Top 5 slechtste drugs

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Op 1 zet je de drug waar je de slechtste ervaring mee hebt gehad en zo ga je verder tot je op 5 komt.

1: mccp
2: poppers
3: paddo's
4: wiet
5: GHB

heroesss

Bewuste gebruiker
1. xtc/mdma pillen (maar heb juist ook een hele goede ervaring mee)
2. wiet (meestal goed, ben er 1x heel erg ziek van geworden)
3. (lach) truffels (voelde er helemaal niks van)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
1. Alcohol is veruit de drug waar ik de meeste slechte ervaringen op heb gehad (vooral op de dag erna :wink: )
2. Cannabis heel zelden een slechte ervaring op gehad, maar als het gebeurde was het meestal in combinatie met alcohol.

Verder geen slechte ervaringen, maar ik experimenteer dan ook niet zoveel.

Xblister

Experimenterende gebruiker
1. alcohol, bah bah
2. Nicotine, spreekt voor zichzelf
3. mcPP
4. speed, is erg vies maar toch ook wel weer lekker.
5. -

TrippyShit

Badass junkie
1. 2c-b. Vond ik flink overrated, geen leuke trip, voelde veel te synthetisch vond ik..
2. mcpp. De effecten bleven gelukkig nog binnen de perken maar leuk was anders..
3. weed. Puur voor mij persoonlijk. Ook leuke tijden mee gehad, nu ist voor mij gewoon kut..

Dat waren ze toch wel dan

Oom Klaas

Badass junkie
1. Cocaïne, paar uurtjes hemel en dan standaard zwaar paranoia en cravend; gewoon kut.
2. mcPP, door foute doseringen gaat 't altijd kut. Niet wetende dat er mcPP inzit laat je er eigenlijk al half slecht op gaan en meestal is de dosering van mcPP in de pillen ook nog eens kut. Juist doseren bij mcPP kan nog leuke effecten geven heb ik gemerkt.
3. GBL, veel te heftige rebound wat voor mij resulteert in een zeer tijdelijke depressie.
4. Alcohol, door te hoog doseren of ondoordachte combinaties maken gaat 't daar nog wel eens mis mee.
5. Benzo's, daarmee heb ik nogal wel eens over gedoseerd.

Eigenlijk komen alle slechte ervaringen bij mij door een te hoge dosering die erg makkelijk te bereiken is. Tegenwoordig kijk ik er wel mee uit, de slechte ervaringen zie ik maar als een les.
Bij coke ligt het bij mij niet aan de dosering, evenals met gbl, die dingen hebben kennelijk een te heftig effect op mij.

Readerbot

MDMA als je het te vaak gebruikt (gaar gevoel alsof je hersenen gefrituurd zijn). Niet meer dan 3-4 x per jaar dus.

Wiet als je te veel hebt.

Het bovenstaande geldt ook voor keta.

Speed, word ik zwaar neurotisch en onrustig (op een nare manier) van.

Lood

1. LSA : spierkrampen , extreme misselijkheid , bijna geen effect.
2. veel bier en wiet samen: gegarandeerd kotsen, maar door die alcohol denk ik toch elke keer weer dat een Jtje wel lekker zou zijn. ergo->
3.Alcohol :hier wordt je dom van ( hoewel het heerlijk is als ik onder de +- 8 glazen blijf :beer: )
4.kanna ofzo (en alle andere smartshopzooi): werkt niet , vies , duur , misselijkmakend.
5. paracetamol iboprufen enz: ik heb nooit het idee dat het werkt

Verder zijn voor zover ik me kan herinneren alle drugs me wel goed bevallen :stoned: :xtc:

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb denk ik te weinig middelen gebruikt om tot een top 5 van "slechte" drugs te komen.

Wel kan ik zeggen dat ik geen fan ben van mcPP, maar het schijnt, mits goed gedoseerd ook voor een leuk effect te kunnen zorgen. Mijn nare ervaring ligt dan niet per sé aan de drug zelf, maar meer aan de dosering van de pil. Zonde, als je dan "vuile" pillen wilt maken, doe het dan alsjeblieft zo dat de gebruiker er nog wat lol aan kan beleven.

THC staat bij mij ook garant voor nare ervaringen. Angst en akelige gedachtes, misselijkheid, neerslachtigheid, niks dan slechts.

Mephedrone ben ik zelf mee in de fout gegaan. Het is een verslavend middel, maar daar had ik zelf beter mee om kunnen gaan. Voor de rest is het een prima drug, die sommige mensen zelfs verkiezen boven MDMA. Over het effect van de drug zelf heb ik ook niets dan lof, maar het is jammer dat ik er niet mee om heb kunnen gaan. Gelukkig behoort dat nu ook weer tot het verleden.

