1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tolerante festivals

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door Wim82, 12 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Vermilion

Vermilion Experimenterende gebruiker

Uuuuhm, het spijt me dat ik iedereen hiervan op de hoogte moet brengen, maar blijkbaar is het beleid van psy-fi recent nog aangepast.... Ik schrok er zelf ook van =/
    Zo nu en dan kijk ik ff heel de site door of er nog wat updates zijn en ik kom opeens een stukje extra tekst tegen die er eerst niet stond in de FAQ:

Are all drugs legal in Holland?

-No, just certain ones and we sell most of them in our head shop. We do not tolerate GHB or Ketamine. Psylocibine containing Truffles are tolerated and so is weed. We do tolerate per person a maximum amount of 5 grams of softdrugs (weed for example) . Any kind of hard drugs is not allowed by law and you are required to voluntarily dump it in one of the canisters at the entrances. If hard drugs is found in your possession, you will be removed off the festival grounds.

Dat laatste is stond er de afgelopen jaren dus niet.
    Ik ga me nu wel een beetje zorgen maken over hoe chill het dit jaar gaat zijn.
    Misschien moeten ze het gewoon neerzetten, maar valt het allemaal wel mee.
    Geen idee, maar het geeft niet zo'n fijn gevoel dat het nog allemaal maar zo open kan en mag, het klinkt alsof ze nu daadwerkelijk gaan controleren en als ze iets vinden kan je naar huis.

verwondering vindt dit leuk.
  2. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Leuk je hier weer eens tegen te komen! :)

Ja, jammer. De gemeente Leeuwarden gaat vanaf 1 januari volgend jaar veel harder optreden tegen drugs op festivals. Ik kijk er niet zo van op. Toch denk ik dat het eerder een formaliteit is. Ik denk dat er nog altijd aan de poort niet gecontroleerd wordt op drugs. Toch zal ik dit jaar iets oplettender zijn wanneer ik met middelen bezig ben. Toch even opletten of het niet al teveel opvalt.

Als het goed is is dit de laatste editie van Psy-Fi in Leeuwarden. Hoog tijd om te verhuizen.

Het drugsbeleid aldaar was ook te mooi om waar te zijn. Het leek bijna op een vrije samenleving. On-Nederlands.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...