• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip-E geprobeerd, absoluut GEWELDIG

Hopeloos

Newbie
Dit is mijn alleeeereerste post op dit forum, maar dit wou ik graag delen :wink:

Ik was een tijdje geleden in amsterdam, en kwam daar langs wat smartshops
als het om drugs gaat ben ik 100% noob dus heb gewoon gekeken naar wat interessant leek,
toen zag ik een zakje Trip-E staan, zou een LSD-achtige werking hebben enzovoort
Ik kocht het en had een beetje info op internet opgezocht maar het zou heel erg tegenvallen volgens gebruikers

Ik heb het toen maar bewaard voor een goed moment.
Na een paar weken op een zomerse dag, mooi weer, lekker warm buiten
heb ik een vriendin gevraagd of ze zin had om mee te gaan naar de stad
Van haar wist ik dat ze altijd wel in was voor zulke ervaringen, dus eenmaal aangekomen vertelde ik haar erover en bood haar 1 pilletje aan.
Zelf nam ik er 2.
Toen zijn we maar een beetje rond gaan lopen terwijl we wachtten tot het ging werken.
Na een half uur begon ik misselijk te worden, dat hield ongeveer een uur aan.
Daarna kreeg ik een zwaar aangeschoten gevoel en voelde mijn lichaam me vreemd aan.
We zijn toen naar een parkje gegaan en hebben daar op een halfpipe gelegen.
De effecten waren toen voor mij al heel sterk, al mijn zorgen waren weg, niks maakte nog uit
ik voelde me zielsgelukkig en ik had het gevoel dat mijn lichaam van pudding was, wat raar maar prettig was :hearteyes:
Na een tijdje begon ik ook te hallucineren.
De steentjes in tegels op de grond waren in vissen veranderd en ik kon ze zien zwemmen in de tegels, de vlekken op die halfpipe begonnen te vervormen en bomen leken wel vloeibaar!
Alles leek ook eindeloos interessant te zijn
ik kon uren staren naar hetzelfde object zonder dat het minder interessant werd
Daarna zijn we naar een ander parkje gegaan, hier hebben we 5 uur doorgebracht op een steiger
we hebben eindeloos zitten praten over hoe geweldig we ons voelden en alles was nog steeds zo intrigerend, het was alsof we voor het eerst écht leefden
Ik had toen het album Seventh Tree van Goldfrapp opgezet en het voelde alsof de muziek de trip omschreef, het was zó toepasselijk
na nog een uur begon het effect af te nemen en zijn we naar huis gegaan.

Ervaring was dus geweldig voor een eerste keer! en ook heel leuk om met iemand gedeeld te hebben. :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb zelf ook een hele leuke ervaring gehad met LSA (de werkzame stof in Trip-E), wel had ik zelf alle 4 pillen genomen. Het is niet voor iedereen weggelegd, de meeste mensen worden er alleen naar en misselijk van, dus wees blij dat jij er goed op kan gaan!! Ong. een van de 10 mensen vindt het de moeite waard.

Je tripreport is wel wat aan de korte kant, misschien kan je het wat uitgebreider vertellen, en alinea's gebruiken zodat het makkelijker wegleest?

extreme

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook al eens trip-e gebruikt. Maar er niets van gevoeld. Spijtig :(
Ook al eens lsa zaadjes op truffels toen de truffels niet werkten. Na een paar uur zijn die dan toch nog beginnen te werken :wink:

cropp

Badass junkie
klopt ik heb er ook iets prachtigs op meegemaakt, ik had 6 capsules op in plaats van vier, net als mijn maat, alleen had hij die nacht niet geslapen van de ritalin, waar ik echt geen zin in had

bier gehaald, wiet gehaald, en een uur later zaten we knettervaag in de rokersruimte van de shop, hij nog wazig van zijn ritalin, en ik van de wiet en die capsules

het enige wat mijn vriend gemerkt had was dat hij helemaal gek werd van een gast die hem ''de hele tijd vies aan zit te kijken'', en hij werd met de minuut opgefockter. wat ik er van gemerkt heb is dat ik de muziek voelde trillen als een geluidsgolf, dat die steeds intensiever werd en dat alles uitgerekt werd, en langzaam overvloeide in de trillingen van de muziek, terwijl mijn maat de hele tijd tegen mij aan het zijken was.

