Dit is mijn alleeeereerste post op dit forum, maar dit wou ik graag delen
Ik was een tijdje geleden in amsterdam, en kwam daar langs wat smartshops
als het om drugs gaat ben ik 100% noob dus heb gewoon gekeken naar wat interessant leek,
toen zag ik een zakje Trip-E staan, zou een LSD-achtige werking hebben enzovoort
Ik kocht het en had een beetje info op internet opgezocht maar het zou heel erg tegenvallen volgens gebruikers
Ik heb het toen maar bewaard voor een goed moment.
Na een paar weken op een zomerse dag, mooi weer, lekker warm buiten
heb ik een vriendin gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de stad
Van haar wist ik dat ze altijd wel in was voor zulke ervaringen, dus eenmaal aangekomen vertelde ik haar erover en bood haar 1 pilletje aan.
Zelf nam ik er 2.
Toen zijn we maar een beetje rond gaan lopen terwijl we wachtten tot het ging werken.
Na een half uur begon ik misselijk te worden, dat hield ongeveer een uur aan.
Daarna kreeg ik een zwaar aangeschoten gevoel en voelde mijn lichaam me vreemd aan.
We zijn toen naar een parkje gegaan en hebben daar op een halfpipe gelegen.
De effecten waren toen voor mij al heel sterk, al mijn zorgen waren weg, niks maakte nog uit
ik voelde me zielsgelukkig en ik had het gevoel dat mijn lichaam van pudding was, wat raar maar prettig was
Na een tijdje begon ik ook te hallucineren.
De steentjes in tegels op de grond waren in vissen veranderd en ik kon ze zien zwemmen in de tegels, de vlekken op die halfpipe begonnen te vervormen en bomen leken wel vloeibaar!
Alles leek ook eindeloos interessant te zijn
ik kon uren staren naar hetzelfde object zonder dat het minder interessant werd
Daarna zijn we naar een ander parkje gegaan, hier hebben we 5 uur doorgebracht op een steiger
we hebben eindeloos zitten praten over hoe geweldig we ons voelden en alles was nog steeds zo intrigerend, het was alsof we voor het eerst écht leefden
Ik had toen het album Seventh Tree van Goldfrapp opgezet en het voelde alsof de muziek de trip omschreef, het was zó toepasselijk
na nog een uur begon het effect af te nemen en zijn we naar huis gegaan.
Ervaring was dus geweldig voor een eerste keer! en ook heel leuk om met iemand gedeeld te hebben.
Ik was een tijdje geleden in amsterdam, en kwam daar langs wat smartshops
als het om drugs gaat ben ik 100% noob dus heb gewoon gekeken naar wat interessant leek,
toen zag ik een zakje Trip-E staan, zou een LSD-achtige werking hebben enzovoort
Ik kocht het en had een beetje info op internet opgezocht maar het zou heel erg tegenvallen volgens gebruikers
Ik heb het toen maar bewaard voor een goed moment.
Na een paar weken op een zomerse dag, mooi weer, lekker warm buiten
heb ik een vriendin gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de stad
Van haar wist ik dat ze altijd wel in was voor zulke ervaringen, dus eenmaal aangekomen vertelde ik haar erover en bood haar 1 pilletje aan.
Zelf nam ik er 2.
Toen zijn we maar een beetje rond gaan lopen terwijl we wachtten tot het ging werken.
Na een half uur begon ik misselijk te worden, dat hield ongeveer een uur aan.
Daarna kreeg ik een zwaar aangeschoten gevoel en voelde mijn lichaam me vreemd aan.
We zijn toen naar een parkje gegaan en hebben daar op een halfpipe gelegen.
De effecten waren toen voor mij al heel sterk, al mijn zorgen waren weg, niks maakte nog uit
ik voelde me zielsgelukkig en ik had het gevoel dat mijn lichaam van pudding was, wat raar maar prettig was
Na een tijdje begon ik ook te hallucineren.
De steentjes in tegels op de grond waren in vissen veranderd en ik kon ze zien zwemmen in de tegels, de vlekken op die halfpipe begonnen te vervormen en bomen leken wel vloeibaar!
Alles leek ook eindeloos interessant te zijn
ik kon uren staren naar hetzelfde object zonder dat het minder interessant werd
Daarna zijn we naar een ander parkje gegaan, hier hebben we 5 uur doorgebracht op een steiger
we hebben eindeloos zitten praten over hoe geweldig we ons voelden en alles was nog steeds zo intrigerend, het was alsof we voor het eerst écht leefden
Ik had toen het album Seventh Tree van Goldfrapp opgezet en het voelde alsof de muziek de trip omschreef, het was zó toepasselijk
na nog een uur begon het effect af te nemen en zijn we naar huis gegaan.
Ervaring was dus geweldig voor een eerste keer! en ook heel leuk om met iemand gedeeld te hebben.