iSmokex zei:Je moet dus niet te veel van truffels verwachten, je gaat niet hallucineren ofzo.
spacebilly zei:Gister hebben ik en 2 vrienden voor het eerst truffels genomen, eerst 10 gram opgegeten en een uur gewacht, daarna de volgende 5 gram. (dus 15 gram per persoon) maar het viel zwaar tegen, we voelde helemaal niks na 1,5 uur en we besloten een joint te roken. Ik zakte zelf met elke hijs dieper weg in een space, wat weinig met wiet te maken had, maar of ik het nou echt trippen kon noemen??mijn andere 2 vrienden voelde zich alleen maar een beetje stoned. Eigenlijk een teleurstellende avond, voor mij viel het wel mee, spacede em aardig hard, leek net een stap harder dan knetterstoned zijn. Maar hoe kan het dat je 15 gram truffels opeet en je alleen maar een beetje relax gaat voelen (vrienden)
gr!!
Dit is echt onzin.Dr Gonzo zei:meeerrr is altijd beter....![]()
![]()
Je zou voor de volgende keer eens paddestoelen kunnen proberen, die zijn vaak iets potenter.Sunseed zei:Ik ging echt knetterhard op 50 µg LSD, Dacht dat ik met paddo's ook wel hard zou gaan op een lage dosis, niet dus :P Had wel 3 u daarvoor gegeten (niet veel). Want kwam om van de honger & kon die paddo's toen nog niet op eten..
Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..Twilight zei:Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Ik vind de prijs overigens wel meevallen.
Je kan trouwens ook gewoon een kweekset kopen, die is in verhouding echt vele malen goedkoper en je hoeft nauwelijks wat te doen.
Sunseed zei:Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..Twilight zei:Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Je kan trouwens ook gewoon een kweekset kopen, die is in verhouding echt vele malen goedkoper en je hoeft nauwelijks wat te doen.
Het is alleen niet hetzelfde. Waarom wilde je dan eigenlijk paddo's proberen?Sunseed zei:Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..Twilight zei:Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Nu moet ik bekennen dat dat eigenlijk vooral was uit gebrek aan een dealer die LSD verkooptTwilight zei:Het is alleen niet hetzelfde. Waarom wilde je dan eigenlijk paddo's proberen?Sunseed zei:Nou ja ik kan veel langer & harder trippen op een zegeltje dat een stuk goedkoper is dan 2 porties paddo's..Twilight zei:Veel te duur... Je moet er wat over hebben om een leuke tijd te hebben.
Ja, ben alleen bang dat ik zoals KoxBox er "ongevoelig" aan ben?Angramar Temenos zei:Ik vind 15-25 gram altijd wel leuk. Miss een idee?
Sunseed zei:& Tenslotte, KoxBox, waarom raad je me af 2 porties te nemen?
Ik heb 30 gram Mexicana besteld (vorige x Atlantis) , en zou met een (vrij magere) vriendin (zonder ervaring) trippen, oftwel ik 20 & zij 10, oftwel ik 17,5 & zij 12,5. Ik weet het niet zo goed![]()
Mijn excuses, ik had et over truffels, ik ben niet van plan enige andere paddo's te nemen, aangezien ik het niet zie zitten om te kweken en je enkel truffels kan kopen op azariusKoxBox zei:Sunseed zei:& Tenslotte, KoxBox, waarom raad je me af 2 porties te nemen?
Ik heb 30 gram Mexicana besteld (vorige x Atlantis) , en zou met een (vrij magere) vriendin (zonder ervaring) trippen, oftwel ik 20 & zij 10, oftwel ik 17,5 & zij 12,5. Ik weet het niet zo goed![]()
Jamaaaaar, truffels zijn geen paddo's! Ik raad je af 2 porties PADDO'S te nemen. Truffels jah... Ik weet het niet, ik ben er niet voor te vinden maar ieder zijn mening zeker. :P
Een dubbele portie paddo's gaat hard, en met hard bedoel ik écht HARD. Ik was compleet schizofreen geworden, ik heb mezelf op mijn bed zien liggen, hallucinaties zijn echt gestoord dan enz.. Ik vind dat je al serieus veel tripervaring moet hebben om je daaraan te wagen, en dan nog...
Maar ik trip wel altijd zeer visueel en heb niet zo heel veel nodig om redelijk hard te gaan.
Voor mij is tussen de 17-20g zelfkweek genoeg om me het universum in te slingeren.
