Tintelingen als 4FMP gevoeld

supreme

Newbie
Hallo allemaal, van het weekend een lekker feestje gehad en ervoor gekozen om alleen maar pep te gebruiken. Normaal gebruik ik altijd XTC of 4FMP op een feest, dus om puur pep te doen was voor mij de eerste keer.
Ik heb thuis 2 dikke lijnen gepakt en dan over het feest gewoon op gevoel een puntje bijpakken.

Nu kreeg na een paar uur op het feest met vlagen flinke tintelingen op mijn achterhoofd, kaken en rug. Ze waren even intens als ik dat met 4FMP beleef en heb dit nog nooit ervaren. Mijn maatjes hadden dezelfde pep en voelden deze tintelingen niet, en hebben ook in het verleden nog nooit van zoiets gehoord. Ik zou daarom graag willen weten wat dit heeft kunnen veroorzaken en of dit foute boel is of dat meer mensen hier last van hebben?

Als extra informatie heb ik twee weken geleden als laatste 4FMP op, ik weet niet of dit iets ermee te maken heeft maar ik zet het er toch maar even bij.

Ik hoor graag van jullie!

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja is niets raars aan. Komt voor bij een relatief hoge dosis van zo een beetje alle amfetaminen die recreatief worden gebruikt.

MeejheM

Badass junkie
klinkt vrij normaal, ikzelf heb het nooit meer, maar andere mensen wel hoor. en last van... het hoort er bij hé.

supreme

Newbie
Bedankt voor de reacties, heeft me gerustgesteld dacht dat het alleen aan mij lag.

MeejheM zei:
klinkt vrij normaal, ikzelf heb het nooit meer, maar andere mensen wel hoor. en last van... het hoort er bij hé.
Blij om te horen dat normaal is en meer mensen dit hebben, vind het helemaal geen probleem kan er echt van genieten van die tintelingen, heerlijk :grin: .

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat hoort er inderdaad gewoon bij als je redelijk wat pep neemt. Zelf vind ik het altijd wel lekker eigenlijk, ik heb er zeker geen last van ofzo.

MeejheM

Badass junkie
ik heb gisteren nog een redelijke hoeveelheid pep laten vallen. het is niet bij mijn mond of neus terecht gekomen, de zwaartekracht hier gaat richting aarde.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Haha ja ik had de pep dus in capsules gedaan en die in zo'n gripzakje. Dat had ik bij mn ballen gestopt. Ik weet niet waar mn vrienden die capsules vandaan hadden maar ze werden zacht door de warmte. Toen ik dus op de vloer stond waar het donker was en allemaal een beetje stiekem moest, dacht ik dat ik er 1 pakte maar er plakte er nog 1 aan vast (denk ik). Toen ik dus ff later mn zakje checkte zat er nog 1 in ipv 2. Ik ging wel behoorlijk lekker kan ik je vertellen :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
ik heb gisteren nog een redelijke hoeveelheid pep laten vallen. het is niet bij mijn mond of neus terecht gekomen, de zwaartekracht hier gaat richting aarde.

Ik denk dat mijn mond ook zwaartekracht heeft

mick swagger

Belezen gebruiker
Heerlijk zijn die tintelingen door amfetamine! Ik kon daar altijd ontzettend van genieten! Na een tijdje vaak weekends gebruik van speed ervaar ik die tintelingen helaas een stuk minder! Maarja las nu eens een lange pauze in! Hopelijk daalt mijn tolerantie dan dusdanig dat ik de speed weer als vroeger ervaar!

Bovenaan