van coke ga je harder fietsen.MiNiMaLiSDope zei:echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
No way, no way.Wacky zei:van coke ga je harder fietsen.MiNiMaLiSDope zei:echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
kiekert zei:No way, no way.Wacky zei:van coke ga je harder fietsen.MiNiMaLiSDope zei:echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<

Psy High zei:Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg.
van coke ga je denken dat je harder fiest en er over opscheppen tegen je collega's en vriendenWacky zei:van coke ga je harder fietsen.MiNiMaLiSDope zei:echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<
HDA zei:van coke ga je denken dat je harder fiest en er over opscheppen tegen je collega's en vriendenWacky zei:van coke ga je harder fietsen.MiNiMaLiSDope zei:echt belachelijk dat ze er zo'n big deal van maken op het nieuws, etc.. hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over z'n gebruik? >.<![]()

KiewKiew zei:ik vin het maar een trieste bedoening...![]()

Varry zei:Psy High zei:Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg.
Hehe, was bij in de space tijdens die inval?Wat een pech!
Het was me daar toch ook wel een grellige keet.. Benieuwd of dat terug open gaat.
geox zei:Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn.
Detroit303 zei:Ik word er misselijk van hoe de media dit opklopt! Jongens toch, hét hoofdpunt op het journaal, komop zeg!