Sunseed zei:Mijn excuses, ik had et over truffels, ik ben niet van plan enige andere paddo's te nemen, aangezien ik het niet zie zitten om te kweken en je enkel truffels kan kopen op azariusKoxBox zei:Sunseed zei:& Tenslotte, KoxBox, waarom raad je me af 2 porties te nemen?
Jamaaaaar, truffels zijn geen paddo's! Ik raad je af 2 porties PADDO'S te nemen. Truffels jah... Ik weet het niet, ik ben er niet voor te vinden maar ieder zijn mening zeker. :P
Een dubbele portie paddo's gaat hard, en met hard bedoel ik écht HARD. Ik was compleet schizofreen geworden, ik heb mezelf op mijn bed zien liggen, hallucinaties zijn echt gestoord dan enz.. Ik vind dat je al serieus veel tripervaring moet hebben om je daaraan te wagen, en dan nog...
Maar ik trip wel altijd zeer visueel en heb niet zo heel veel nodig om redelijk hard te gaan.
Voor mij is tussen de 17-20g zelfkweek genoeg om me het universum in te slingeren.
Paddo's of truffels, er zit toch in beide psilocine en psislocybine? En waarschijnlijk in truffels dan gewoon minder dan in andere paddo's, of heb ik het verkeerd?
dus je raadt me niet af 2 porties truffels te nemen? :P
Als ik er aan kon geraken zou ik ook geen paddo's/truffels kopen eerlijk gezegdKoxBox zei:Het zijn inderdaad dezelfde stoffen maar in truffels zit er meer psilocine dacht ik, de verdeling van stoffen is in alle geval zeker niet hetzelfde. Waardoor het voor mij gewoon niet werkt blijkbaar, en voor vele anderen ook niet. Hoe het komt? Geen idee, ik raad het zeker niet af omdat truffels toch wel duidelijk minder potent zijn dan paddestoelen op de een of andere manier..
En nu ik gemakkelijk aan Alice kan geraken hoef ik geen paddo's of truffels meer. De paddestoelen komen mij de oren uit eerlijk gezegd..![]()
Sunseed zei:Als ik er aan kon geraken zou ik ook geen paddo's/truffels kopen eerlijk gezegdKoxBox zei:Het zijn inderdaad dezelfde stoffen maar in truffels zit er meer psilocine dacht ik, de verdeling van stoffen is in alle geval zeker niet hetzelfde. Waardoor het voor mij gewoon niet werkt blijkbaar, en voor vele anderen ook niet. Hoe het komt? Geen idee, ik raad het zeker niet af omdat truffels toch wel duidelijk minder potent zijn dan paddestoelen op de een of andere manier..
En nu ik gemakkelijk aan Alice kan geraken hoef ik geen paddo's of truffels meer. De paddestoelen komen mij de oren uit eerlijk gezegd..![]()
Is nogal duur voor wat het is vind ik..
Bedankt voor je antwoord![]()

Het plan is om deze maal echt niets te eten op voorand, en op de stukken te kauwen in plaats van ze weg te spoelen met cola, ik heb al een aantal keer horen zeggen dat dit ook een invloed heeft?livingthedream zei:Sowieso maak er meer dan 10 gram van. 13 a 15 gram bevalt mij ook beter.
Harder gaan? de ultieme tip is toch echt lachgas erbij. dat geeft je het laatste zetje richting de eindbaas... jij zelf dus.. Een goede joint kan ook wonderen doen, gewoon constant aan een jonko hijsen, en dan wat lachgas erbij..![]()
livingthedream
Sunseed zei:Het plan is om deze maal echt niets te eten op voorand, en op de stukken te kauwen in plaats van ze weg te spoelen met cola, ik heb al een aantal keer horen zeggen dat dit ook een invloed heeft?livingthedream zei:Sowieso maak er meer dan 10 gram van. 13 a 15 gram bevalt mij ook beter.
Harder gaan? de ultieme tip is toch echt lachgas erbij. dat geeft je het laatste zetje richting de eindbaas... jij zelf dus.. Een goede joint kan ook wonderen doen, gewoon constant aan een jonko hijsen, en dan wat lachgas erbij..![]()
livingthedream
cropp zei:tipje voor de volgende keer, een grote reep pure chocolade...
Twilight zei:Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar mensen het vandaan halen dat er MAO-remmer in chocolade zit?