soms heb ik van die momenten dat ik denk dat kan geen toeval zijn en dan denk ik sommige dingen gebeuren met een reden.
zoals gisteren we hadden examestunt ik zat buite met een maat van mij ff rustig jointje te roke en ik zeg zo tegen hem volgensmij gaat dit echt een vage dag worden en hij zegt tege mij ik zat net aan precies hetzelfde te denken. dit was al heeel vaag dat we op precies hetzelfde moment ook hetzelfde denken
nou joint op terug naar school en raad eens zn vage dag geworden niet normaal stond bij de lift komt opeens de directeur aangelopen zegt hij tege mij soms maak ik me echt zorgen om jou . (waarschijnlijk omdat ik knoeper stoned was :P) mja en zulke gebeurtenissen heb ik vaker alleen kan ik er nu niet zo snel opkomen. hebben meer mensen het idee dat sommige dingen/alles met een reden gebeurd ?
zoals gisteren we hadden examestunt ik zat buite met een maat van mij ff rustig jointje te roke en ik zeg zo tegen hem volgensmij gaat dit echt een vage dag worden en hij zegt tege mij ik zat net aan precies hetzelfde te denken. dit was al heeel vaag dat we op precies hetzelfde moment ook hetzelfde denken