Supervlieg
Wijs gebruiker
Vond het volk op utreg centraal anders behoorlijk opgefokt en agressief, maarjah ik was dan ook een total pussy 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

SperSIZEboon zei:er zijn meer fora dan alleen Partyflock hoor![]()
baarsjesbewoner zei:was een redelijk feestje.. heb me vermaakt. Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
whaha whoveel had je wel niet op XDMaikelk zei:baarsjesbewoner zei:was een redelijk feestje.. heb me vermaakt. Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden![]()
Telefoon zei:whaha whoveel had je wel niet op XDMaikelk zei:baarsjesbewoner zei:was een redelijk feestje.. heb me vermaakt. Om 5 uur kon ik geen hardcore meer aanhoren en ben er toen vandoor gegaan.
Al zou dat bij mij ook zo zijn, ik had de uitgang al niet meer kunnen vinden![]()
eckies zei:Het feit dat ik ook echt 4-5 uur kon genieten van 1.5 pilletje was dan ook super!
Telefoon zei:damm jou heb ik nog zien lopen en dacht wjo nuchter ras :P![]()
![]()
Safire zei:![]()
dit was de posse met wie ik naar thunderdome was![]()
alleen de jongen in het midden en ik hebben t tot het einde volgehouden hahahaha