yellow2020
Belezen gebruiker
Is tramadol de moeite waard om een keer te proberen?
SmartieAndMe zei:Wat wil je bereiken voor effect?

yellow2020 zei:Wat ben jij vroeg op voor de zondag!
yellow2020 zei:Maar ik begin nu hard te twijfelen of ik het wel moet doen want ik heb laatst oxycodon gedaan wat ik in eerste instantie niets aan vond vanwege de bijwerkingen, maar die worden langzaam wat minder en het lekkere gevoel komt steeds dichterbij. Al is het nog steeds niet echt helemaal geweldig. Het gevoel wat het geeft is namelijk wel prettig maar erg subtiel. Misschien komt dat naarmate je vaker gebruikt.
yellow2020 zei:Ik heb dus weer nieuwe besteld en daar ben ik niet blij mee.
Ik heb zo'n vermoeden dat het gaat om een vraag die een bepaalde forumregel overtreedt.Tijdloos zei:Stuur een Privé bericht andersFortex zei:beste yellow2020,
zou je mij berichtje willen sturen aub ?
op me profiel zie men email waar je mij kan contacteren.
ik wil u wat vragen aub.
alvast bedankt![]()
Als je nog 1 bericht (vanaf 3 posts dus) plaatst kan je PB's sturen.

Tijdloos zei:Was nog wat slaperig, forumregels gelieve in acht te houden!
Anders zijn we gedwongen een ban te geven!
Ja idd ben normaal helemaal niet van de pilletjes enzo maar dit is wel een heerlijk chill middel.SmartieAndMe zei:Met tramadol moet je niet achter het stuur stappen nee. Is ook verboden overigens, raar dat ze daar inderdaad niks van gezegd hebben. Het zou ook op het doosje moeten staan..
Je mag tenminste de eerste twee weken van gebruik niet rijden en daarna alleen als je geen bijwerkingen ervaart. Lijkt me overigens wel een chill middeltje om eens te proberen.
Zou wel in de bijsluiter moeten staan, daarnaast mag je ook niet meer rijden na 'een paar jointjes'. :Pdrugsgek zei:Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek...
drugsgek zei:Net weer 3 tramadol 50mg genomen, paar lekkere jointjes erbij.
Net ff een rit met de auto gemaakt, daar moet je wel mee oppassen heb ik gemerkt, want je bent echt wazig en reageert langzamer, autorijden is wel leuk onder invloed maar ik doe het niet meer ivm veiligheid.
Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek...
Bijwerkingen heb ik nagenoeg niet, alleen jeuk maar is niet echt erg ( voelt best lekker )
En soms een shot van misselijkheid ( heb het 2x gehad dat ik 10 minuten even rustig moest ademen omdat ik elk moment kon kotsen )
Maar dat is na 10 minuten weer verdwenen en je voelt je weer lekker.
Dat rustig ademen doe ik zelf om het kotsen tegen te gaan ( ik kan echt niet tegen kotsen )
Het is wel verslavend heb ik gemerkt want het is toch wel een heel lekker roezig effect vooral icm met een jointje.
Dus doe er wel rustig mee aan, ik gebruik het eigenlijk ook niet voor de lol maar ik heb een soort van chronische hoofdpijn ( heel vaak hoofdpijn ) en tramadol werkt daar gewoon heel goed tegen, het roezige effect wat ik erbij krijg is natuurlijk wel een mooie bonus.
drugsgek zei:Hallo ik ben een dagelijkse blower en had een maand geleden tramadol HCL 50mg gekregen van de dokter ivm rugproblemen.
Ik nam er meteen 2 omdat ik zin had om even pijnloos te zijn, en een dikke joint erbij gerookt en wonderbaarlijk gaf het een heel lekker effect.
Nog een keer met 3 geprobeerd en gaf ook een lekker effect.
Zijn er ook sterkere middelen die dit soort effect geven maar dan sterker? want ik vind het een heel lekker mellow effect geven en je word er heel rustig en roezig van.
Iemand tips voor wat sterkere middelen die een soort gelijk of beter effect geven wat niet erg schadelijk is?
Bedankt alvast voor de tips!
yellow2020 zei:Is tramadol de moeite waard om een keer te proberen?