MetaalKonijn
Badass junkie
Thee roken is way too doelloos.
davie zei:Waarom thee roken. Is erg slecht. Krijg je gaten in je longen. Je moet het zelf weten maar is niet erg verstandig. Rook toch lekker een jointje of loop de smartshop binnen, misschien hebben zij nog iets leuks te roken.
We hadden wiet gehaald voor een week vakantie maar na 2 dagen was t al op qinn zei:Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt
wa is ut nou?
rocka zei:qinn zei:Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt
wa is ut nou?
Bij mij was het van: de smaak is niet lekker, maar ook niet echt mega vies. Verder werd ik er een beetje lacherig van. beetje relaxed maar daar bleef het bij. Ik had btw mint thee.
Probeer het maar is uit. Is wel grappig om te doen
En met die gaten in de longen, dat is zo bullshit. Dat verzinnen alleen maar mensen in forums. die het weer hebben van andere forums.
rocka zei:Nog meer mensen die thee roken willen uitproberen?

qinn zei:rocka zei:qinn zei:Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt
wa is ut nou?
Bij mij was het van: de smaak is niet lekker, maar ook niet echt mega vies. Verder werd ik er een beetje lacherig van. beetje relaxed maar daar bleef het bij. Ik had btw mint thee.
Probeer het maar is uit. Is wel grappig om te doen
En met die gaten in de longen, dat is zo bullshit. Dat verzinnen alleen maar mensen in forums. die het weer hebben van andere forums.
ja maar dat wil nog niet zegge dat ik dat ga proberen.
ik heb van vriende gehoord dat je gaatjes in je longen kunt krijgen, en niet van andere forums.![]()
![]()

qinn zei:Beetje tegenstrijdig dan, de 1 zegt dat het egt goor is en je er van kan gaan space, en de ander zegt dat het lekker is maar niet veel voelt
wa is ut nou?
(of 2)Lapzwans zei:heb het paar keer gedaan, was eerst met een maat van my rookmaten, we rookte vanalles aan huis-tuin-en-keuke dingen(thee, droge crackers, gehaktkruide, etc.etc.), t ene was wel te roke en het andere niet, maja t zal nie goed zyn voor je, heb zelfs een keer by iemand met zn 3en suiker gerookt omdat een van hun beweerde dat je er van kon gaan trippen, haha, 2 dikke suikerpieten gerookt, nou op een gegeven moment moeste we de hond uitlate, we woude opstaan (zate op bed) en toen lage we alweer op de grond, zo lam als iets
maarja das alweer best lang gelede en ben ook zeker niet van plan nog meer huistuinenkeuketroep te roke haha (heb ook wel eens bananenschil gerookt met iemand en was nootmuskaat van plan, werd ook beweerd dat je ervan kon trippe, mja die banane is bullshit en die nootmuskaat heb je meer kans op ziek worde mr da hebk nie gerookt en benk ook nie meer van plan)
doe my maar een lekkere dikke joint(of 2)
Johannes de Tripper zei:Doelloos.nl
mushiemadness zei:kheb thee gevonden
kheb keuze tss rozenbottel en munt
kdenk dak voor de munt ga gaan
weet iemand nu het effect al?
Jelle Snel zei:nee, lijkt me ook niet relaxt...zal het je zelfs nog vager vertellen. Ik heb 3 of 4 jaar geleden op vakantie met een paar gasten pindadoppen gerooktWe hadden wiet gehaald voor een week vakantie maar na 2 dagen was t al op
![]()