Trio?

Drientje

DF-koning
vode zei:
Haha, ja ach. Ze zit al in hetzelfde duistere wereldje dus ik hoef dr niets meer uit te leggen en vice versa. Bij nieuwelingen is dat een andere zaak natuurlijk.

Come to the dark side! We have cookies and whips!
:grin:

Drientje

DF-koning
Zie je wel, we halen ze gewoon over de streep.

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).

Elohtibbar

Badass junkie
Drientje zei:

Heel veel mensen hebben een afkeer van BDSM maar IRL vinden ze het wel lekker om een tik op de billen te krijgen en stiekem fantaseren mensen ook wel eens over vastgebonden worden en geblinddoekt te zijn.

Ik zie het verschil niet zo. BDSM is heus niet meteen met vleeshaken in de weer, leren tuigjes en kaarsvet (hoewel dat ook erg leuk is is het IRL nogal onpraktisch, zie het maak eens uit je lakens te krijgen).

Absoluut, helemaal mee eens! Ik hoef niet helemaal afgetuigd te worden ofzo, maar vind het wel leuk om ruw behandeld te worden. :grin: En vastbinden en blinddoeken enzo hebben we ook wel gedaan, dus ik heb best een beetje BDSM in me. :wink:

Drientje

DF-koning
Precies dat. Soms is aaien fijn en soms is het fijn om alle hoeken van de kamer gezien te hebben.

Ik mag jou wel. :flushed:

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, mag je mij? :openmouth: Ik jou stiekem ook wel!

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:

Maar I agree, het is niet iets om 3x per week te doen, maar zo af en toe moet het gewoon allemaal wat ruiger en agressiever enzo. :hearteyes: Lift up your skirt and being roughly taken in the barn! :grin:

Where are you going? The vicar won't be home for hours... :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
kenny zei:
Rabbithole zei:

Where are you going? The vicar won't be home for hours... :grin:

Kenny, friends matties ftw!! :grin: :hearteyes:

Zelda is sweeping the chimney with her burning loins!

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Drientje zei:

Op een stoel vastgebonden worden met een blinddoek om is hartstikke leuk :grin:, en op een plagerige manier ruw met elkaar omgaan ook, maar zweepjes, klemmen and the like vind ik net iets te :P T mag van mij verder heel lief en zacht blijven :mrgreen:

Prinz

Experimenterende gebruiker
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Prinz zei:
Ik ken alleen forumnaampjes.. lastig aan te geven dan wie je eventueel wel zou zien zitten dan :rolleyes:
Ik heb alleen van Marla ooit een fotootje langs zien komen, en haar posts zijn ook van een goed niveau, dus bij deze Marla :mrgreen: .

Was zeker die foto van mijn bloeddoorlopen speed oog? :P

Hahahaha, grapje hoor! Ik voel me zeer gevleid! :wink:

Arthur King

Wijs gebruiker
Prinz zei:
Dat is toch geen trio dan. :confused:

OT: Laat ik eerst maar een duo hebben, trio's komen later wel.

kaasbaas

Badass junkie
Arthur King zei:
Prinz zei:

En wat als ie nou met Marla en Marla's lang verdwenen tweeling zus onder de dekens duikt? :tearsofjoy:.

Prinz

Experimenterende gebruiker
J0S zei:
Arthur King zei:
Prinz zei:

En wat als ie nou met Marla en Marla's lang verdwenen tweeling zus onder de dekens duikt? :tearsofjoy:.

met m'n vriendin erbij = trio :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Wow, 2 mensen willen een trio met mij, ik voel me gevleid! :grin:

En Oscar, ik heb niet eens rood haar! :tearsofjoy: :wink:

OT: met Drientje en Alice. :P "HUH?! Is dit jouw been of de mijne?" :grin: :hearteyes:

Bovenaan