Thunderdome-A'dam-RAI-15-december

Maikelk

Belezen gebruiker
baarsjesbewoner zei:
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.

Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden :confused:

Maikelk

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
Maikelk zei:
baarsjesbewoner zei:
was een redelijk feestje.. heb me vermaakt :) . Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.

Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden :confused:
whaha whoveel had je wel niet op XD

helemaal niet veel, maar die 1e pil sloeg wel overdreven hard in :openmouth:
Was alweer 4 maanden geleden wel sinds laatste pil (wel gewoon mdma tussendoor).
Voor de rest niet meer dan 1gr p denk.

Niet eens een kater op maandag :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
hehe nice ik had 400mg pep en 2 pillen maar dat waren mccp pillen dus Thunderdome bewoog een beetje ... :P

trippy :angry:

wel grappig hoor kon nog steeds lekker los

eckies

Belezen gebruiker
Mmm dat moet balen zijn geweest telefoon. Ik had wel goed spul deze keer. ong halve gram pep (sliep volgende dag rond uurtje of 3 ? als je het uberhaupt slapen kunt noemen) en 1.5 pil. Wat voor pillen dit waren zou ik graag willen weten (vriend van me had geregeld bij iemand), gebruk tegenwoordig veel xtc maar deze sloeg echt in als een bom. Het feit dat ik ook echt 4-5 uur kon genieten van 1.5 pilletje was dan ook super!

Hyperdrive

Belezen gebruiker
eckies zei:
Het feit dat ik ook echt 4-5 uur kon genieten van 1.5 pilletje was dan ook super!

Ik vind dat alle pillen zo moeten zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel pillen waar je er 3 of meer van moet nemen om maar het effect van 1 goede te krijgen.

eckies

Belezen gebruiker
Helemaal mee eens. Denk dat heel veel pillen (althans in mijn omgeving) ronde de 50 mg mdma zitten en dat vind ik veels te laag.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

dit was de posse met wie ik naar thunderdome was :hearteyes:

alleen de jongen in het midden en ik hebben t tot het einde volgehouden hahahaha

Bovenaan