "hetzelfde" effect..

flash kieke

Wijs gebruiker
Acra zei:
TY

op moment voel ik mij nog prima. daarnet een hamburger gaan eten en dan een joint gerookt :)

ik veronderstel dat ik toch deze avond in slaap zou moeten vallen. of liefst iets vroeger want ik heb een zware dag op het werk.

wel zet ik nog steeds mijn tanden tegen elkaar. niet knarstanden maar gewoon tegen elkaar en een beetje duwen.
mijn ogen zijn nog steeds ietsjes groter dan normaal. ik merk dat, omdat normaal mijn rechter oog van sinds mijn geboorte iets meer toe is dan mijn linker oog. en als ik een joint rook zie je het nog harder.

ach ja... het enigste wat ik wil is dat ik rond de avond moe zou worden zodat ik terug mijn normale nacht rust heb.

Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja. :wave:

boels

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Acra zei:
TY

Je afkick begint als het laatste speed effect naar beneden aant gaan is.
Dus toen zat je zeker in je afkick. In het begin weet je niet hoe je je moet voorstellen als je in een afkick zit. Maar wanneer je weet hoe het is heb je het altijd en zo ga je het minder tof ervaren.
Maar ik geniet er nog altijd van om af te kicken onder speed , ben nu van donderdag middag tot nu klaar wakker en men laatste lijn was om zaterdag 4uur smorgens. Voel me nog redelijk goed. Maar heb derjuist een rare lichte aanval gehad. Maar ja. :wave:

als ge 3 of 4 dage wakker ze gewest en een uur tot 2 uur gen lijn nimeer gepakt hed, vindek da cool da u lichaam op ontploffe staa, vreselijk strak en dan beginde trug gevoel te krijge in u lijf en da ge elemaal suf wordt, traag reageerd op alles en gewoon nor 1 punt blijve stare :hearteyes:

boels

Belezen gebruiker
pfffff kverveel me, iedereen is nor den illusion en ik em geen vervoer en gen belwaarde vor iemand te late kome...wet er iemand iet te doen?

strak wss :mrgreen: SPACE :mrgreen:

flesh kieke, kzien da gij van antwaarpe ze, waar gode gij zoal uit?

Psilo

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:

Wat voor rare aanval?

Deranged

Badass junkie
Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.

boels

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Ik heb teveel, het is eigenlijk zo onderhand de bedoeling dat de teringzooi weer op is maar er ligt wat waar ik heel veel moeite mee hab om weg te krijgen. Het is dan ook tot 22:45 gratis op te komen halen hier in Breda.

welk?

:beer:

Bovenaan