thee

wappie

Newbie
hallo wij zijn van plan dit weekend voor het eerst paddos te gaan proberen mexicaantjes nou willen wij er thee van zetten wij zijn met 3 man allemaal rond de 75 kilo.
hoeveel gram is verstandig om in het water te gooien dat we met z'n 3 kunnen opdrinken.
ps ik heb 5x 30 gram besteld .

vr gr wappie :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
ik zou er gewoon 3 porties in doen..
dus 3 keer 30 gram..

1 portie is niet voor niks 1 portie, het is meestal al sterk genoeg (vind ik dan)

wappie

Newbie
oke maar is dat wel verstandig 3 volle porties voor beginners want bijna iedereen zegt halve porties maar ja dat is nou net de vraag kijk wij zijn wel wat gewend met pillen bv .
maar we willen het goed krijgen of is het zo dat je ernaa bij eet dat je het ook wel goed krijgt.

Flinter

Belezen gebruiker
Voor thee zou ik niet beginnen met 1 hele portie aangezien het sterker is dan gewoon eten (en korter meen ik). Als ik jou was zou ik gewoon elk 1 portie opETEN en die andere 2 porties verdelen ongeveer 4 uur na het innemen zodat je trip verlengt. Maar aangezien het je 1e keer is pas op met wat je doet serieus anders voel je je fockop.

-Flinter

wappie

Newbie
oke dan doen we dat maar als je later bij eet wordt je tripniet sterker dus je verlengt het alleen maar :openmouth:

Flinter

Belezen gebruiker
wappie zei:
oke dan doen we dat maar als je later bij eet wordt je tripniet sterker dus je verlengt het alleen maar :openmouth:

Klopt je trip verlengt (hij zal op dat moment natuurlijk wel IETS harder worden maar niet dat je egt zegt van wauw). Als je nog andere vragen hebt over wat je het beste kan doen of wat het leukste is tijdens een paddo trip vraag het me gerust :P. Je mag me anders wel toevoegen op msn als je vragen hebt me msn staat in men profiel (tevens ook men mail adress).

-Flinter

dfssdfde

Badass junkie
wappie zei:
oke maar is dat wel verstandig 3 volle porties voor beginners want bijna iedereen zegt halve porties maar ja dat is nou net de vraag kijk wij zijn wel wat gewend met pillen bv .
maar we willen het goed krijgen of is het zo dat je ernaa bij eet dat je het ook wel goed krijgt.

ik heb voor mn eerste keer een halve portie gegeten en was al heerlijk, je kunt beter iets te 'weinig' voelen dan ineens te veel te eten

Bovenaan