chulonariz
Newbie
Wie weet om traanogen tegen te gaan? te verhelpen? knap irritant!
Thanks! D>
Thanks! D>
Isolation zei:of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...
Idem hier , heb dit alleen van speed.heroesss zei:Isolation zei:of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...
Als dat het meest voor hand liggende is dan heb ik een vraag;
Mensen met adhd die geen ritalin gebruiken,maar echt speed snuiven, voelen die daar dan ook niks van? Dat ze zich ook beter kunnen concentreren?
Biertje zei:of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...
chulonariz zei:Wie weet om traanogen tegen te gaan? te verhelpen? knap irritant!
Thanks! D>
Dan heb jij nog nooit redelijke pure coke gesnoven man.Biertje zei:of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...
Dopezilla zei:Je zal wel een gevoelige neus hebben ofzo. Met scherp brandende pep of mdma wil ik ook nog wel eens gaan tranen als het m'n neus in gaat.
Olle
Goede pep natuurlijk.Fishhead0707 zei:Ja branden in je neus hoort erbij. Het ligt eraan wat je snuift natuurlijk.
Dopezilla zei:Je zal wel een gevoelige neus hebben ofzo. Met scherp brandende pep of mdma wil ik ook nog wel eens gaan tranen als het m'n neus in gaat.
Olle