Gisteren vond ik een mooie video die stelt dat de getoonde visuals op die van DMT lijken. Nu weet ik niet of dat klopt aangezien ik nog geen DMT heb geprobeerd, maar ik moet wel zeggen dat de visuals toch wel aardig in de buurt komen van die van level 1 of 2 psilocybine trips. Zeg maar de meer 2-D visuals, voordat het overgaat in 3-D. Het is het allemaal nog niet echt, aangezien de real deal toch nog wel een stuk complexer en vooral organischer aanvoelt, maar ik ben toch wel onder de indruk. Qua impressies van trip visuals komt dit vind ik nog het meest in de buurt van echte visuals. Hier het filmpje:
Maar nu vraag ik me dus heel erg af:
Voor de mensen die DMT gedaan hebben: Lijkt dit op DMT visuals? (lage dosis perhaps?)
En voor de mensen die psilocybine gedaan hebben: Vind jij dit ook op level 1/2 psilocybine visuals lijken? Of zijn die van jou heel anders?
Maar nu vraag ik me dus heel erg af:
Voor de mensen die DMT gedaan hebben: Lijkt dit op DMT visuals? (lage dosis perhaps?)
En voor de mensen die psilocybine gedaan hebben: Vind jij dit ook op level 1/2 psilocybine visuals lijken? Of zijn die van jou heel anders?