Trip te zacht

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

Heb ongeveer anderhalf uur geleden 10 gram truffels gegeten,
op het moment voel ik me redelijk chill, maar niets van mindfuck, denk wat meer na over kleine dingen, maar voor de rest niets.. Wat kan ik doen om hem nog wat harder te maken?
Of komt dit nog? :beer:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Toen ik ong 12gr truffels op had vond ik de trip best wel mild uitvallen. In zekere mate zelfs teleur gesteld. (Was wel leuk maar niet wat ik ervan had verwacht). Je moet dus niet te veel van truffels verwachten, je gaat niet hallucineren ofzo. eerder idd nadenken over veel en rare dingen, dingen sneller grappig vinden enzo. Als je harder wilt gaan op truffels zou je denk ik wle meer moeten nemen dan 10gr. :P

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik moet zeggen dat ik van 10gram Atlantis toch al behoorlijk tripte, kamer flitste steeds van kleur en op een gegeven moment zou ik toch zweren dat er een rivier door m'n kamer stroomde.

Maar om antwoord te geven; je zou een jointje kunnen roken, misschien versterkt dat de trip wat.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Misschien een teleurstelling, maar ik zou me nu gewoon over geven aan het gevoel. Wegzinken in gedachtes etc. Haal het beste uit je trip, heb er vrede mee. En idd zoals Arthur al zegt, ene jointje roken!

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat pure wiet er bij roken zou het wel kunnen versterken ja.
Nu meer truffels eten verlengd het denk ik alleen maar, maar zal het niet versterken.

Als de stijgende lijn van een trip over z'n hoogtepunt heen is werkt het vaak niet meer om die stijgende lijn 'door te zetten' door meer paddo's te eten. Dit kan wel als je nog in die stijgende lijn zit, maar na anderhalf uur ben je daar wel uit.

Sunseed

Belezen gebruiker
rare gedachtengangen joooohh, maar vind het wel een teleurstelling, volgende keer maar weer lsd, als ik alice ooit nog eens te pakken krijg teminste

peter pan

Experimenterende gebruiker
Joh

Truffels blijven een natuurproduct wat dus inhoud dat de hoeveelheid werkzame stof in de ene 10gram niet evenveel hoeft te zijn als in de andere 10 gram.

Een joint erbij roken kan inderdaad het effect op korte termijn versterken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Volgende keer 15 gram, voor minder doe ik het meestal niet. En inderdaad THC versterkt de trip.

iSmokex zei:
Je moet dus niet te veel van truffels verwachten, je gaat niet hallucineren ofzo.

Dit is vette onzin, op truffels kun je echt hard trippen met visuals. Gewoon hoger doseren.

Tigg

Belezen gebruiker
10g truffels is niet echt veel. Kan kan zijn dat de effecten dan wat aan de lichte kant zijn. Op het moment van kan je er niets meer aan doen. Mijn tip is dan - op de bank of bed gaan liggen. Oogjes dicht en genieten/dagdromen/mediteren

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Zet space muziek op, hele vage minimal bijvoorbeeld.
En ruim niet op voordat je gaat trippen. Ik heb nu een aantal keer getript en de 2 keer
dat ik het in een huis deed dat niet opgeruimd was en best wel een chaos was zorgde er
ook voor dat het in me kop een lekkere chaos werd.

spacebilly

Belezen gebruiker
Gister hebben ik en 2 vrienden voor het eerst truffels genomen, eerst 10 gram opgegeten en een uur gewacht, daarna de volgende 5 gram. (dus 15 gram per persoon) maar het viel zwaar tegen, we voelde helemaal niks na 1,5 uur en we besloten een joint te roken. Ik zakte zelf met elke hijs dieper weg in een space, wat weinig met wiet te maken had, maar of ik het nou echt trippen kon noemen?? :confused: mijn andere 2 vrienden voelde zich alleen maar een beetje stoned. Eigenlijk een teleurstellende avond, voor mij viel het wel mee, spacede em aardig hard, leek net een stap harder dan knetterstoned zijn. Maar hoe kan het dat je 15 gram truffels opeet en je alleen maar een beetje relax gaat voelen (vrienden)

gr!!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
spacebilly zei:
Gister hebben ik en 2 vrienden voor het eerst truffels genomen, eerst 10 gram opgegeten en een uur gewacht, daarna de volgende 5 gram. (dus 15 gram per persoon) maar het viel zwaar tegen, we voelde helemaal niks na 1,5 uur en we besloten een joint te roken. Ik zakte zelf met elke hijs dieper weg in een space, wat weinig met wiet te maken had, maar of ik het nou echt trippen kon noemen?? :confused: mijn andere 2 vrienden voelde zich alleen maar een beetje stoned. Eigenlijk een teleurstellende avond, voor mij viel het wel mee, spacede em aardig hard, leek net een stap harder dan knetterstoned zijn. Maar hoe kan het dat je 15 gram truffels opeet en je alleen maar een beetje relax gaat voelen (vrienden)

gr!!

