Thee roken ?

davie

Wijs gebruiker
Waarom thee roken. Is erg slecht. Krijg je gaten in je longen. Je moet het zelf weten maar is niet erg verstandig. Rook toch lekker een jointje of loop de smartshop binnen, misschien hebben zij nog iets leuks te roken.

matthijs

Badass junkie
davie zei:
Waarom thee roken. Is erg slecht. Krijg je gaten in je longen. Je moet het zelf weten maar is niet erg verstandig. Rook toch lekker een jointje of loop de smartshop binnen, misschien hebben zij nog iets leuks te roken.

Tuurlijk krijg je geen gaten in je longen...waar heb jedat nou vandaan... En je wordt er wél goed lijp van.

buzzy

Badass junkie
JOnge ! Lulhannes van graafsberghen de 2e, je hebt daar zelf die fucking thee ! Draai er 1 rook m op en je komt achter het effect :wink:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Kutzooi. Ik ben al een fanatieke thee drinker, en deze topic heeft mij nogal nieuwsgierig gemaakt.. :P

Ik ga effe een T-Blowtje bouwen;

Vertel wel straks wat ik er van vind. :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt :openmouth:

wa is ut nou?

qinn

Bewuste gebruiker
neej, ik ga dat egt niet roken dus.
Thee is om te drinke, anders verkochte ze dat wel in een coffyshof of beter gezecht, een thee-shop :wink:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
nee, lijkt me ook niet relaxt...zal het je zelfs nog vager vertellen. Ik heb 3 of 4 jaar geleden op vakantie met een paar gasten pindadoppen gerookt :kots: We hadden wiet gehaald voor een week vakantie maar na 2 dagen was t al op :flushed: haha, maar we hebben toen ook best goed doorgedampt. Maar toen kwam 1 van ons dus op t idee van pindadoppen...had ie een keer ergens gehoord. Nou....wat een troep! Dacht dat ik gewoon stukjes long eruit aan t hoesten was...bah!

Voor mij geen aparte dingen meer in een joint, gewoon drugs en niet anders!

rocka

Experimenterende gebruiker
qinn zei:
Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt :openmouth:

wa is ut nou?

Bij mij was het van: de smaak is niet lekker, maar ook niet echt mega vies. Verder werd ik er een beetje lacherig van. beetje relaxed maar daar bleef het bij. Ik had btw mint thee.

Probeer het maar is uit. Is wel grappig om te doen

En met die gaten in de longen, dat is zo bullshit. Dat verzinnen alleen maar mensen in forums. die het weer hebben van andere forums.

qinn

Bewuste gebruiker
rocka zei:
qinn zei:

wa is ut nou?

Bij mij was het van: de smaak is niet lekker, maar ook niet echt mega vies. Verder werd ik er een beetje lacherig van. beetje relaxed maar daar bleef het bij. Ik had btw mint thee.

En met die gaten in de longen, dat is zo bullshit. Dat verzinnen alleen maar mensen in forums. die het weer hebben van andere forums.

ja maar dat wil nog niet zegge dat ik dat ga proberen.
ik heb van vriende gehoord dat je gaatjes in je longen kunt krijgen, en niet van andere forums. :openmouth: :wink:

rocka

qinn zei:
rocka zei:
qinn zei:

wa is ut nou?

ja maar dat wil nog niet zegge dat ik dat ga proberen.
ik heb van vriende gehoord dat je gaatjes in je longen kunt krijgen, en niet van andere forums. :openmouth: :wink:

Ja maar je kunt de info over van dat gaatjes in je longen alleen maar vinden in forums. Daar hebben je vrienden het ook heelw aarschijnlijk van.. Dus het is gewoon broodje aap :wave:

matthijs

Badass junkie
Als je een gaatje in je long krijgt, klapt die long dicht..krijg je klaplong dus. Dit gebeurt niet zo snel. :rolleyes:

tis wel relaxt maar volgens mij werkt het de ene keer wel en de andere keer niet want paar jaar geleden heb ik t ook gedaan en toen voelden ik niks en net wel :confused:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou, ik heb dus zo'n theezakje (engelse thee ofzo :confused: ) opengeknipt.. het leek wel Salvia extract ofzo!'(kleine zwartige korreltjes)
Gelukkig had ik nog een beetje wiet, dus was er nog een joint van te draaien zonder dat alles als een zandloper uit de tip liep..
Maargoed, ik dus roken, en roken, en roken... de smaak was opzich niet verkeerd, maar ik voelde er helemaal niks van.

Zou je soms thee blaadjes moeten roken?

GewoonVOL

Wijs gebruiker
qinn zei:

wa is ut nou?

Ik vond de smaak meevallen. Maar ik bleef gewoon nuchter.

Oei, effe kopje thee zetten hoor! :P

qinn

Bewuste gebruiker
ja oke, het zal wel neit snel gebeuren denk ik, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het risico neem om thee te gaan roken...

