tripavondje met ouders

hoe zou het gaan als je met je ouders zou gaan trippen?

• goed,lifechanging!

Stemmen: 16 32,7%
  • complete ramp

Stemmen: 26 53,1%
  • anders, namelijk:

Stemmen: 7 14,3%

• Totaal aantal stemmers
    49

goejezuen

Newbie
ik ben wel benieuwd wat julie hiervan denken. zal het positief uitpakken of uitlopen tot een complete ramp? ik zelf denk dat de thuissituatie (positief) verandert als je je sjagerijnige nuchtere ouders een psychedelische trip toedient.wat denken jullie ?

Einstein

Badass junkie
Ik denk dat ikzelf me compleet dood zou ergeren. Ben er niet helemaal zeker van wat zij ervan zouden vinden.

goejezuen

Newbie
ja maar voor je ouders zou het wel een ''eyeopener'' zijn denk ik . na zon ervaring zoude ze wel heel anders tege drugs, het leven enzo aankijken. op een positieve manier uiteraard denk ik.

Einstein

Badass junkie
Ik denk ook wel dat ze er anders tegenaan zouden kijken, maar ik denk ook dat ze daarna eigenwijs vol zullen houden dat ze "het maar griezelig vonden" ofzo.

goejezuen

Newbie
dat ligt er dan maar net aan hoe ze het ervaren :P misschien willen ze het nog wel vaker doen? met vrienden ofzo.

psychedelische revolutie! :rock:

Sjarel

Experimenterende gebruiker
Toevallig, mijn moeder heeft na het kijken van een documentaire op National Geographic (inside LSD), besloten dat ze met mij, en zussen weleens een paddotrip wilt meemaken.

Staat nu geplanned op aanstaande donderdag, ben wel bang dat ik me schuldig ga voelen dat ik haar heb overgehaald... als ik samen met een vriend die het voor eerste keer doe tript, denk ik constant: vindt hij het wel leuk, gaat hij niet bad, waarom heb ik hem hierin gehaald..

Maar ik zie wel hoe het uitpakt :)

KoxBox

Badass junkie
Mijn ouders hebben niets tegen drugs zolang het niet uit de hand loopt. Trippen met mijn ouders zou ik toch niet echt zien zitten, dat gaat me net iets te ver.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Het kan denk ik iets te awkward worden om met je ouders te trippen. Ik zou het denk ik niet echt leuk vinden om mijn ouders als kleine kinderen over de vloer zien kruipen. Lijkt me dan beter om het in ieder geval de eerste keer niet met ze samen te doen maar ze het samen laten uitzoeken. Desnoods in een andere kamer gaan zitten en zeggen dat ze naar je toe kunnen komen als er iets fout gaat ofzo.

RobTrip

Belezen gebruiker
Mijn ouders staan niet negatief tegenover drugsgebruik, mits uiteraard verantwoord. Om met ze te gaan trippen lijkt me echter heel ongemakkelijk en ik zie het dan ook niet zitten :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
Ik zou best eens een lijn speed willen doen met mijn vader, of een jointje...

Ik krijg hem nog wel zo ver dat ie een jointje meerookt :grin:

Hakvlees

sowieso zou ik nooit iemand psychedelica toedienen zonder dat ze het weten, dat is gewoon dom en gevaarlijk.
Maar als mijn ouders ervoor open zouden staan zou ik er weinig problemen mee hebben.

JJJ

Bewuste gebruiker
Sjarel zei:
Toevallig, mijn moeder heeft na het kijken van een documentaire op National Geographic (inside LSD), besloten dat ze met mij, en zussen weleens een paddotrip wilt meemaken.

Staat nu geplanned op aanstaande donderdag, ben wel bang dat ik me schuldig ga voelen dat ik haar heb overgehaald... als ik samen met een vriend die het voor eerste keer doe tript, denk ik constant: vindt hij het wel leuk, gaat hij niet bad, waarom heb ik hem hierin gehaald..

Maar ik zie wel hoe het uitpakt :)
Wat cool, laat ons weten hoe het was :) .

Tripper

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ik heb gelijk het ip gecheckt omdat ik dacht dat het AT was.