Het komt wel vaker voor dat je de eerste keer niks merkt van paddo's/truffels.

Sunseed

Belezen gebruiker
Ik ging echt knetterhard op 50 µg LSD, Dacht dat ik met paddo's ook wel hard zou gaan op een lage dosis, niet dus :P Had wel 3 u daarvoor gegeten (niet veel). Want kwam om van de honger & kon die paddo's toen nog niet op eten..

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sunseed zei:
Ik ging echt knetterhard op 50 µg LSD, Dacht dat ik met paddo's ook wel hard zou gaan op een lage dosis, niet dus :P Had wel 3 u daarvoor gegeten (niet veel). Want kwam om van de honger & kon die paddo's toen nog niet op eten..
Je zou voor de volgende keer eens paddestoelen kunnen proberen, die zijn vaak iets potenter.
Meer is niet altijd beter maar in dit geval zou je ook wel iets meer kunnen proberen, misschien ben je er gewoon niet zo gevoelig voor.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Ik vind de prijs overigens wel meevallen.
Je kan trouwens ook gewoon een kweekset kopen, die is in verhouding echt vele malen goedkoper en je hoeft nauwelijks wat te doen.

BLOEDLINK

Ik vind de prijs wel meevallen, als ik het vergelijk met een avondje zuipen.
Laatst een keer iets meer dan 20g truffels gedaan, nadat ik met 15 een milde trip had.
Was een half uur totaal naar de andere wereld, volgende keer blijf ik onder de 20.
Als het niet hard genoeg gaat dus gewoon een beetje met hogere doses experimenteren.
Kweeksetje is ook een goed idee als het je om de prijs gaat.

Sunseed

Belezen gebruiker
Twilight zei:
Je kan trouwens ook gewoon een kweekset kopen, die is in verhouding echt vele malen goedkoper en je hoeft nauwelijks wat te doen.
Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..

KoxBox

Badass junkie
Sunseed zei:
Twilight zei:
Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..

Als je al zo hard tript van 50mics zou ik geen 2 porties paddo's nemen! Ik voel ook niets van truffels...

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sunseed zei:
Twilight zei:
Het is alleen niet hetzelfde. Waarom wilde je dan eigenlijk paddo's proberen?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
De setting is uitermate belangrijk is mijn persoonlijke ervaring. Ook de situatie waar je in verkeerd. Het is voor mij een verlenging van mijn zintuigen.

Als je je bijvoorbeeld al 2 maanden verheugt om te trippen en je alle zaken op een rijtje hebt zal je er veel meer plezier in hebben omdat je je helemaal kan laten gaan, denk hierbij aan; eten en drinken, muziek waarvan het volume wat harder als normaal kan, niemand die langskomt, misschien wat aankleding van de locatie (huiskamer ofzo) en belangrijk is dat je er de tijd voor kan nemen. Niet dat je gaat stressen omdat je maandag een examen hebt, dan kun je beter wachten of gewoon al voldoende geleerd hebben.

Dit alles staat natuurlijk niet garant.

Je kan je hele trip naar mijn mening zelf inrichten. Buiten trippen is heel anders als binnen; binnen zit je echt in je eigen wereldje en buiten kijk je naar het moois om je heen.

Als je binnen tript zit je veel meer in jezelf (binnen).
Als je buiten tript ga je op in de omgeving (buiten).

Misschien heb je er wat aan als je je trip een bepaalde kant op wilt sturen.

