Trip verlengen

Bobsacamano

Badass junkie
Hey Allemaal,

Misschien een domme vraag maar zou je een trip kunnen verlengen en dan bedoel ik met name de piek. Stel je neemt LSD of Truffels en je neemt in het eerste deel van de piek weer wat bij zou je dan de piek kunnen verlengen. Of werkt dat niet door de extreem snelle gewenning van psychedelica.

gr

Bob

ps niet zozeer van plan het te proberen maar was nieuwsgierig.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Ik dacht al, jij bent toch even gestopt! :P

Anyway, wat ik vaak lees betekent bijnemen de trip verlengen dus ga er vanuit dat je dan de piek ook wel verlengt. Maar zelf geen ervaring mee eigenlijk, neem liever in 1 keer mijn dosis. Als het toch niet heftiger wordt dan vind ik dat persoonlijk zonde van mijn drugs.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja klopt was ook echt even uit nieuwsgierigheid. De kans bestaat natuurlijk buiten het verlengen van je piek dat je er ook meteen veel meer van nodig hebt?

Psychedelibee zei:
bobsacamano zei:
Ik dacht al, jij bent toch even gestopt! :P

Anyway, wat ik vaak lees betekent bijnemen de trip verlengen dus ga er vanuit dat je dan de piek ook wel verlengt. Maar zelf geen ervaring mee eigenlijk, neem liever in 1 keer mijn dosis. Als het toch niet heftiger wordt dan vind ik dat persoonlijk zonde van mijn drugs.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen idee, ik verwacht eigenlijk dat dat wel mee valt. Dat je er alleen aanzienlijk meer van nodig hebt als je de trip ook meteen wilt versterken.

Bovenaan