Trip... of niet

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb zin om een lsd tripje te nemen, ze lachen me te erg toe die papertrips! Ik heb veel paddo-ervaring, maar nog geen lsd-ervaring. Je ziet vaak op informatieve sites staan dat lsd zo'n 6 tot 8 uur duurt, maar je hoort ook vaak van mensen dat het wel 2 keer zo lang kan duren... Hoe lang zou ik (gemiddeld gezien, iedereen is anders ik weet het) trippen met 1 zegeltje die zo'n 150 tot 200 microgram bevat? Want 6 tot 8 uur dan doe ik het dalijk nog wel, maar niet als het zo'n 13 uur gaat duren. :P

Mindless1985

Badass junkie
De piek duurt zo'n 5-6 uur, maar na een uur of 10-12 kan ik pas gaan slapen, soms nog wel langer. In die tijd trip ik ook nog wel, alleen niet zo hard meer als aan het begin

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hm lol één antwoord pas, maja het is dan ook al laat... hmm ik denk dat ik het anders doe. Dalijk eerst een paar uur slapen (om nog íets van een natuurlijk ritme na te streven), en dan overdag te trippen, om 9 of 10 uur beginnen ofzo.. ik moet wel om 18:00 werken maar dan moeten de heftigste dingen toch wel achter de rug zijn hoop ik.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hmm daar zit wat in, dat heb ik ook wel vaker gehoord... nouhou =P Ik heb er zin in maar omdat het m'n eerste keer lsd is ben ik bang dat de ervaring misschien toch íets te heftig over kan komen, zodat ik een beetje twijfel om het nu snachts in me uppie te doen. Helpt het als ik suiker vreet als ik het te heftig vindt? :P Ben altijd zo voorzichtig van te voren (is opzich wel goed).

Goanaut

Bewuste gebruiker
Daar had ik ook wel aan gedacht ja... naja 's avonds een paar uurtjes werken is toch weer 30 euro die ik kan gebruiken, maar van de andere kant heb ik zondag een dag extra gewerkt zodat dat ook gedekt is.. hmmmm =)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik ben redelijk bekend met de trips die jij hebt, en inderdaad na 5 a 6 uur voel je de trip aanzienelijk afnemen (wat voor je gevoel vrij snel is aangezien de intensiteit). Je zult niet willen slapen, maar na 10 uur van lichte visuals en het lsd-effect word je wel moe en zul je op bed gaan liggen. De kans bestaat dat je zo'n 13 uur niet kan slapen, maar wel probeert. Je blijft lichte visuals hebben totdat je in slaapt valt, daarna word je wakker en is alles over :)

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
Beter doe je dat niet. Ik blijf vaag tot ik weer geslapen heb, serieus.
idd.. je bent dan wel nuchter, maar totaal niet alert en helder en je zintuigen zijn ook nog niet 100% hersteld..

dzy heeft alles zo wat gezegd dat je meot weten.. doe het niet overhaast alleszins, er is tijd genoeg en het is best om er zoals bij paddo's tijd voor te maken.. have fun

Goanaut

Bewuste gebruiker
Zo :) Heb afgelopen nacht toch lekker getript op één zegeltje, heerlijk! Mijn ervaring was dat de steeds heftiger wordende trip, langzamer opkomt dan bij paddestoelen, maar uiteindelijk ging ik toch best hard! Mijn eerste LSD-ervaring was dus prima. Ik tripte helderder dan bij paddestoelen maar ik had wel flinke visuals. Ik keek een paar keer in de spiegel en m'n hele gezicht golfde, zo ook de muren van mijn kamer enzovoorts. Na 7 uur trippen ben ik rustig op bed gaan liggen, heb ik nog een uurtje niet kunnen slapen, maar daarna kon ik gelukkig prima slapen. Heb 4 uurtjes geslapen en daarna moest ik werken, zelfs op m'n werk voelde ik me nog wel een beetje vaag, maar gelukkig was het wel te doen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik vraag me af is de mind fuck bij paddo's heftiger als bij lsd ? want ik wil eigk wel eens lsd proberen heb al 2 paddotrips achter de rug maar ik ben bang dat ik het als te heftig ervaar

azgaza

Badass junkie
eXeCuze zei:
ik vraag me af is de mind fuck bij paddo's heftiger als bij lsd ? want ik wil eigk wel eens lsd proberen heb al 2 paddotrips achter de rug maar ik ben bang dat ik het als te heftig ervaar

Iedereen zegt het, dat de mindfuck bij paddo's heftiger is, of vooral heftiger lijkt. Dat paddo's meer pure verwarring overbrengen. Maar dat is wat iedereen zegt, uit eigen ervaring weet dat ik dat niet en dat ga ik binnenkort nog ontdekken.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik dacht inderdaad helderder bij lsd, de trip was merkbaar anders. Uiteraard zijn er ook wel veel overeenkomsten. Ook de ervaring van muziek was net anders dan bij paddestoelen, maar ook heel vet!

azgaza

Badass junkie
Nu begin ik echt onzettend ongeduldig te worden voor mijn eerste keer LSD. Het klinkt van alle omschrijvingen gewoon totaal als de perfecte drug..