Sunseed

Belezen gebruiker
Twilight zei:
Sunseed zei:
Twilight zei:
Het is alleen niet hetzelfde. Waarom wilde je dan eigenlijk paddo's proberen?
Nu moet ik bekennen dat dat eigenlijk vooral was uit gebrek aan een dealer die LSD verkoopt :flushed:

Maar ook omdat ik wel van trippen houd, DMT, 2-cb en ketamine staan ook zeker op mijn verlanglijstje :P

Zazuu, dit lukte idd wel een beetje toen ik iedereen even mijn kamer uitstuurde, deur dichtdeed & mijn speakers heel luid Global Communication - 4 02 liet afspelen, hele lange gedachtengangen/tunnels waar ik niet veel meer van herinner, maar als ik het opzet krijg ik wel helemaal terug het gevoel van toen :)

& Tenslotte, KoxBox, waarom raad je me af 2 porties te nemen?
Ik heb 30 gram Mexicana besteld (vorige x Atlantis) , en zou met een (vrij magere) vriendin (zonder ervaring) trippen, oftwel ik 20 & zij 10, oftwel ik 17,5 & zij 12,5. Ik weet het niet zo goed :tongueout:

Sunseed

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik vind 15-25 gram altijd wel leuk :). Miss een idee?
Ja, ben alleen bang dat ik zoals KoxBox er "ongevoelig" aan ben?
Aloewel ik voelde me wel heel anders dan als ik nuchter ben, maar niet echt zo trippy als op lsd,
op lsd had ik echt zo rare dingen als bv. als ik mijn voeten op de salontafel legde, dan staken ze naar boven en leek het alsof mijn lichaam een voet was met een hoofd eraan, dan vergat ik dat ik nog andere lichaamsdelen had enz :confused: :beer:

Op paddo's was ik meer wat kinds geworden, ik amuseerde me met rondjes draaien op een schietgame op m'n xbox, en nadenken over domme dingen, maar geen visuals, ik wist nog perfect wat ik deed enz..

KoxBox

Badass junkie
Sunseed zei:
Ik heb 30 gram Mexicana besteld (vorige x Atlantis) , en zou met een (vrij magere) vriendin (zonder ervaring) trippen, oftwel ik 20 & zij 10, oftwel ik 17,5 & zij 12,5. Ik weet het niet zo goed :tongueout:

Jamaaaaar, truffels zijn geen paddo's! Ik raad je af 2 porties PADDO'S te nemen. Truffels jah... Ik weet het niet, ik ben er niet voor te vinden maar ieder zijn mening zeker. :P

Een dubbele portie paddo's gaat hard, en met hard bedoel ik écht HARD. Ik was compleet schizofreen geworden, ik heb mezelf op mijn bed zien liggen, hallucinaties zijn echt gestoord dan enz.. Ik vind dat je al serieus veel tripervaring moet hebben om je daaraan te wagen, en dan nog...

Maar ik trip wel altijd zeer visueel en heb niet zo heel veel nodig om redelijk hard te gaan.
Voor mij is tussen de 17-20g zelfkweek genoeg om me het universum in te slingeren.

Sunseed

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Sunseed zei:

Jamaaaaar, truffels zijn geen paddo's! Ik raad je af 2 porties PADDO'S te nemen. Truffels jah... Ik weet het niet, ik ben er niet voor te vinden maar ieder zijn mening zeker. :P

Een dubbele portie paddo's gaat hard, en met hard bedoel ik écht HARD. Ik was compleet schizofreen geworden, ik heb mezelf op mijn bed zien liggen, hallucinaties zijn echt gestoord dan enz.. Ik vind dat je al serieus veel tripervaring moet hebben om je daaraan te wagen, en dan nog...

Maar ik trip wel altijd zeer visueel en heb niet zo heel veel nodig om redelijk hard te gaan.
Voor mij is tussen de 17-20g zelfkweek genoeg om me het universum in te slingeren.
Mijn excuses, ik had et over truffels, ik ben niet van plan enige andere paddo's te nemen, aangezien ik het niet zie zitten om te kweken en je enkel truffels kan kopen op azarius :tongueout:

Paddo's of truffels, er zit toch in beide psilocine en psislocybine? En waarschijnlijk in truffels dan gewoon minder dan in andere paddo's, of heb ik het verkeerd?

dus je raadt me niet af 2 porties truffels te nemen? :P

KoxBox

Badass junkie
Sunseed zei:
KoxBox zei:
Sunseed zei:

Mijn excuses, ik had et over truffels, ik ben niet van plan enige andere paddo's te nemen, aangezien ik het niet zie zitten om te kweken en je enkel truffels kan kopen op azarius :tongueout:

Paddo's of truffels, er zit toch in beide psilocine en psislocybine? En waarschijnlijk in truffels dan gewoon minder dan in andere paddo's, of heb ik het verkeerd?

dus je raadt me niet af 2 porties truffels te nemen? :P

Het zijn inderdaad dezelfde stoffen maar in truffels zit er meer psilocine dacht ik, de verdeling van stoffen is in alle geval zeker niet hetzelfde. Waardoor het voor mij gewoon niet werkt blijkbaar, en voor vele anderen ook niet. Hoe het komt? Geen idee, ik raad het zeker niet af omdat truffels toch wel duidelijk minder potent zijn dan paddestoelen op de een of andere manier..