Meschien ooit als ik geen wiet in huis heb....

mushiemadness

Belezen gebruiker
heb het geprobeert
munt-thee
was nogal scherp in men keel
heb zo goed als heel zakje gerookt
was niet egt de moeite
kvoelde me mss wat anders (loom) maar dat was alles
niet de moeite dus

MetaalKonijn

Badass junkie

BillyBilo

Badass junkie
This review surveys tea-production technology, chemistry of raw and manufactured tea as well as tea tasting appraisal and chemical analysis of manufactured tea. The paper describes the healthful properties of tea, gives general information on the tea plant and manufactured tea, and presents classification of teas as related to the processing of black green, yellow, and red tea, green pressed tea as well as instant tea and tea dyes. The paper discusses the chemical composition of raw and manufactured tea as well as approaches to the evaluation of tea quality--tea tasting appraisal and chemical analysis. The paper is supplied with the conclusions and references. The section on the healthful properties of tea discusses various aspects of catechin effects--vitamin P, antimicrobial, antioxidative and radioprotective effects. Also described are favorable effects of tea alkaloids--caffeine, theobromine, theophylline that dilatate cerebral vessels and alleviate headaches. The section on the production of different teas (black, green, yellow, red, instant teas, and tea dyes) considers technological methods and biochemical bases of various types of tea manufacture. The role of tea leaf enzymes in the oxidative processes determining the tea quality is discussed in detail. This section also describes the contribution of thermochemical processes into the formation of tea flavor. The compounds dictating tea taste and aroma are discussed, particularly tannins and catechins, volatile oils, nitrogen compounds, and some other substances.

De alkaloiden zijn dus niet echt noemenswaardig, en aangezien het caffeine bevat is het raar dat je er loom van zou worden, ik denk dat de "stoned" ervaringen hooguit een placebo effect zou zijn.[/b]

xtaz

Wijs gebruiker
Ik heb enkele jaren geleden muntthee gerookt..
Filterhulzen vullen met muntthee, en roken maar..
Heb het maar een weekje gedaan, en ben ermee gestopt omdat het geen nicotine bevat.

Lapzwans

Belezen gebruiker
heb het paar keer gedaan, was eerst met een maat van my rookmaten, we rookte vanalles aan huis-tuin-en-keuke dingen(thee, droge crackers, gehaktkruide :grin: , etc.etc.), t ene was wel te roke en het andere niet, maja t zal nie goed zyn voor je, heb zelfs een keer by iemand met zn 3en suiker gerookt omdat een van hun beweerde dat je er van kon gaan trippen, haha, 2 dikke suikerpieten gerookt, nou op een gegeven moment moeste we de hond uitlate, we woude opstaan (zate op bed) en toen lage we alweer op de grond, zo lam als iets :grin: maarja das alweer best lang gelede en ben ook zeker niet van plan nog meer huistuinenkeuketroep te roke haha (heb ook wel eens bananenschil gerookt met iemand en was nootmuskaat van plan, werd ook beweerd dat je ervan kon trippe, mja die banane is bullshit en die nootmuskaat heb je meer kans op ziek worde mr da hebk nie gerookt en benk ook nie meer van plan)

doe my maar een lekkere dikke joint :stoned: (of 2)

qinn

Bewuste gebruiker
Koop gewoon wiet.

is wel duurder, maar zoo veel lekkerder... en je weet haast altijd wel zeker dat je er iets van gaat voelen... :grin:

live fast die Young

Belezen gebruiker
Lapzwans zei:
heb het paar keer gedaan, was eerst met een maat van my rookmaten, we rookte vanalles aan huis-tuin-en-keuke dingen(thee, droge crackers, gehaktkruide :grin: , etc.etc.), t ene was wel te roke en het andere niet, maja t zal nie goed zyn voor je, heb zelfs een keer by iemand met zn 3en suiker gerookt omdat een van hun beweerde dat je er van kon gaan trippen, haha, 2 dikke suikerpieten gerookt, nou op een gegeven moment moeste we de hond uitlate, we woude opstaan (zate op bed) en toen lage we alweer op de grond, zo lam als iets :grin: maarja das alweer best lang gelede en ben ook zeker niet van plan nog meer huistuinenkeuketroep te roke haha (heb ook wel eens bananenschil gerookt met iemand en was nootmuskaat van plan, werd ook beweerd dat je ervan kon trippe, mja die banane is bullshit en die nootmuskaat heb je meer kans op ziek worde mr da hebk nie gerookt en benk ook nie meer van plan)

doe my maar een lekkere dikke joint :stoned: (of 2)

haha wel grappig wat je allemaal hebt geprobeerd.. :P

Solidius

Badass junkie
mushiemadness zei:
kheb thee gevonden
kheb keuze tss rozenbottel en munt
kdenk dak voor de munt ga gaan
weet iemand nu het effect al?

HAHAHAHAHHAHAHAA prachtig gek :')

Jelle Snel zei:
nee, lijkt me ook niet relaxt...zal het je zelfs nog vager vertellen. Ik heb 3 of 4 jaar geleden op vakantie met een paar gasten pindadoppen gerookt :kots: We hadden wiet gehaald voor een week vakantie maar na 2 dagen was t al op :flushed:

Idiotwind

Dat van die gaten in je longen, dat zou zo kunnen zijn. Zou dat dan ook gelden voor gedroogde, gesneden kruiden die als thee bedoeld zijn - zoals Catmint, een alternatief voor Cannabis?

Bovenaan