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha voor mij is het dat ook wel, tripmiddelen zijn geweldig. Ik vond de trip zeer goed te sturen en de heftigheid kwam heel langzaam steeds iets meer opzetten, echt perfect om eraan te wennen. Bij paddestoelen zit ik 1 uur na inname meestal al flink te trippen, bij LSD was dit na meer dan 2 / 2.5 uur pas.

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Haha voor mij is het dat ook wel, tripmiddelen zijn geweldig. Ik vond de trip zeer goed te sturen en de heftigheid kwam heel langzaam steeds iets meer opzetten, echt perfect om eraan te wennen. Bij paddestoelen zit ik 1 uur na inname meestal al flink te trippen, bij LSD was dit na meer dan 2 / 2.5 uur pas.

Bij paddo's is het zo van 'he ik trip'; echt ineens. Ook leuk trouwens.

Jeller

Badass junkie
ja bij LSD begin je na een uur lichtjes te trippen en pas na 3 uur na inname zit je op het hoogtepunt en dan blijf je zo'n 4 uur en dan vermindert het langzaam..

paddo's is idd meer mindfuck en lsd is meer visuals
paddo's gaat ook wel meer in golven, zo voel je je soms betrekklijk nuchter en dan 2 minuten later ben je terug ongeloofelijk diep :tongueout:

bij lsd blijft het allemaal gewoon aan één stuk door bewegen en verkleuren en bovendien ziet alles er anders uit, terwijl het visuele bij paddos meer in kleinere details zit..

bij paddo's hebben de meeste wel intensere lachkiks ook en bij lsd lach je gewoon de heel trip door, maar meestal minder hard (maar ook hard genoeg), dus daaruit kan je mss ook afleiden dat het in golven gaat :wave:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik heb nu 2 goede paddotrips gehad en ik ben tog wel heel benieuwd naar lsd alleen ik ben zelf pas 15 jaar dus vraag me af of het wel zo slim is om er nu al aan te beginnen en dan een half zegeltje of een hele ?

Bewild

Bewuste gebruiker
achja execuze, doe bedenking had je dan ook al kunnen maken voor je aan paddo's begon he :P . Maar ik denk persoonlijk dat aangezien je toch al ervaring hebt met paddo's en je waarschijnlijk toch ook nog van plan af en toe nog paddo's te doen, dat je dan eignelijk ook wel is lsd kan proberen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik was ook aan het twijfelen even, maar ik wist 99 % zeker dat als ik een halve zou nemen, dat ik een paar uur na inname daar spijt van zou krijgen, dus ging ik lekker voor 'n hele zegel. En het had nog wel heftiger gekund, maar dat is iets voor volgende keren.

Bewild

Bewuste gebruiker
ja hetzelfde bij mij, heb men eerste keer ook maar ineens hele zegel verwerkt, het was toen wel even wat overweldigender dan ik dacht, maar ik heb er nooit spijt van gehad, het was gewoon een prachtige ervaring.

Osi`

Bewuste gebruiker
Bij mijn eerste keer durfde ik het niet, waren ook shiva zegeltjes natuurlijk. Aangezien ik hoorde dat ze vrij sterk waren van ervaren gebruikers.
Nam ik toch een halve om er gewoon kennis mee te maken, nadien ne hele gedaan, geen spijt van gehad :) Ik heb getript en het was mooi om te zien.

Kwil gewoon niet direct keihard gaan trippen, je weet maar nooit van 1 zegel .. Elke trip is dan ook anders.

azgaza

Badass junkie
Ik ga zelf de eerste keer, die nog komen moet, wel absoluut een hele nemen, ook als het een sterke is. Ik hou niet van slappe trips, ik hou van sterke overweldigende trips. En ik kan nog steeds niet awchten. Óf over 2 weken óf in de zomervakantie, dat staat eidenlijk al vast :mrgreen:

Bewild

Bewuste gebruiker
mja dat heb ik inderdaad ook wel, je voelt je echt nog alsof je niet van deze wereld bent tot je is goed geslapen hebt.

Bovenaan