thc

Hoe veel joints rook je per week?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

Stemmen: 1 50,0%
  • 6

• 7

Stemmen: 1 50,0%
  • Zie topic post

• Totaal aantal stemmers
    2
Hallo,

Ik rook wiet en heb het besluit gemaakt hiermee te stoppen. Ik rookte elke dag 1 joint, soms in het weekend 2. Ik rookte alleen na mijn werk in de avond en nooit overdag.

Welke gevolgen kan ik van stoppen verwachten? En welke voordelen levert het op? Hoe lang is THC nog te vinden in urine? En zijn er mensen met soortgelijke situaties?

Ook bijgevoegd een poll over de hoeveelheid van wiet roken.

Mvg Paul

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Wat gevoelens van onrust wanneer je normaal een jointje rookt, moeite met inslapen en heel heftig dromen 's-nachts, lijkt me de meest voorkomende zaken.

Zelf heb ik geen hang naar een joint als ik bezig ben, dus ga wat dingen ondernemen in de avond zou ik zeggen.

Vaper

Experimenterende gebruiker
Welke voordelen hebben het stoppen met wiet? Dat is een heel goede vraag. Ikzelf ben nu 1,5 jaar gestopt met gebruiken van weed na een periode van 20 jaar dagelijks blowen en meer dan eentje per avond.

Uw vraag heb ik me de laatste tijd ook vaak afgevraagd. Enkele voordelen: Je leeft gezonder, uw geest is helderder, geen afkick daags nadien ( jaja, afkick daar had ik last van, vooral erg beven), je krijgt meer vrije tijd die je kan spenderen aan nuttige zaken, ik had ook angsten om buiten te komen als ik had gebruikt,

Welke gevolgen mag je verwachten? Hangt er een beetje van af hoelang je hebt gebruikt denk ik. Ik voel me vooral meer gespannen en depressief, twee zaken waar ik nu medicatie voor neem en hierdoor voel ik me wel ok. 1 ding moet je wel beseffen, door dagelijks te blowen leg je uw stress grens lager dan mensen die niet gebruiken. Stop je met de boel, dan kan je verwachten dat je stressniveau hoger komt te liggen dan een doorsnee mens, maar hier kan medicatie, meditatie of mindfullness, sporten, hobby's zoeken wel bij helpen.

Bovenaan