Thee roken

Thee roken...

• Heb ik gedaan, had geen effect

Stemmen: 6 54,5%
  • Heb ik gedaan, had wel effect

Stemmen: 0 0,0%
  • Nooit gedaan, ik denk niet dat het effect heeft

Stemmen: 5 45,5%
  • Nooit gedaan, ik denk wel dat het effect heeft

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    11

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

De meeste leden weten dat er al een aantal topics zijn over het roken van thee, maar wat mij betreft zijn deze erg onduidelijk.

Aan de hand van een poll en de reacties in dit topic hoop ik meer duidelijkheid te krijgen over het roken van thee.

Het is dus de bedoeling dat hierover gediscusieerd zal worden, en dat mensen hun ervaringen hiermee kunnen delen met anderen.

Ikzelf ga het straks proberen, en zal direct een reactie plaatsen hierna.

Groeten,
Robin.

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Nick de Neger zei:
lolzornated zei:
De meeste leden weten dat er al een aantal topics zijn over het roken van thee, maar wat mij betreft zijn deze erg onduidelijk.
Lees: Ik ben gewoon te lui om alles door te lezen.

Dat zie je helaas verkeerd, in de andere topics zijn veel uiteenlopende reacties en deze heb ik ook allemaal gelezen.

Nu lijkt het mij beter hier een topic voor aan te maken met een poll erbij.

azgaza

Badass junkie
Ik dacht ooit gehoord te hebben dat thee zeer slecht is voor je longen als je het rookt. En effect.. ik weet niet, kan je theïne en caffeine roken? Zoja; dan wel. Zo niet dan niet.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Argulas zei:
Wel, eigenlijk ben ik ENORM dom geweest.. Eigenlijk rook je die kruiden niet maar zet je er thee van. Voor ik eraan begon was ik redelijk gespannen enzo, de zin in een sigaret, je kent dat gevoel wel. Na het roken (heb nog een kwart over gelaten, had genoeg) voelde ik me wel terug volledig ontspannen. Totaal géén zin meer om iets te roken en dergelijk. Ik veronderstel dat dit door de Valeriaan komt. Valeriaan werkt namelijk als ontspannend en wordt gebruikt (in thee :rolleyes:) om van rookverslaving en alcoholverslaving af te komen. Ja, ik weet het, ...:flushed:

Sint-janskruid helpt tegen depressie (na langdurig gebruik) en helpt het levensgeluk op pijl te houden. Maar hier heb ik niet echt iets van gevoeld, dit smaakte thans wel lekker. De valeriaan stonk verschrikkelijk :grin: héél zurig, wijnachtig.

Ik raad het dus af om te roken, maar wel aan om thee van te zetten.
Zeker de valeriaan.

Dit is mijn ervaring. Te lui om het opnieuw te typen, dit heb ik gepost in het topic : Keep it Clean.

-spaceman-

Badass junkie
vroeger ook wel is thee gerookt, in de tijd dat ik alles rookte wat je in een vloeitje kan stoppen! Het had geen effect ofzo.... Het was wel leuk om te doen... wel is koffie gerookt? vond ik toen wel lekker... en allerlei kruiden... we waren er lekker bezig mee! :P

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Nee, je doet je longen daar geen plezier mee en daarnaast is er geen effect.

Je kan wel thee vapen, ik adviseer je gunpowder thee die je bij elke reformwinkel kan kopen. Juiste tepmeratuur is 180 graden. Geeft een heel lekker smaakje (in tegenstelling tot roken) maar is niet psychoactief.

Bovenaan