• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tikkeltjes-ket..das pas vet

cj

Newbie
Afgelopen vrijdag flink begaaid...was lang geleden da K zo van d kaart was.

Ben om 7 uur savonds thuis begonnen mej lijntje ket dan, om rustig derin t komen...bietje muziek geluisterd (The Prophet liveset van Defqon 2006)
en daarna mej maatje van me in shop gezeten van uurtje of half 9 tot 10 ofzow..2 dikke gerookt, een hasj, een haze...in shop alvast mix gedraaid mej 2 lagen haze en 2 lagen hasj. Daarna nog lijntje ket genomen, beetje verdoofd op bankje gezeten om t w88 totda andere maatjes naar buite gingen..toen K ze eindelijk gevonden had ff overlegd wa we gingen doen...bleek tikkels dus blauwe driehoekige mitsibushi's t zijn en opvolgers daar weer van, groene duivels...allebei 400+ mg MDMA :P :)

eerst maar een halfje genomen, nog lijntje ket gelijk erna omda tie tog eerst moest inwerken en na lijntje ket jointje moete draaien voor ander maatje...halverwege was die alzo skaffa da K da jointje owk ma moest oproken...toen belde bradda van me of K hem bij zijn huis kon ophalen mej fiets...t was mss 5 minuten fietsen..leek tog egt wel kwartiertje voor mn gevoel, ondertussen snapte K overal al heelmaal nix meer van door d ketjes. Terug gefietst naar de andere die buite zoude blijven..stik van d kaart almaal...zij hadden in tussentijd almaal al extra halfje op aangezien ze nog nix voelde...maja, K was nog stik verdoofd van d ket en snapte er nix meer van en tis pas 12 uur

Toen mej mn bradda en een van hun naar zon kerel gefietst om nog wa P t halen (nie voor mij, want da vind K tog egt chemische rotzooi)...hij nam lijntje P, K en mn bradda allebei nog lijntje ket, kwartiertje later nog een, toen die dikke mix-joint opgestoken....gdv, toen was K heelmaal van d plaat, zo van d plaat da K nie stil kon blijven staan/fietsen/zitte..hebbe we half uur moete w88 op maatje die nog naar buite moest sneaken..op sgoolpleintje heb K alleen ma rondjes gelopen, zag overal fietsen staan die er nie waren, zag almaal mensen die er nie waren, planten vervaagde, werden groter en toen weer kleiner...en de tikkel? daar voelde K toen jilmaal nix van :confused: Toen nog ma halfje in gegegooid en ondertussen naar station gefietst.

Op station aangekomen, inmiddels ist 1 uur..PLOF..nuchter..ket uitgewerkt...denk K kutzooi, waarom nu? Dus nog ma lijntje gelegd en groep opgesplitst, K ging na centrum mej paar, andere gingen 2 vrouwtjes ophalen. In centrum mej mn bradda nog lijntje ket genomen en hij ging na iemand thuis om nog wa extra tikkels proberen t regelen...toen da nie lukte terug gekomen. Intussen tijd was zon dronken kerel bij ons gekomen...weet nie egt veel van d stuk, aangezien K kwaai ketamatic tegen muurtje aan hing..ma die dronken kerel en mn bradda hebbe blijkbaar ruzie, kerel geeft mn bradda paar klappen terwijl tie zegt "K ben vaag, ik wil nu nie vechten"..ma niet luisteren...na 3e klap...8 klappen terug en rennen die kerel...alleen kut dat mn ket-trip weer in een keer over was :angry: :openmouth: :angry: :openmouth:

Toen da almaal voorbij was naar d andere gereden om 2e vrouwtje op t halen..in tussen tijd was t al half 4. Dus ieder gooide nog halfje in terwijl we stonden t w88...nog meer w88 en nog lijntje ket..eindelijk is ze der..4 uur kunne we eindelijk gaan lopen wegens gebrek aan fietsen..dus 7 man en 2 vrouw sterk gaan we op weg. Lopen, stoppen, lopen, stoppen, lopen, stoppen...intussen wordt 5 uur en K neem nog lijntje ket, dan gaan 2 naar huis, want die moete half 7 weer op station staan om t gaan werken...kunne ze nog beetje rust pakke voor ze aan slag moeten.

Wij lopen verder en ieder gooit nog laatste tikkeltje naar binnen en op moment da we ze net op hebbe..beginnen d eerste halfjes van half 4 zeg ma in t slaan..dus in totaal 2 op in 2 uur terwijl eerste dan pas beginnen t werken :mrgreen: Dat belooft wat...verder richting station gelopen en toen begon K pas egt zwaar t spacen...eindelijk begint echte hallucinatie..t gras word grijze vlakken waar groene strepen az een mierenkolonie over heen lopen...bij hertenkamp werde kippe koploos, schoten konijnen az bliksemschicht weg en bij alle plantjes en bomen die K tegen kwam veranderde de blaadjes in flessen en elke fles (=blad) zag K door elkaar heen gewoon zitte..veel lopen praten toen en soms heb j dat gevoel da az J nu nie zegt da t mss wel eens t laat kan zijn...az een tog al nie t dik maatje in een maand 26 kilo afvalt van d P, moet J wel iets van zegge..of nie dan?

Verder weet K nie veel meer van t spacen zelf..eenmaal uitgespaced nog uurtje of 2/3 bij benzinepomp en station doorgebracht..bakje koffie op en 11 uur naar huis gefietst..3 uurtje geslapen en toen deruit, bril opgezet, ontbeten, kom melk op (tip: helpt egt tegen t gaar worden) en savonds nog lijntje ket op voor K weer voor verjaardag moest en bier ging zuipen tot uurtje of 2...natuurlijk afgesloten mej dikke :stoned:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sorry, maar ik wil dit best wel lezen, maar de gebrekkige spelling, zinsbouw, syntaxis, overdaad aan smilies,... maakt het onmogelijk.
Verschrikkelijk!

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
mja niet veel beter als mijn report :P

waarom bij 1 drugs blijven?: lijm, tabak, alcohol, wiet, hasj, salvia, salvia 20x extract, LSA, XTC, coke, paddo's, ephedra, mdma poeder en dxm

wel al zeer veel geprobeert :wink:.......lsd ?

azgaza

Badass junkie
ErnstJünger zei:
Sorry, maar ik wil dit best wel lezen, maar de gebrekkige spelling, zinsbouw, syntaxis, overdaad aan smilies,... maakt het onmogelijk.
Verschrikkelijk!

Precies dat ja. Ik ben er aan begonnen en heb het maar weer op gegeven. Als er een vertaling naar normaal nederlands komt zal ik het wel proberen.

troebadoer

Bewuste gebruiker
mensen na het lezen ( of juist niet haha ) gewoon terug duwen en gaan laten, ik snap de tekst wel, ookal geloof ik er niet veel van, maar dan nog ,, boeie ,, die flauwe comments zijn nergens voor nodig. Ook erg voorspelbaar wat er allemaal bij comments komt te staan.

en dat om half 9 smorgens.. :openmouth:

Bovenaan