Het is maar dat jullie het weten allemaal, big brother is watching you! Hij heeft laatst nog uitgelegd aan jou dat die andere ip's meer dan een paar jaar oud waren, dan zou hij niet zo dom zijn geweest om dit nu zo snel weer te doen. Beetje jammer en zeer nutteloze informatie wat het forum naar beneden haalt.

gamezz

Bewuste gebruiker
ik zou absoluut niet willen trippen met mijn ouders erbij.
de reden is simpel: mijn moeder weet dat ik paddo's en wiet gebruik(t heb) , ze tolereert dit.
moest zij trippen en bad gaan weet ik dat het voor mij ook voorbij is met trippen, zou ze het namelijk gaan verbieden.

ze heeft al eens van mijn jointje getrokken en dat vond ze al raar, mijn moeder is meer een drinker dan een blower of tripper

esha

Lijkt me niks ,mijn ouders zijn zoiezo al anti drugs, hoevaak ik het zo ook heb geprobeerd uit te leggen, tripppen lijkt me echt veel te heftig voor ze
mijn moeders is nog nooit dronken geweest en heeft verder nog nooit wat gebruikt, mijn vader een keer omdat ie kiespijn had
verder zijn ze een keer in hun hele leven naar een disco ( 70ś ) gegaan en waren er binnen een uur weg omdat ze het te lawaaerig vonden. :grin:
lieve ouders hoor maar trippen ,nee dat lijkt me geen goed idee, ik zou me ook veels te verantwoordelijk voelen voor ze de hele tijd, een jointje met ze roken zou al heel wat zijn. maar ik heb ze een keer gevraagd hoe ze daarover dachten en ze zeggen dat ze daar geen enkele behoefte aan hebben. en roken al hartstikke vies vinden ( waar ze natuurlijk gelijk in hebben) roken is ook vies ook al doe ik het zelf weleens, :rolleyes:
Ik zou wel eens met mijn broertje willen trippen maar ik weet niet of dat leuk voor hem is omdat hij in een rolstoel zit, hoewel michien juist wel leuk omdat hij dan buiten de grenzen van zijn stoel kan met zijn hoofd zeg maar.maar zit er denk ik ook niet echt in omdat hij ook behoorlijk anti alles is en zelfs met kerst nog geen drankje drinkt.

Shroom

Ookal heb ik momenteel heftige ruzie met mijn ouders, ik zou ze niet erbij willen hebben tijdens een trip laat staan als ze zelf ook trippen.
Mijn ouders zijn al fel tegen blowen, laat staan andere drugs.
Sowieso zouden ze het zelf nooit willen.
En mocht het toch gebeuren dat ik zit te trippen en mijn ouders komen langs en ze worden op de een of andere manier vergiftigd ofzo met paddo's (hoe kan me niet schelen en is een raadsel).
Ik denk dat ik dan een enorme bad trip zal krijgen en misschien wel in staat ben om mijn ouders iets aan te doen. En hoe mijn ouders zouden zijn tijdens een trip? geen idee... denk dat mijn moeder in de psychiatrie beland en m'n vader zal wel een tripje krijgen bad waarschijnlijk, maar die is normaal ook al zo nuchter als een stoeptegel. Dus misschien merkt die het niet eens....

iig.. trippen met mijn ouders? zal nooit gebeuren.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
hmm tijdens mijn laatste trip vond ik het wel ontzettend jammer dat mijn ouders dit nooit hadden beleefd, ik gunde het ze gewoon heel erg, die schoonheid :).

maar naderhand met een nuchtere blik lijkt het me toch onverstandig, mijn moeder zou heel erg schrikken door het verlies van het normaal denken, en mijn vader zou het misschien stiekem heel aangenaam vinden (ik weet t niet zeker, maar ik denk dat ie wel wat ervaring met dingen heeft) maar zou het principieel niet doen om mij het "goede" voorbeeld te geven.

Lijkt me echt niks.. ik weet hoe ik me gedraag als ik trip, als mijn ouders zich dan zo gaan gedragen zou ik wel heel weird vinden ! :openmouth:

Bovenaan