ljuv
DF-koningin
Nou batsen, klootviool!Ik ben homo met je toekomstige? ex. 😏
Nou batsen, klootviool!Ik ben homo met je toekomstige? ex. 😏
Je raakt er in ieder geval niet over uitgepraat. Is verleden tijd, wordt tijd het los te laten 😘Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
En in 2002 dus 10? Rekenen lukt me soms best! (De pleuro kwam in 2002)Geen idee, ik werd 8 in 2000.
I love the past!Je raakt er in ieder geval niet over uitgepraat. Is verleden tijd, wordt tijd het los te laten 😘
You woke up early today!Zie je nou jongens - ik durf ook gewoon te lachen om niet-woke grapjes hoor. Zeikstralen.
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
Hmm. Love it when you scream at me.Ik reken altijd in HOE LANG JE NOG GAAT ZEIKEN OM DE PLEURIS GULDEN ZANZA.
Rise and grind bitch.You woke up early today!
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!
Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Ik zal jou bips ding floffen gek. Maak dat je wegkomtJe had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?
Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
Zoals elk normaal mens broden voor gekocht want DIE ZIJN NU VEEL TE DUUROke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.
Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Maak me gekvideoband
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..Maak me gek
Brings back memories.Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.Brings back memories.
Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
Pakje peuken van gekocht als 14-jarige Inhoudsopgave bij de Shell tegenover school..Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.
Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.
Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed![]()
Ik was ook meer van het cdroms branden van Crazybytez en Twilight, leuke bijverdiensten op schoolAfspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
Ja man. Altijd even kijken of er nog een paar cent in het bakje lag 🤑Remember this?
Bekijk bijlage 37261
Voor 2 gulden 85 kan ik me als laatste herinneren! Je had toen ook nog een rode verpakking: " camel full flavour".Wie kent deze nog pakjes Camel sigaretten van 10 stuks 🤣
Bekijk bijlage 37343
Wat een wereldelftal was dat he, wk '98. Kwijl kwijlOp het moment zelf stelde het niets voor en was het een moeilijke tijd maar achteraf gezien. Wat een era!
Wat een wereldelftal was dat he, wk '98. Kwijl kwijl