Alcohol is een drug waar ik geen mening over kan vormen. Vaak valt het slecht, word ik zwartgallig en vatbaar voor depressieve gedachten. Soms valt het lekker, en kan ik blijven drinken zonder écht dronken te worden, maar wel vrolijk en onbenullig. Eén van de raarste middelen om te gebruiken, je kan er nooit van op aan. Daarom drink ik nog maar zelden echt door.

Dit is het enige wat ik me tot nu toe kan bedenken.

Olle

phara

1. truffels. 1x voelde ik niks 2de en 3de keer duurt het me te lang.
2. speed. goeie ervaringen mee gehad maar 5 dagen wakker blijven niks eten veel bier is erg ongezond
3. xtc 3 van de 15x ofzo rotzooi gehad waar ik dus niks van voelde en dat met hoge verwachtingen.
4. hash. is alleen lekker maar merk je niet gek veel van
5. alchahol sinds ik 16 ben drink ik niet meer omdat het te gevaarlijk is op mijn scootertje.

LangeLokken

Knockout gaan van 3 hijsjes van een hasj jointje was wel heel raar. En kut.
Verder niet echt verschrikkelijke dingen meegemaakt.

iSmokex

Bewuste gebruiker
1. Mcpp. Denkende dat het een goede mdma pil was ging ik dus met 1 achter de kiezen een attractie op de kermis in.. De eerste keer, toen ik een halfje op had ging eht wel goed.. De 2e keer in die attractie was echt sick, langer dan 2 minuten ondersteboven gehangen (zo'n lange steel die 40 m hoog gaat en dan zo heel hard rondjes draait. We hingen dus ondersteboven toen de mensen aan de andere kant van de steel in moesten stappen.
Al het bloed stroomde naar mijn hoofd en toen ik uit de attractie kwam en in de mac in de spiegel keek schrok ik ZOO erg. Zag er zo fucked up uit, pupillen helemaal groot, het groene van mn iris was helemaal weg en wat wit hoorde te zijn was helemaal rood. Ben nog nooit ZO erg vanmezelf geschrokken. (Vanaf dat moment begreep ik ook hoezo mensen in der rij voor de mac vroegen of het wel ging met een erg verschrikte blik.)
2. Alcohol, 3 jaar geleden wist ik nog niet zo goed waar mijn grens lag wat resulteerde in een paar keer kotsen.
3. n.v.t.

ilyas

Bewuste gebruiker
1. Alcohol
2. coke
3. paddo's (niets mis mee, maar geef mij maar de speeltuin die LSD je geeft)
4. Methylone (heel leuk, op een paar kantjes na)

alcoholist

Wijs gebruiker
1.WIET, sinds het afgelopen jaar,heb zelf 3jaar geblowd, nu pas ingezien dat het voor mij niks oplevert dan alleen eten en op mn luie ass zitten.

2. speed, effect is leuk,maar kan de hartkloppingen helaas niet handlen :(

3.paddo's, gaat voor my een beetje te diep

Mike

Bewuste gebruiker
Alle drugs zijn slecht, dat lijkt me duidelijk.

1. Alcohol
2. Nicotine
3. GHB (ik snap nog steeds de "gein" niet van dat spul
4. Coke
5. Speed

Maar die laatste twee zijn dan wel weer erg lekker..... :)

Launched

1 Nicotine... ik noem het wel een drug ja
2 Wiet, ontwikkeling word echt stopgezet heb ik het gevoel

peace

Dubz

Bewuste gebruiker
Het is ook echt troep, alcohol.

Bij mij:

1. Wiet
2. Alcohol
3. Tabak

Verder geen slechte ervaringen met drugs.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat alcohol zo vaak op nummer 1 staat, omdat het troep is. Alcohol is gewoon de meest gebruikte drug in Nederland en dus ook de meest misbruikte drug. Ik heb alcohol ook op 1 staan en dat komt gewoon omdat ik er zelf vaak onverantwoordelijk mee om ben gegaan en er daardoor slechte ervaringen mee kreeg.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
1 alchohol (duidelijk op nummer 1 vaak genoeg slecht op gegaan en lesje dat ik hard moest leren)
2 mccp (1 keer gehad en flink misselijk van geworden geen pretje)
3 Paddo's (1 keer slecht gegaan op de paddo's maar achteraf gezien heeft het mij alleen maar sterker gemaakt)
4 Spacecake (tja keer veel te veel gegeten en hard ga je :) )

er is geen 5 gelukkig

dnls

Newbie
1: Alcohol Doodziek van geweest
2: Nicotine Verdomde verslaving
3: Wiet/Hasj Heel veel plezier mee gehad maar die tijd is voorbij, kan er niet meer goed tegen
4: Mephedrone: snuiven vind ik opzich al vies en heb hier meer negatieven effecten van gehad als positieve
5: Truffels 1 keer best slecht van gegaan, hier heb ik dan wel weer het een en ander uit geleerd over mezelf

bosvos

Belezen gebruiker
Alcohol.

