dutchmarshal zei:yep ik heb hier ook last van handen/vouten zijn altijd koud/slaperig en soms een tintelend gevoel erin.
precies dat.dutchmarshal zei:ghb is tenslotte ook een verdover(singnalen worden niet goed doorgegeven) he, dus ook dat er nog is bij.
geen zorgen over maken, gewoon alles met maten gebruiken dan zal er geen probleem zijn.
soort van ontwenningsverschijnselen, omdat je het te lang/vaak heb gedaandvr zei:Ik heb dit nu al 2 dagen lang, heb sinds zondag niet gebruikt maar het gevoel blijft.
Soms voel ik ook steken in mijn vingertoppen, en laat soms spontaan dingen vallen, hoe kan het dat dit aanhoud?
vaarklaas zei:Ik weet niet hoeveel GHB je gebruikt, maar zo te horen lijkt de GHB niet de moeite waard. Neem signalen van je lichaam altijd serieus. Het beste is om te kijken of het aan de GHB ligt, dus afbouwen en er even mee stoppen. Als blijkt dat die tintelingen er niet meer zijn dan weet je in ieder geval waardoor het komt. Of je dan verder gaat met GHB of niet, dat is aan jou..
W.F.L. zei:Vermeld er wel eens de frequentie van je gebruik bij in het vervolg! Dat je tintelende tenen en vingers hebt kan wel degelijk komen door de verdovende effecten van de GHB als je die genomen hebt, dat heb ik ook wel al gehad en dat is vrij onschuldig. Maar als je last hebt van afkickverschijnselen + dit erbij dan is het inderdaad niet het effect van de GHB! Dus zo snel mogelijk langs de dokter gaan, als het een afgeknelde bloedsomloop is (ook als afkickverschijnsel?) dan kunnen zij er wat aan doen en jou helpen met afkicken. Je geeft ook helemaal niet aan dat je al gestopt was! En je mag niet zomaar stoppen met GHB als je het frequent gebruikt hebt want de afkick kan levensbedreigend zijn! Echt.. What the fuck..
Rabbithole zei:Goeie zet, ziek maar lekker uit en vertel het aan niemand. Vooral niet langs een arts gaan, schaamtegevoel is belangrijker dan je gezondheid, toch?
Seriously, *zucht*. Afkicken van GHB zonder hulp kan levensgevaarlijk zijn. Je gaat toch ook niet proberen om je eigen been te amputeren? Nou dan. Zoek. Professionele. Hulp.
Vigilante zei:Je aders zijn dichtgeslipt of afgeknepen. Nu zijn je handen nog wit en koud. Later worden ze blauw, paars en uiteindelijk zwart. Niet lang daarna vallen ze eraf.
Je kan het hele gebeuren een stuk minder vervelend maken door ze er nu alvast zelf af te zagen. Anders zit je maar dag na dag te wachten..
J0rrit zei:Vigilante zei:Je aders zijn dichtgeslipt of afgeknepen. Nu zijn je handen nog wit en koud. Later worden ze blauw, paars en uiteindelijk zwart. Niet lang daarna vallen ze eraf.
Je kan het hele gebeuren een stuk minder vervelend maken door ze er nu alvast zelf af te zagen. Anders zit je maar dag na dag te wachten..
Bullshit. GHB dilateert de grootste hoeveelheid van de vaten, waardoor er dus MEER bloedstroom is. Het heeft alles ermee te maken dat GABA een inhiberende neurotransmitter is. Deze zorgt voor CL- instroom de cel in, waardoor het potentiaal afneemt, en hierdoor ook met grotere moeite (meer stimuli) en langzamer een actiepotentiaal wordt bereikt. Hierdoor werkt het dus verdovend. Waar precies alle GABA neuronen op uitkomen weet ik nog niet helemaal, maar ik denk op een groot deel van al je neuronale systemen in je hersenen. Hierdoor voelt het verdovend aan. Koude handen komen dan zeer wss doordat het ook je spieren verdoofd en er dus minder spiercontracties etc zijn, minder warmteproductie. Er is namelijk wél een grotere bloedstroom dus daar ligt het niet aan,
greets
Rabbithole zei:J0rrit zei:Vigilante zei:Je aders zijn dichtgeslipt of afgeknepen. Nu zijn je handen nog wit en koud. Later worden ze blauw, paars en uiteindelijk zwart. Niet lang daarna vallen ze eraf.
Bullshit. GHB dilateert de grootste hoeveelheid van de vaten, waardoor er dus MEER bloedstroom is. Het heeft alles ermee te maken dat GABA een inhiberende neurotransmitter is. Deze zorgt voor CL- instroom de cel in, waardoor het potentiaal afneemt, en hierdoor ook met grotere moeite (meer stimuli) en langzamer een actiepotentiaal wordt bereikt. Hierdoor werkt het dus verdovend. Waar precies alle GABA neuronen op uitkomen weet ik nog niet helemaal, maar ik denk op een groot deel van al je neuronale systemen in je hersenen. Hierdoor voelt het verdovend aan. Koude handen komen dan zeer wss doordat het ook je spieren verdoofd en er dus minder spiercontracties etc zijn, minder warmteproductie. Er is namelijk wél een grotere bloedstroom dus daar ligt het niet aan,
greets
Hahaha, je meent toch niet dat je die post serieus neemt hè? Over dat ze gaan afsterven en dat je ze moet amputeren, gaf dat geen hint?