Ik ben ok geloof ik. Heb het geheugen van een olifant en mijn IQ is nog niet zo lang geleden getest op 130. Daarnaast is vooral mijn EQ ver bovengemiddeld, ik doe het dus niet verkeerd geloof ik. Maar goed, ik ben ik en daar ben ik persoonlijk dus dik tevreden over. Alleen niet alle mensen zijn hetzelfde, dus reageren misschien ook weer anders. Ben soms best nieuwsgierig naar een kijkje in mijn hersenen, maar ik denk dat alles bij mij nog wel gewoon goed zit eigenlijk....
Ik heb idd behoorlijk veel xtc gebruikt, maar ben me er toch altijd wel heel goed van bewust geweest waar ik mee bezig was. Nam nooit zomaar iets, zonder me van te voren goed voor te laten lichten bijvoorbeeld. Ik zorgde altijd na gebruik, dat ik gezond at en mijn slaap pakte. Tuurlijk ben ik ook wel een paar keer op mijn bek gegaan, maar die dingen waren juist weer een wijze les voor me.
Ik ben een vrouw die van nature graag grenzen/avontuur opzoekt en experimenteert, maar daarnaast ben ik al van kleins af aan ook iemand die zeer bewust is van zichzelf. Dat is denk ik tegelijkertijd ook mijn kracht: ik weet/voel gewoon wanneer ik gas terug moet nemen. Het was ook niet moeilijk voor me om te stoppen met die pillen. Ben verder van de een op andere dag, na dik anderhalf jaar, gestopt met coke. Ik ben jarenlang een zware drinkster geweest, sinds twee jaar drink ik nog maar nauwelijks en ook mijn speedverslaving heb ik grotendeels overwonnen, ik vind dat ik mijn gebruik weer goed onder controle heb tegenwoordig.
Drugs veroorzaken iid hersenschade, maar het hangt dus, naar mijn idee, ook heel erg van de persoon af.