vode zei:Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.
Come to the dark side! We have cookies and whips!
vode zei:Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.
Come to the dark side! We have cookies and whips!
Drientje zei:vode zei:Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.
Come to the dark side! We have cookies and whips!![]()
Tuurlijk zijn er koekjes, en chocolademelk.Rabbithole zei:Drientje zei:vode zei:Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.
Come to the dark side! We have cookies and whips!![]()
Oh, nou, als er koekjes zijn kom ik ook wel. :P
Trio met Rabbithole, Vode en mij. Wauw, i can see a lot of rope and bruises in the future!Rabbithole zei:
Ik ben verkocht!![]()
Drientje zei:Trio met Rabbithole, Vode en mij. Wauw, i can see a lot of rope and bruises in the future!Rabbithole zei:
Ik ben verkocht!![]()
Drientje zei:Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.
Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.
Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).
Rabbithole zei:Haha, mag je mij?Ik jou stiekem ook wel!
Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo.Lift up your skirt and being roughly taken in the barn!
![]()
kenny zei:Rabbithole zei:Haha, mag je mij?Ik jou stiekem ook wel!
Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo.Lift up your skirt and being roughly taken in the barn!
![]()
Where are you going? The vicar won't be home for hours...![]()
Drientje zei:Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.
Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.
Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).

Prinz zei:Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla.
Dat is toch geen trio dan.Prinz zei:Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla.
Arthur King zei:Dat is toch geen trio dan.Prinz zei:Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan
![]()
OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.
J0S zei:Arthur King zei:Dat is toch geen trio dan.Prinz zei:Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan
![]()
OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.
En wat als ie nou met Marla en Marla's lang verdwenen tweeling zus onder de dekens duikt?.

Ach so!Prinz zei:met m'n vriendin erbij = trio![]()
SperSIZEboon zei:met Klaara en Rabbithole
al zal mn vriendin dat niet leuk vinden![]()
das ook geen pre hoorRabbithole zei:Wow, 2 mensen willen een trio met mij, ik voel me gevleid!
En Oscar, ik heb niet eens rood haar!![]()
OT: met Drientje en Alice. :P "HUH?! Is dit jouw been of de mijne?"![]()
![]()