The 90's

Ape

Badass junkie
Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek

Zanza

DF-koning
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?

Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...

Ape

Badass junkie
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?

Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
Ik zal jou bips ding floffen gek. Maak dat je wegkomt

Zanza

DF-koning
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.

Ape

Badass junkie
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Zoals elk normaal mens broden voor gekocht want DIE ZIJN NU VEEL TE DUUR

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker

Pakje peuken van gekocht als 14-jarige Inhoudsopgave bij de Shell tegenover school.. :grin:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Collectcall in de telefooncel, gratis manier om in 30 seconde een gesprek te voeren

Met oud en nieuw stonden er rijen lang met mensen die wilden bellen

Beady

Bewuste gebruiker
De melancholie in deze thread werkt helend. Dit is waarom we ze goed zijn in wat we doen. Ik ga voor de cassette die nog zeker tot half de 90's te koop waren. Het potloodje door de gaatjes zomaar omdat het kon. De 90's man. Al het haar op mijn lijf staat recht. (behalve op mijn kop en mijn kruis)

vader

Belezen gebruiker
Jan was nog een Jantje
jantje.jpg

Raiders
Raider.jpg

President Bush Senior aan het joggen op z'n air max 90's
President bush sr..jpg

piepers
pieper.jpg

Kermit telefoon, kon je alleen mee bellen naast / vlak in de buurt van een greenpoint paal , bij een NS station. erg handig.
kermit telefoon.jpg

Beady

Bewuste gebruiker
Op het moment zelf stelde het niets voor en was het een moeilijke tijd maar achteraf gezien. Wat een era!

Bijlagen

• 0f45f0f0623940359bdc322d80224357--olympic-logo-olympics.jpg
    0f45f0f0623940359bdc322d80224357--olympic-logo-olympics.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 0
  • tsdmimo_ec026-2000.jpg
    tsdmimo_ec026-2000.jpg
    149,8 KB · Weergaven: 1
  • 46467_big.jpg
    46467_big.jpg
    155,4 KB · Weergaven: 1
  • 1200x1176.jpg
    1200x1176.jpg