Trip-E

Fecioul

Newbie
Beste,

Ik en een hele goeie vriend van me (D) hebben 2 pakketjes Trip-E uit de smartshop gehaald. Een hele aardige, relaxte man die het ons best wilde meegeven. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je maar 1 van de 4 capsules moet nemen maar ik hoor verhalen over mensen die 4 capsules nemen en daar niet veel van voelen. Ik en D hebben iets meer dan een half jaar actief geblowd en willen 2 capsules nemen en bijpakken als het niet genoeg is, we zijn op de hoogte van de 45 minuut lang inlooptijd, net als bij spacecake. Ik heb onlangs een heftige spacecake ervaring gehad (zie tripreport) en daar ook heel veel gehallucineerd, mijn bed die rondjes ging draaien, mensen die van gezicht veranderden.. Wat zouden jullie ons aanraden en algemene tips zijn welkom!

Ik ben 14, 1.90 en rond de 65 kilo. D is iets kleiner maar breder en weegt waarschijnlijk ook zoiets.

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het persoonlijk nogal kwalijk dat er tripmiddelen aan 14 jarigen wordt meegegeven. Sowieso zou ik je echt op het hart willen drukken om het de komende jaren gewoon bij blowen en af en toe wat drinken te houden. Het klinkt misschien suf, maar je hersenen zijn nog in ontwikkeling en voor tripmiddelen moet je ook nog eens sterk in je schoenen staan. Trippen is echt veel heftiger dan blowen of spacecake, en je hebt later nog genoeg tijd om te trippen. Als je wat ouder bent kun je alles ook wat beter plaatsen, trippen kan nogal confronterend zijn namelijk en daar moet je klaar voor zijn.

Mocht je het toch gaan gebruiken wil ik je uiteraard wel wat tips mee geven. In trip-e zitten LSA zaadjes, LSA is een soort van natuurlijke variant van LSD. Ik zelf heb nooit trip-e gedaan, maar wel de gewoon de pure LSA zaadjes en vind het zelf een van de naarste tripmiddelen die ik gebruikt heb. Als het begint in te werken is de kans heel groot dat je een half uur tot een uur zwaar aan het overgeven bent. Daarna volgt een trip die behoorlijk diep kan gaan, maar niet heel visueel van aard is. Daarbij hebben heel veel mensen met LSA ook niet echt een vrolijke ervaring, maar eerder het tegenovergestelde.

Zorg verder dat je het op een rustige en vertrouwde plek doet, bijvoorkeur thuis. Dan wil je uiteraard ook niet dat je ouders of andere niet trippers langs komen. Ga ook niet trippend naar buiten zeker in het begin. Als het effect weer wat af neemt en je besluit naar buiten gaan doe je er goed aan je mobiel mee te nemen voor het geval je de weg kwijt raakt.

Fecioul

Newbie
Bedankt voor de reactie en ik weer dat het misschien te vroeg is om te proberen.. Maar naar mijn idee is de setting te goed, mijn ouders hebben vakantie en we kunnen doen wat we willen. M'n zus is de laatste persoon die even naar mijn kamer gaat. In de handleiding staat 1 capsule, moeten we ons als onervaren trippers daar aan houden of kan 2 geen kwaad? Ik zal denken aan je tips. :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik zou ook zeggen, doe het niet, precies om de redenen die Psychedelibee noemt. 14 is daar echt te jong voor. Ik snap ook heel goed de nieuwsgierigheid, toen ik 14 was wilde ik ook van alles, maar ik ben toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Als je het al wilt proberen lijkt het me ook erg onverstandig om er gelijk twee te nemen. Een goede setting is geen garantie voor een goede trip en als je er dan gelijk twee op hebt, kan de ervaring te overweldigend worden. Doe het niet, is ook mijn advies en als je het zo nodig moet doen, kun je er ook gewoon eentje nemen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik weet niet of die Trip-E alleen LSA zaadjes bevat en welke soort, maar ik heb ook een paar keer LSA gedaan (Hawaiian Baby Woodrose) en dat is inderdaad niet de prettigste manier om te trippen. Zelfs al heb je het geluk dat je niet moet kotsen en hevig misselijk wordt, dan is het nog steeds nogal een suffe bedoening. Je voelt je bedwelmd, moe en het lijkt me enorm vreemd om met meerdere mensen te doen (je wilt waarschijnlijk niet praten en zo).

Maar ik snap het ook wel. Je ouders zijn niet thuis en je wilt wat proberen. Aan de andere kant heb jij daar nog zoveel tijd voor. Hou het gewoon even lekker bij wiet en drank of zo joh (en doe daar ook rustig aan mee :wink: ). Tripmiddelen kunnen heel erg veel in je losmaken en dat lijkt me allemaal veel te vroeg voor iemand in de pubertijd. Dan ben je meestal al genoeg in de war. Klinkt misschien allemaal lame en niet wat je wilt horen. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
In trip-e zit naast Hawaiian Baby Woodrose ook Guarana, waardoor het waarschijnlijk iets minder versuffend is als alleen hbw zaadjes. Echter staat er niet duidelijk bij hoeveel zaadjes er in 1 capsule zitten, dus geen idee hoe sterk het is.

Fecioul

Newbie
Psychedelibee zei:
In trip-e zit naast Hawaiian Baby Woodrose ook Guarana, waardoor het waarschijnlijk iets minder versuffend is als alleen hbw zaadjes. Echter staat er niet duidelijk bij hoeveel zaadjes er in 1 capsule zitten, dus geen idee hoe sterk het is.

275 mg Hawaiian Baby Woodrose en 25 mg Guarana. Ik heb niet zo veel verstand van deze getallen. Bedankt voor de tips, ik hou het sowieso op 1 en dan kijk ik wel hoe het gaat.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fecioul zei:
275 mg Hawaiian Baby Woodrose en 25 mg Guarana. Ik heb niet zo veel verstand van deze getallen.
Het aantal miligrammen hbw zegt me ook niet zoveel aangezien het in zaadjes gaat als je dat los koopt. 25mg Guarana is heel weinig in ieder geval.

Lees je wel even goed in over lsa dan weten jullie een beetje wat je kan verwachten. Hier kun je een hoop vinden, wel in het engels.

Bovenaan