Ik heb denk ik te weinig middelen gebruikt om tot een top 5 van "slechte" drugs te komen.
Wel kan ik zeggen dat ik geen fan ben van mcPP, maar het schijnt, mits goed gedoseerd ook voor een leuk effect te kunnen zorgen. Mijn nare ervaring ligt dan niet per sé aan de drug zelf, maar meer aan de dosering van de pil. Zonde, als je dan "vuile" pillen wilt maken, doe het dan alsjeblieft zo dat de gebruiker er nog wat lol aan kan beleven.
THC staat bij mij ook garant voor nare ervaringen. Angst en akelige gedachtes, misselijkheid, neerslachtigheid, niks dan slechts.
Mephedrone ben ik zelf mee in de fout gegaan. Het is een verslavend middel, maar daar had ik zelf beter mee om kunnen gaan. Voor de rest is het een prima drug, die sommige mensen zelfs verkiezen boven MDMA. Over het effect van de drug zelf heb ik ook niets dan lof, maar het is jammer dat ik er niet mee om heb kunnen gaan. Gelukkig behoort dat nu ook weer tot het verleden.
Alcohol is een drug waar ik geen mening over kan vormen. Vaak valt het slecht, word ik zwartgallig en vatbaar voor depressieve gedachten. Soms valt het lekker, en kan ik blijven drinken zonder écht dronken te worden, maar wel vrolijk en onbenullig. Eén van de raarste middelen om te gebruiken, je kan er nooit van op aan. Daarom drink ik nog maar zelden echt door.
Dit is het enige wat ik me tot nu toe kan bedenken.
Olle