Tripmuziek

Psykaholik

Wijs gebruiker
ge moet gewoon trippen op de muziek die gij normaal goed vind
kan me nie voorstellen da mensen die normaal nie naar goa ofzo luisteren da die da in ene keer goed vinden tijdens hun trip

Jeller

Badass junkie
je hebt wel gelijk, maar ze gaan er dan wss meer voor open staan en het geflipter vinden.. maar ik denk als je er sowieso niet voor bent dat je trippend ook niet leuk vindt

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
cereous zei:
Binnenkort paddo-en/LSD-en en ik maak een trip-cd'tje :smoke:
Iemand nog tips? ('t liefst artiest - nummer)

excuses als deze topic al bestaat trouwens, kon em niet vinden :cry:

alvast bedankt :beer:

MOD-Edit: verplaatst naar General, as you can see

Ik trip zelf altijd op infected mushroom,maar ook vaak op eigen muziek die ik maak. www.dance-industries.com -artist- Mr 187

Niet al me nummertjes zijn heel goed,maar ze zijn allemaal gemaakt met de intensie om erop te trippen dus kijk maar eens of er wat tussen zit.
Zelf vind ik deze nummers van me goed *Lost in urself* en *Heaven is down here* *Afterglow*..Veel plezier..met koptelefoon op hoor je geluidjes het mooist :tearsofjoy:

Mac...

Badass junkie
klinkt wel erg lekker psychonaut. Ga denk ik maar eens flink downen van je, ecehte tripmuziek, heb nu afterglow opstaan lekker tempo. Keep up the good work :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
klinkt wel erg lekker psychonaut. Ga denk ik maar eens flink downen van je, ecehte tripmuziek, heb nu afterglow opstaan lekker tempo. Keep up the good work :)

Thanks..mac ,moet weer ff fruity loops en de bende erop zetten,heb een crash gehad op me pc...dus ik lig ff stil met producen helaas :cry:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Echt erg vet, zal voor de meeting wat op een schijfje gooien dat we iig wat te luisteren hebben :tongueout:

De nummers worden ook gewaardeerd door een jury dmv sterren,de nummers boven de 4 sterren zijn me beste. :grin:

Mischien in de toekomst op vinyl,maar weet de wegen niet zo goed,het is meer een
hobby,je weet wel,drukke baan,kinderen enzo,is moeilijk om er helemaal voor te gaan.Maar wie weet in de future..

En ik werk slechts nog maar met een gekraakte versie van fruity loops op een standaard pc tje,dus niet eens reason of keyboard ofzo.Mischien dat ik over een tijdje serieuze shit ga aanschaffen en er voor ga..

Mac...

Badass junkie
Nja je bezit iig de sklills,
1 puntje van kritiek, sommige nummers vind ik net iets te traag gaan, mja ik houd gewoon van beetje up-tempo, mja your de creator en wil het eigk ook niet afzeiken.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nja je bezit iig de sklills,
1 puntje van kritiek, sommige nummers vind ik net iets te traag gaan, mja ik houd gewoon van beetje up-tempo, mja your de creator en wil het eigk ook niet afzeiken.

Hehe weet wat je bedoelt hoor,komt doordat ik de nummers maak vanuit de stemming waarin ik verkeer.Ik heb volgens mij niet een bepaalde style.Ligt er maar net aan hoe ik me voel,meeste nummers zijn ook gemaakt tijdens een coming down van lsd of truffels.De wat snellere nummers tijdens gebruik van sosa en een paar op pep :mrgreen:

Moet je het nummer *Childplay* eens luisteren,is een van me eerste nummers,meer een mix,maar van alles komt er voorbij gemixt van From dusk till dawn tot teletubies en pieter post,hehe,ik had er iig veel schik mee toen...

Mac...

Badass junkie
Haha wel lachuh, breakbeatje.
Klinkt ook wel lekker spacey.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk niet veel mensen aan zal spreken, maar ikzelf houd wel heel erg van die vage troep...

Die nummertjes van jou gaan zeker wel mee in de auto om andere mensen gek mee te maken, altijd lachen, die krijgen mijn muziek meestal helemaal niet geregeld, de meeste zijn into hardcore, maar ze vinden al die shit die ik in mijn auto heb liggen wel vet meestal, mja H4L voor hun. Ach ja, ben ook wel een stukje ouder dan de rest..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Haha wel lachuh, breakbeatje.
Klinkt ook wel lekker spacey.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk niet veel mensen aan zal spreken, maar ikzelf houd wel heel erg van die vage troep...

Die nummertjes van jou gaan zeker wel mee in de auto om andere mensen gek mee te maken, altijd lachen, die krijgen mijn muziek meestal helemaal niet geregeld, de meeste zijn into hardcore, maar ze vinden al die shit die ik in mijn auto heb liggen wel vet meestal, mja H4L voor hun. Ach ja, ben ook wel een stukje ouder dan de rest..

Ja die mixjes zijn eigenlijk ook puur voor eigen fun,om ff te kijken wat je er allemaal van kan maken.
Haha en leuk om te horen en te weten dat andere er naar gaan luisteren.

Grz

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
digi zei:
Mid jaren 90 was er "chillout zone" op mtv...
ik zoek nog een lijst met djs <vjs> die in het programma kwamen.

voor een trip is het volgens mij wat "too hot to handle"

het waren kleurrijke, psychedelische videos.

van <studio k7> <kenny larkin>
Future sound of london
biosphere
dj cam
etc.

Ik weet precies wat je bedoelt,zou wel tof zijn als je ze vind..laat mij meteen maar weten,ik keek die clips ook altijd,jammer dat die tijd vervlogen is,was heel tof..Future sound of london-Papua new guinea en shit...mooie tijd..

Mac...

Badass junkie
Fuckthem is ook echt zo'n vette plaat. Alleen jammer dat alles MP3 kwaliteit is en niet cd-kwaliteit, volgens mij komen je platen dan veel meer tot hun recht, mja je doet er weinig aan, of je moet bestanden 3 x zo groot gaan uppen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Fuckthem is ook echt zo'n vette plaat. Alleen jammer dat alles MP3 kwaliteit is en niet cd-kwaliteit, volgens mij komen je platen dan veel meer tot hun recht, mja je doet er weinig aan, of je moet bestanden 3 x zo groot gaan uppen.

Klopt,je kan maar tot bepaald aantal mb's uppen daarzo. :cry:

Het nummer *Help is on the way*,had de potentie om commercieel bekend te worden,ik heb hem alleen afgeraffeld helaas,en ben het project kwijt door de crash op pc,dus helaas..kan hem niet verfraaien...

Mac...

Badass junkie
Nja kheb nu alles van je gedownd en de vetste vind ik chinese food, erg vet nummer.

Op de meeting zul je iig in gedachte (lees space) bij ons zijn :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nja kheb nu alles van je gedownd en de vetste vind ik chinese food, erg vet nummer.

Op de meeting zul je iig in gedachte (lees space) bij ons zijn :grin:

Cool,mischien heb je kans dat ik tegen die tijd met me vriendin even om de hoek kom zeilen waar jullie dan zitten als we tijd hebben,lijkt me wel lachen.

Ik ga ff lezen hoe het zit met die meeting :)

Bovenaan