Thumbprint LSD

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
dus een vriendin van jou gaat aan de paddo's,
je vader gaat ayahuasca nemen,
een andere vriendin krijgt een delirium
en nu wil een vriend van jou thumbprinten

vergeet ik iets? ik volg dit forum namelijk niet meer zoveel

arne123

Newbie
Grappig, ik was net over thumbprinten aan t lezen op een ander forum. Verdomd interessant!
Ik kan hier een hoop gaan vertellen erover, maar lees t zelf maar.

My information is on how the Dead/rainbow/origanal family handle LSD
When LSD crystal is bought it comes in little glass viles. It's a dense crystal and a gram of it looks alot smaller than a gram of coke or flour(or other powder). Ten grams can fit in a vile small enough to hold in your hand and clentch your fist and conceal.

Anyway as I said in my other thread when you first buy crystal from the family their's 2 requirement's. 1. You have to be taught how to lay it properly and be trusted to do so on your own. 2. You have to do a thumbprint. The family believes LSD crystal should only be handled by those with the proper energy or karma to do so. There's no better way to test somebodys faith of LSD than give them a thumbprint.

Originaly thumprints were given by taking the glass vile and puting your thumb over
the top of the vile and turning it and fliping it upside down real quick. This put a coating of crystal on your thumb which was pessed into the palm of the person ,leaving your crystal imbedded thumbrint in there palm(hence the term thumprint) where it would absorb(or they might lick it off.). This was your certification :wink:

Nowadays thumbprints are eaten. Any time someone eats crystal it's refered to as a print. This way was adopted because it's more efficiant.

As for the experiance itself. All reviever's are experianced with LSD(at least they think so until there printed :wink:) You feel it almost instantly. LSD crystal has an energy to it. Having a jar of it my pocket is enough to alter my conciousness. As soon as it touches your skin or goes in your mouth you can feel it. Alot of folks will throw up within minutes. This is an exorcism of sorts. Like all the negative energy being cast out of your body. Then you lay down and learn. As for the experiance I just couldn't do it justice to describe it. Your never the same again.
A thumprint doesn't open the door of perception it blows it off the hinges.
You melt into eternety. You let go and die into the moment which is all. There is no you anymore only all. The intensity of this can't be described, but you realize as your sliping away that it's familar.This is because it become quite clear this is exactlly what happens when you die. After an eternity you slowly start to come back in pieces. You feel reborn and a completely different person. You don't ever come completely down or back. This isn't a bad thing ,but it's very scary at first.
I won't try to describe it any more because I can't. Also after your experianced with eating crystal its a little less tramatic. Your first one is spent on the ground. After awhile I could eat crystal at shows and whatnot.

I have only seen one print go bad and I described this in my other thread. The guy says it's the most important event of his life and now lives happily so I guess it wasn't bad. His reaction at the time was.

I think psychedelics are safer in large doses(i'm not talking about thumbprint sizes though) as far as bad trips go. They override your ego's defenses in large enough doses. you can't think your having a bad trip because you can't think at all beacause there is no you. :grin: Terrance McKenna and Andrew Weil MD have said this also.

http://www.shroomery.org/forums/showfla ... art/1/vc/1

Jeroen83

Bewuste gebruiker
arne123 zei:
Grappig, ik was net over thumbprinten aan t lezen op een ander forum. Verdomd interessant!
Ik kan hier een hoop gaan vertellen erover, maar lees t zelf maar.

Zeer zeer interessant indeed o_O Bij zo'n "family" moet ik dan letterlijk een familie voorstellen met een pa en ma die goed zijn in kokkerellen? Of is dat meer een metafoor?

Dus AT die vriend van je kan aan kristallen komen? Die heeft geluk, laat hem op het forum inschrijven :P :rock:

Mindgamer

Badass junkie
Yep, we kunnen niks, we liggen de hele dag te ijlen en we moeten ook nog eens gevoerd worden door kansloze, roodharige, christelijke wijven die stiekem steeds scheetjes laten :)

nicolai

Wijs gebruiker
wat zou het uitmaken als het een leugen is. dat zou dan vooral zielig zijn voor hem en niet voor ons ofzo. het topic zou al een stuk boeiender zijn als er iemand met verhalen of informatie komt.

ik bedoel, het onderwerp opzich is toch wel boeiend...of zitten jullie hier niet voor de drugs. nee, stiekem eigenlijk om, naar jullie eigen zeggen, een onvolwassen pubertje te bashen.

azgaza

Badass junkie
Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.

