traanogen bij cokegebruik

heroesss

Bewuste gebruiker
Ehm.. Beter je neus snuiten vantevoren, zodat je niet zo hard hoeft te snuiven waardoor je minder kans hebt op tranen??.. Voor de rest heb ik geen idee.

Dopezilla

Badass junkie
Je zal wel een gevoelige neus hebben ofzo. Met scherp brandende pep of mdma wil ik ook nog wel eens gaan tranen als het m'n neus in gaat.

Olle

Biertje

Bewuste gebruiker
of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...

heroesss

Bewuste gebruiker
Isolation zei:
of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende...

Als dat het meest voor hand liggende is dan heb ik een vraag;

Mensen met adhd die geen ritalin gebruiken,maar echt speed snuiven, voelen die daar dan ook niks van? Dat ze zich ook beter kunnen concentreren?

Biertje

Bewuste gebruiker
Dat is niet gezegd, ik heb zelf ook adhd en ik knal juist heel hard op amfetaminen. Verschilt van persoon tot persoon en ohja, ik gebruik ook geen ritalin. Een vriend van mij daarentegen heeft zwaar adhd maar slikt uit 'pure rebelsheid' z'n pillen niet en voelt helemaal NIKS van speed.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Volgens mij is het een soort van allergische reactie. Je neus slijmvliezen staan toch een soort van in verbinding met je ogen. Mensen met hooikoorts hebben toch ook traanogen en jeukende ogen. :confused:

Ikzelf heb altijd last van niezen en een verstopte neus. Echt als een allergische reactie meteen na de eerste lijn. Wat bij mij helpt is zo'n anti-histamine tabletje die je ook tegen hooikoorts enzo gebruikt. Je kan dit bij het Kruidvat kopen ( Reactine of eigen merk: duur!!) maar tegenwoordig verkoopt de Aldi ze ook voor één euro per doosje met een stuk of 7 ofzo. Cetrizine heet het.

Misschien dat je er wat aan hebt. :confused:

Beeeb

Bxl

Experimenterende gebruiker
heroesss zei:
Isolation zei:

Als dat het meest voor hand liggende is dan heb ik een vraag;

Mensen met adhd die geen ritalin gebruiken,maar echt speed snuiven, voelen die daar dan ook niks van? Dat ze zich ook beter kunnen concentreren?
Idem hier , heb dit alleen van speed.

alcoholist

Wijs gebruiker
ja man,je snuift denk ik gwn speed,van coke kan het ook,maar niet zo erg dat je er last van heb,niet goed bro

trippykees

Belezen gebruiker
Biertje zei:

dat hoeft niet persee, als ik sos heb gesnoven(aardig puur)dan krijg ik bij de eerste snuif ook redelijk vaak een traan oog..

irish25

Newbie
hoeft geen speed bij te zitten hoor,ik heb dat ook weleens gehad... dan heb je waarschijnlijk een te dikke lijn of punt gehad en te hard gesnoven.. :mrgreen:

xPlaystationx

wanneer krijg je de traan ogen...is het aan het begin van avond of laat...ik heb het als ik speed of coke heb gebruikt en ik blijf echt wakker dus dan droogen me oogen half uit en prikken ze en krijg ik traanen. als het dus pas laat is dat je traanen krijgt misschien ff met je ogen dicht zitten of liggen. krijg je ze aan het begin van de avond zal het ind wel een reactie zijn van je lichaam ofzo.

fc

Biertje zei:
Dan heb jij nog nooit redelijke pure coke gesnoven man.

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Vind je het zo erg dat je een traantje laat by het snuiven? oke kan miss wel vervelend zijn maar, even vegen en ze zijn weg, persoonlijk stoort mij het niet

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Je zal wel een gevoelige neus hebben ofzo. Met scherp brandende pep of mdma wil ik ook nog wel eens gaan tranen als het m'n neus in gaat.

Olle

Ik heb er alleen last van als ik scherpe pep snuif. Zo dat voel je wel even branden en dan voel je de ogen wateren ja. Part of the game, zou ik zeggen.

:)

KoxBox

Badass junkie
Ik heb niet alleen last van tranen door het branden in je neus, maar mijn neus begint ook behoorlijk te lopen en niezen dat ik dan moet doen.. :beer:

Skippy

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:

Olle

Wie snuift er ook MDMA , bah !

Mijn ogen tranen vrijwel altijd bij het snuiven, bij pep wel wat meer dan bij coke, niks aan te doen, hoort bij het vak.

Bovenaan