Meestal gewoon teveel drinken om de vrienden te willen volgen. Ik weet nochtans dat ik een zwakke maag heb. De laatste jaren heb ik wel karakter gekweekt, als ik genoeg heb, heb ik genoeg. Ik laat m'n vrienden dan maar lekker doorzuipen.

Einstein

Badass junkie
bosvos zei:
Alcohol.

Meestal gewoon teveel drinken om de vrienden te willen volgen. Ik weet nochtans dat ik een zwakke maag heb. De laatste jaren heb ik wel karakter gekweekt, als ik genoeg heb, heb ik genoeg. Ik laat m'n vrienden dan maar lekker doorzuipen.
Dit ongeveer

Octogonapus

Belezen gebruiker
1. alcohol

en wiet af en toe, omdat je er zo lauw van word (wat vaak de bedoeling is uiteraard maar het kan ook erg ongewenst zijn)

BacingsPen

Badass junkie
Van alle drugs die ik heb gebruikt is er maar 1 waar niet normaal/verstandig mee om te gaan en dat is nicotine!

1: Nicotine
2, dat hangt er maar van af!

DAMN wat is nicotine een kut drugs!

En toch heb ik nu dus zin in een sigaretje....!

Irezz

Bewuste gebruiker
Zéker bij pep. Dan rook je'n een fortuin. Kan je evengoed shaqies draaien met 5 euro biljetten =_=::

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik zou de nicotine noemers eens willen vragen wat hun reden bij die vermelding is? Je kunt niet fout gaan op nicotine of iets dergelijks. En mensen die 10 jaar dagelijks een pakje wegroken moeten ook niet raar opkijken als ze een keer longproblemen ontwikkelen.

1. Speed, ook de drug met de beste ervaringen. Maar ik kan niet ontkennen dat ik hier een tijd zwaar mee de mist in ben gegaan en ik er tot op de dag van vandaag van overtuigd ben dat het me blijvend heeft veranderd. Timide gedrag vertonen in alledaagse aangelegenheden als een gozer van in de 20 is echt geen pretje. Zelf al zou je speed heel goed in de hand kunnen houden, dan is de kater genoeg reden om hem in je lijst op te nemen. 12 uur lang koning, dan minimaal 2 dagen brak.
2. Alcohol. Teveel slechte herinneringen. Inderdaad ook vaak in combinatie met wiet. Vooral sterke drank ben ik echt klaar mee. De katers van alcohol zijn ook te erg, je hebt nergens zin in. Peuken smaken niet, blowen smaakt niet eten smaakt niet. Ik heb nooit aan de kater van alcohol kunnen wennen, integenstelling tot die van speed.
3. Salvia extract x30
Om de maand rook ik een stevige dop Salvia om mijn hersenen te defragmenteren en met de hoop een glimps van de oneindigheid te zien. 1x heb ik een vreselijke bad trip gehad. Ik had het gevoel (letterlijk) alsof ik op moleculair niveau helemaal uit elkaar getrokken werd. Helemaal in de verte zag ik een loper die ineens bevroor in de tijd. Ik was ertoen van overtuigd dat ik uit elkaar was gespat en dat het moment waarop de loper stil stond, dat mijn bewustzijn toen de dood vond.
4. Paddo's
Toch wel een paar onprettige ervaringen mee gehad, waarvan 1 erg heftig (wel door eigen schuld, met een aangeschoten kop 2 porties opgegeten)
5. Xtc
Laatste paar keren dat ik een pilletje heb gepakt vielen ze nooit lekker. Overmatig zweten en hyperventilatie erbij.

xtRaymon

Newbie
1-Crystal Meth (een beetje 3 dagen para na 1 nacht feest...)

2-Benzodiazepine's in extreem hoge dosering

3-Alcohol (je boekt geen progressie!)

4-Heroïne (een ziek-zijn-beter-worden complex)

5-DMT (kunst-psychose net als alle andere tripmiddelen)

Salvia is daarintegen wel weer bijzonder 'moving'...
Leuk voor avondjes die op niets uit lijken te lopen, vooral met opnameweergaven/spiegels/LED verlichting achteraf gezien.

Bovenaan