Tienerdealers

ik ben dankzij de drugs+jeugdzorg(GEEN goede combinatie)al 3 a 4 jaar van huis,pleeggezin,onderduikadres,of doos(:P)weg.
jaartje jeugdgevangenis(omdat er dus geen plek was waar ik WEL op mun PLEK zat(!))
na een jaartje kreeg ik een telefoontje dat ik per eind juli naar een internaat kon,waar ik uiteindelijk ook niet veel heb geleerd..
maarja,als je gebruikt(of het gebruikt jou)en je krijgt met jeugdzorg of iets in die richting te maken,kun je beter "helemaal stoppen"(op je eigen manier),als je lekker op je plek wil blijven zitten:P

Napster

Belezen gebruiker
vode zei:
Ik zou als vader me ook niet meer gaan verdiepen in drugs, je zoon is er tenslotte aan doodgegaan, of het nou door gebruik was of dealen, het komt nog steeds door drugs. Ik zou net als hem voorlichting gaan geven, ik kan het hem niet kwalijk nemen.

Precies het probleem ligt bij beide.
Als hij het nooit had gebruikt had hij er na mijn mening ook nooit in gedeald.

Vanadesse

Wijs gebruiker
vode zei:
Ik zou als vader me ook niet meer gaan verdiepen in drugs, je zoon is er tenslotte aan doodgegaan, of het nou door gebruik was of dealen, het komt nog steeds door drugs. Ik zou net als hem voorlichting gaan geven, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Daar heb ik het mee eens. En dealen is gewoon onder het leed van een ander je eigen portemonnee spekken en dat vind ik echt lelijk. Daarbij denk ik ook dat als die man zich zou gaan verdiepen in drugs, dat het helemeaal geen zin heeft. Positieve effecten vallen toch in het niet bij het overlijden van een enorme dierbare?

Bovenaan