we liepen door de stad in eindhoven en ik kreeg echt zin in het leven, na een dip van een week, ik wilde naar de bios gaan, ik wilde graffiti gaan spuiten, nieuwe vrienden maken, lekker gek doen, en mijn maat bleef maar zijken dat het koud was en dat ie naar bed wilde.

dat was goed spul, ik werd er alleen een beetje misselijk van

azgaza

Badass junkie
Mooi dat het bij jou werkte :) Je leest er inderdaad hele gemengde berichten over, maar het is altijd leuk om te lezen over als zo iets dan een keertje wél werkt.

njirem

Belezen gebruiker

Heb je dit gehad? Heb het namelijk in huis, en vraag me af of ik dit alleen kan gebruiken. Heb wel eens paddo's gehad, die werkten wel goed, lijkt dit daar op? Normaal gesproken ben ik best gevoelig voor producten uit de smartshop.

L

Lid 6909

Gast
trip-E is voor mietjes, beter post je opnieuw als je LSD hebt gehad

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Deze heb ik ooit domweg geprobeerd alvorens een optreden te geven :P

Voelde er niet veel van, maar wel wat wazig en kaakpijn.

Een vriend van me, die toch ervaren is en geen zever gaat verkondigen, heeft er wel eens een zeer heftige trip van gehad. Hij heeft er wel zeeer lang op liggen kauwen. Ook moeten kotsen etc..

Qocaïne

Badass junkie
njirem zei:

Heb je dit gehad? Heb het namelijk in huis, en vraag me af of ik dit alleen kan gebruiken. Heb wel eens paddo's gehad, die werkten wel goed, lijkt dit daar op? Normaal gesproken ben ik best gevoelig voor producten uit de smartshop.

No worries, je kan het best gebruiken.
Neem gewoon niet teveel.. wat voor advies heeft de smartshop eigenaar je gegeven?

Van de "Hawaiiaanse Baby Woodrose" zaden raad ik niet meer dan 3 zaden aan.
Van de capsules zoals jij ze hebt, zal je er aan één of twee dan wel genoeg hebben...

OT: Dat misselijkheids gevoel is bekend.. heb het zelf ook van de LSA =)

http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... ds/trip_e/

njirem

Belezen gebruiker
Ik wilde dit eigenlijk vanmiddag gaan doen (in de zon, aan het water :hearteyes: ) maar aangezien ik nogal wat 4fmp op heb de laatste 2 weken lijkt het mij verstandiger om ff 1 a 2 maand niks te gebruiken, alhoewel ik wel erg nieuwsgierig ben naar trip-e, want als er idd LSA inzit zal het best wel een bijzondere ervaring worden. Denk dat ik maar gewoon een dikke jonko opsteek, in deze zon trip ik m dan ook wel :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
gNuxx zei:
trip-E is voor mietjes, beter post je opnieuw als je LSD hebt gehad
Inderdaad, wat een achterlijke opmerking. Als je zo gaat beginnen, kan je ook zeggen dat je beter opnieuw kan posten als je heroïne hebt gespoten. :wave:

Hopeloos

Newbie
@ cropp:
Jaa zo'n soortgelijk gevoel had ik ook! Ik voelde me helemaal gelukkig en had overal zin in. Het misselijke gevoel was bij mij al gauw weg.

@ Kees:
Ik heb van heel veel mensen gehoord dat ze er niks van merken, misschien heeft het er ook mee te maken dat ik nog nooit eerder drugs geprobeerd had ?

@ azgaza:
Jaa, ik had zo mijn twijfels na verhalen gehoord te hebben, ik dacht dat ik er helemaal niks aan zou hebben en dat het echt rotzooi was.
Maarja, dat verschilt dus gewoon heel erg per persoon.

@ njirem:
Ja dat waren ze, en nee het is niet gevaarlijk om ze alleen in te nemen.
Je gaat er geen gekke dingen van doen en kan nog helder denken. :wink:

@ gNuxx:
Mietje zijn vind ik best, als dat betekend dat ik niet dom genoeg ben om m'n eerste ervaring met drugs gelijk met LSD te laten zijn. :wink:

@ Areyou...:
Had hij zaadjes op?
Ik had gewoon pillen gehaald.

Bovenaan