Angramar Temenos

Badass junkie
Precies, stel, ik ben een kleuter die niks beters te doen heeft dan liegen over domme dingen... Is toch al sneu genoeg voor me zonder dat je ook nog vervelend moet doen? :P

Aloysius

Experimenterende gebruiker

Rorschachtest.

azgaza

Badass junkie
azgaza zei:
Inderdaad, het onderwerp zelf kan toch ook interessant voor discussie zijn, of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit, en ik zet het in dit topic maar het geldt voor meer van AT´s topics, beste mensen: hou op met spammen, als je iemand niet mag, vecht het náást het forum uit.

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan"

Al heb je 0,0 ervaring met lsd. Bad ga je niet op een thumbprint. Bad gaan is iets wat vanuit jezelf komt. En jij bestaat niet meer op dat moment en je hebt nooit bestaan. de kans is ook 99,9% dat je nooit meer volledig herstelt van een thumbprint. Of je nou levenslange flashbacks hebt, in shock raakt, shizofreen wordt. Je zult nooit meer 'normaal' zijn. Als het net begint te werken zal het ook wel heeeeeel erg schrikken zijn. Maar eerder dat je kan schrikken besta je al niet meer dus wees daar maar gerust om. Ik wens em succes en laat em een reportje schrijven als dat nog lukt. Tschuß

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.

Een thumbprint kan erg mooi zijn, heb aantal verhalen gelezen die echt erg mooi en levensveranderend waren. Waar je wel op moet rekenen is dat je heel je leven last blijft houden van hppd/visuals. En van wat ik gelezen heb blijven de visuals/trippy mindstate heel je leven na zon thumbprint. Dit zijn slechts de ervaringen die ik gelezen heb en die ervaringen zijn nogal zeldzaam om te vinden.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Angramar Temenos zei:
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).

800mics is echt nog niks... heb vroeger een tijdje vrij extreem aan de acid gezeten en op een gegeven moment zijn de 1000+ug ervaringen geen eens goed meer voor een ego dood. Weet niet hoelang die vriend van je acid neemt maar 800ug is echt geen goede referentie om zoiets heftigs in te schatten als een thumbprint.

kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky

J0rrit

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
Dumpy zei:
Angramar Temenos zei:

kan mij eigelijk eens iemand vertellen hoe het is op 800ug. heb nog maar max 150ug of 250ug genomen.
hoe kan het van daar nog verder gaan. is het gewoon harder of komt er veel meer bij kijken ?
MVG Lucifer in the Sky

Wil ik ook wel eens weten ja!

Atropa

Bewuste gebruiker
Mijn hoogste dosering waren 4 drops at once uit een flesje die per drip 125 ug zouden bevatten. Een beetje likte ik ook nog af omdat het dopje waaraan materiaal plakte een tiny beetje achterlieten op m'n duim en vijsvinger.

Werkte vrij rap, meteen alsof ik een kopje of 2 koffie ophad en na een kwartier werd ik me al meer bewust van m'n omgeving en de stoel stond al wat helderder op m'n netvlies. Hevig getript en na zo'n 2 uur best onrustig maar toch relax, zeer sterke diamanten glasachtige patronen met felle intense kleuren met gesloten ogen. Met open ogen als ik m'n hoofd schudden ook roze, groene, rode en gele fractals die langs schoten.

M'n lichaam en hoofd werden heel erg klein terwijl ik achterover lag. Toen The Doors langkwamen met 'The End' lag ik adembenemend bevroren als een stuk steen zorgelijk strak voor mezelf uit te turen. Er konden geen tranen uit want alles viel stil. Hetgeen later in de trip alsnog gebeurde om die emotie stoom af te laten blazen.

De gordijnen hun plooien dansden door elkaar heen, het raam trok uit elkaar en weer in elkaar. Het plafon werd uiteen getrokken. Kast kwam naar me toen en trok zich terug.