En nu ik gemakkelijk aan Alice kan geraken hoef ik geen paddo's of truffels meer. De paddestoelen komen mij de oren uit eerlijk gezegd.. :tearsofjoy:

Sunseed

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Het zijn inderdaad dezelfde stoffen maar in truffels zit er meer psilocine dacht ik, de verdeling van stoffen is in alle geval zeker niet hetzelfde. Waardoor het voor mij gewoon niet werkt blijkbaar, en voor vele anderen ook niet. Hoe het komt? Geen idee, ik raad het zeker niet af omdat truffels toch wel duidelijk minder potent zijn dan paddestoelen op de een of andere manier..

En nu ik gemakkelijk aan Alice kan geraken hoef ik geen paddo's of truffels meer. De paddestoelen komen mij de oren uit eerlijk gezegd.. :tearsofjoy:
Als ik er aan kon geraken zou ik ook geen paddo's/truffels kopen eerlijk gezegd :tongueout:
Is nogal duur voor wat het is vind ik..
Bedankt voor je antwoord :)

KoxBox

Badass junkie
Sunseed zei:
KoxBox zei:

Als ik er aan kon geraken zou ik ook geen paddo's/truffels kopen eerlijk gezegd :tongueout:
Is nogal duur voor wat het is vind ik..
Bedankt voor je antwoord :)

Geen probleem, I'm here to protect and serve! :beer:

livingthedream

Sowieso maak er meer dan 10 gram van. 13 a 15 gram bevalt mij ook beter.

Harder gaan? de ultieme tip is toch echt lachgas erbij. dat geeft je het laatste zetje richting de eindbaas... jij zelf dus.. Een goede joint kan ook wonderen doen, gewoon constant aan een jonko hijsen, en dan wat lachgas erbij.. :hearteyes:

livingthedream

Sunseed

Belezen gebruiker
livingthedream zei:

Harder gaan? de ultieme tip is toch echt lachgas erbij. dat geeft je het laatste zetje richting de eindbaas... jij zelf dus.. Een goede joint kan ook wonderen doen, gewoon constant aan een jonko hijsen, en dan wat lachgas erbij.. :hearteyes:

livingthedream
Het plan is om deze maal echt niets te eten op voorand, en op de stukken te kauwen in plaats van ze weg te spoelen met cola, ik heb al een aantal keer horen zeggen dat dit ook een invloed heeft?

KoxBox

Badass junkie
Sunseed zei:
livingthedream zei:

livingthedream
Het plan is om deze maal echt niets te eten op voorand, en op de stukken te kauwen in plaats van ze weg te spoelen met cola, ik heb al een aantal keer horen zeggen dat dit ook een invloed heeft?

Het helpt vooral tegen maagkrampen, door te kauwen komen er al veel stoffen in je speekselklieren en die beter en rapper worden opgenomen.
Of je hierdoor echt zoveel harder tript weet ik niet, maar het zal wel iets uitmaken denk ik.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het fabeltje gaat ook maar door he:

http://www.erowid.org/chemicals/chocola ... late.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate#As_a_stimulant

Nergens daar word ook maar het woord 'MAO inhibitor' genoemd, laat staan dat het dus in chocola zit. Er staat overduidelijk dat het andere effecten heeft, en dit komt voornamelijk door de phenethylamine, serotonine, suiker en theobromine.
Sterker nog, volgens wikipedia zit er zelfs MAO in, totaal het tegenovergestelde van de remmers die deze stof tegen zouden moeten houden.

Als het ondanks dit nog invloed heeft op de trip, dan is het zo extreem subtiel dat je er niks van merkt.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen het vandaan halen dat er MAO-remmer in chocolade zit?

KoxBox

Badass junkie
Twilight zei:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen het vandaan halen dat er MAO-remmer in chocolade zit?

Volgens mij komt dat door de paddolade repen die verkocht waren... Ik zeg wel volgens mij, lijkt me gewoon logisch. :P

Bovenaan