1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Evenement! Thuishaven

Discussie in 'Muziek en uitgaan' gestart door Krullen, 24 jan 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Wat is een standaard Amsterdams feestje?
    Vraag mij echt waar jij vandaan komt...
    Ergens uit het zuiden ofzo?
    Amsterdamse en Nederlandse house/techno scène zijn de beste feestjes van de wereld en voorlopers in de house scène.
    De muziek die op thuishaven word gedraaid is vaak echt goed en de DJ's zijn echt naar mijn mening een de beste house DJ's.
    De mensen die er komen zijn vaak harstike leuk!
    Echt nog nooit gehoord dat daar een vechtpartij is geweest! Foute types zitten in club ABE..
    En niet op thuishaven.

Wij komen met een groep mensen die zijn aan de ketamine, GHB, MDMA, Speed en noem het maar op.
    Nog nooit is iemand gepakt met iets en wij gebruiken niet op dixies wij gebruiken gewoon op het juiste moment tussen het publiek in want gebruik is normaal daar.

Als je gaat verkopen daar en je heb alles bij je, alle soorten drugs.. Dan verkoop je helemaal leeg en maak je dikke Meijers.
    Maar kom jij wekelijks terug dan weet iedereen dat jij te koop hebt. Dus ook het bar personeel en iedereen eromheen en de beveilig dus ook op een gegeven moment ook.
    En dan gaan ze je pakken.
    Daarom lopen daar mensen rond undercover rond om deze jongens te pakken.
    Niet om iemand te pakken met zijn pakje Ketamine.
    Heb wel eens gehoord en gezien die zwaar openbaar zit te gebruiken.
    Die word dan meegenomen naar achter en pakken ze zij pakje af en mag dan gewoon weer terug verder feesten met de rest.
    Want je moet je wel gedragen en dat is logisch.

Iedereen die daar komt en met mij is en dit leest wat jij schrijft @Prison die denkt waar heeft die gozer het over.

Je hebt geen idee hoe de house scène in elkaar steekt merk ik.
    Ik heb in de Hardcore gezeten vroeger.. In de hardhouse scène.. In de R&B en zelfs in de Bubbling want ik kom uit de bijlmer..

Maar niks is zo leuk als deze tijd en deze house scène en de mensen die er komen.

Oh ja zeker als er honderde leuken meiden op zo een feest lopen (en dus niet van die arrogante zien en gezien worden mensen zoals in Club ABE) is dat zeker een factor wat een grote rol speelt om naar een feest te gaan want ik ben gek op vrouwen!
    En hou van gezelligheid ook al is het niet sexueel.
    Maar gewoon de samenhorigheid op zulke feestjes.

Thuishaven.jpg

Veel succes voor de rest ini

Laatst bewerkt: 11 feb 2019
    Jen en Lichtjeshemel vinden dit leuk.
  2. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Een standaard Amsterdams feestje dus, goed uiteengezet. Ik heb alle soorten feestjes wel meegemaakt ongeveer, inclusief Thuishaven, illegale raves in de bossen, meer dan 20 clubs in Berlijn en London.

Ik snap best dat je het leuk vindt daar, voor de gemiddelde feestganger en xtc gebruiker is Thuishaven inderdaad perfect. Een soort kinderopvang voor drugsgebruikers.

Alleen jammer dat iedereen die niet dezelfde mening alles jij deelt meteen raar is.

3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

LoL... Hun hebben een circustent gekocht dat is gewoon fucking geniaal dat heb ik nergens gezien.. Thuishaven, zonder aarzeling een van de succesvolste concepten van de afgelopen zomer.
    De locatie is achter op een industrie geen last met geluid! Ze zijn altijd open met mooi weer.
    Het is een uniek concept een festival terrein waar een kaartje maar 7,50 kost..

Wij organiseren feesten in alle clubs in Amsterdam.
    Maar een goed techno feestje neerzetten is heel moeilijk. Overal worden feesten gegeven.
    Wat hun hebben neergezet die jongens is echt echt uniek en leuk.
    Het is dus niks standaard en geen mening.

Wat hun hebben neergezet is juist iets anders.
    En er niet heen gaan omdat ze beveiliging hebben?
    En in berlijn niet? Berlijn is gevaarlijker als Amsterdam.
    Daarom ga ik er niet verder meer op in

Jen vindt dit leuk.
  4. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Voor mij is het gewoon een standaard Amsterdams feestje. De manier waarop jij het beschrijft onderstreept dat alleen maar.

Verder heb ik het niet over gevaarlijkheid en als self proclaimed techno liefhebber moet je toch weten dat Berlijn de techno hoofdstad van de wereld is.

Wel makkelijk, geen argumenten meer en dan wat irrelevante zaken erbij gooien en zeggen: ik doe niet meer mee.

5. Jen

Jen Belezen gebruiker

Ik heb alleen maar argumenten gelezen van @Rebell en niet van jou thuishaven is een uniek concept zoals hij zegt kijk maar eens op google en overal
    Foute gasten op thuishaven hihi :joycat:

Lichtjeshemel en Rebell vinden dit leuk.
  6. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Wat jij argumenten noemt is in mijn ogen wat geraaskal over: ‘wij organiseren feesten in tunnels en gaan met groepen naar feesten aan de GHB, keta en mdma’, ‘thuishaven kost 7,50 en is altijd open met mooi weer’ en iets over bubbling en R&B.

Vrij irrelevant, maar jullie praten elkaar toch overal na dus je reactie is weinig verrassend.

7. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Rebell vindt dit leuk.
  8. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Mij nog iets te koud voor thuishaven.
    Las al wel dat de lente bijna was begonnen goed nieuws!
    Hopelijk komt Bauhauz weer met een verassings feest de eerste lente dag.
    Dat is altijd zo leuk.

Jen en MacLeod vinden dit leuk.
  9. Jen

Jen Belezen gebruiker

Nee kinderfeestje en foute gasten dat was je sterktste tekst.. Als je echt wat argumenten had kon ik je wel serieus nemen..

Rebell vindt dit leuk.
  10. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja ik ben ook in de war wat was het nou een kinder feestje of een fouten gasten festival..
    Oh nee laat maar ik weet al wie in de war is :wink:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Thuishaven
  1. deepspace
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    713