Mentaal de wereld vrij normaal waarnemend maar met geen mogelijk er in kunnen leven voor iets anders dan deze staat van bewustzijn ondergaan. Ik zag de essentie niet van opbouwen, mezelf verplaatsen of mezelf voorstuwen. Ik was bezig met zijn. Zijn zonder behoefte, in enkel rust en veiligheid.

Het voelde allemaal vrij klinisch en uitgedokterd en niets als paddo's waarin ik geen vaste ligging of zit positie kan vinden en continue woel of ga lopen. Wat dat betreft is LSD de zonnegod voor onze geest. Maar als je het te vaak doet, wordt het te eenzijdig omdat het een basic brandende vuurbal is met niet al teveel terrein dat onbekend is als je het vergelijkt met plant psychedelica.

Misschien ooit nog eens destrastreuze overgave doen en herstellen als een steviger rationelere ik. Al denk ik ook dat je acid tusen de 200 en 300 mics moet gebruiken en het dan gewoon zelden doen. En dan in de normale wereld fris de natuur op zoeken. Als je dan toch meer wilt voor een krachtigere ervaring, zou ik de diepgaandere psychedelica daarvoor gebruiken.

Maar benieuwd om te horen van mensen over de 700 - 1000 mics range, en ook hoe dat lichamelijk voelt. Dissociatie schijnt mogelijk te zijn.

azgaza

Badass junkie
Van wat ik weet van hoe het verschil is tussen lage en medium dosissen denk ik dat ík bij hele hoge dosissen gewoon alleen nog maar visuals zou zijn en practisch niks van de wereld om mij heen, dat krijg ik vanaf 150 ug in de piek al een beetje, dus ik denk dat als ik dan hoger zou gaan dat effect sterker zou worden. Megadosissen moet ik echter nog proberen, wil wel eens 300/400 ug doen, daarboven hoeft voor mij nog niet zo.

Atropa

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
dus uiteindelijk heb je op 200 of meer ug, meer visuals erbij. dus eigelijk verhoogd gewoon de hardheid ?

De eerste keer LSD of een nieuwe ophoging van de dosering geven de krachtige visuele schouwspellen. De alereerste keer ging ik keihard op 100 mics met uiteenspattende patronen, nu is alles onder de 200 een milde trip.

Bovendien als er veel visuals zijn maar weinig verwondering is het flower power gevoel een stuk minder. Die verwondering is essentieel voor de spectaculaire factor. Nieuw met LSD, of nieuw met een echt hogere die je niet gewend was, geeft de meeste kans op kleurrijk trippen.

Als je het vaker en goed hebt gedaan, merk je dat je meer bij de tijd bent gedurende de LSD werkt en aanzienlijk minder overvallen. Het heeft in eerste instantie alles te maken met de ontvankelijkheid van je eigen bewustzijn. En als het aan mij ligt ga ik weer terug naar die periode van m'n eerste keren LSD, gewoon omdat het toen aankwam om de wijze dat het echt de hemel was. En de doseringen lagen tussen de 100 en 200.

M'n 4 drops trip was de eerste 4 uur echt kermis ala Las Vegas. Daarna werd het snel minder en was het grotendeels racend in gedachten. Op lagere doseringen heb ik het idee dat de visuals geleidelijker worden beleeft en het minder een kanon is dat op je geest wordt afgevuurd.

Ik hoop met onthouding tot volgend jaar op een mooie lentedag weer die gevoeligheid van ergens in het begin te hebben. Want als een stevige LSD trip aan het afbouwen is, voelt het niet meer speciaal aan maar het blijft nog wel een flinke tijd doordraaien. En de 3 dagen daarna merk je dat je niet teveel aan je hoofd wil hebben.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Niet doen. 10 mg LSD is te veel.laat m eerst eens op 800mics spacen. en dan kijken of ie zin heeft in een week lang niet weten waar en hoe je moet schijten eten en of pissen. alle contact met de wereld is verhuld achter een deken van visuals.

Het lijkt leuk, maar met zo'n hoeveelheid :openmouth:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
400ug is naar mijn weten 400mics.

400mics, is een lekker tripje. maar zoals de topicstarterpost is beschreven, is die 10-15 mg erg te veel. aan hem het advies om met 800mics in zee te gaan

Bovenaan