trippen met concerta

ik ben sinds enkele weken opnieuw begonnen met concerta
de dokter heeft de dosis de dosis nu verhoogd naar 54
ik ben 18 en weeg 65 ,
ik heb al ondervonden dat als je er sterke drank by drinkt
dat het behoorlijk scheef kan worden
maar nu vrydag, ga ik naar de goa
en ik heb al een portie paddos klaar

kan ik een hippieflip doen by mijn concerta
of is dit niet aante raden en kan ik best die dag geen concerta nemen ?
weet iemand hier meer over ?
:smoke:

KaCo

Newbie
Concerta en drugs gebruikt NOOIT doen. Wil je chillen laat dan de concerta ff voor die dag, het kan gevaarlijk zijn!

Tufnut

Badass junkie
Onderbouwing??

Combinaties kunnen in het algemeen gesproken overwachte effecten opleveren. In die zin is het oppassen geblazen. Voor deze specifieke combi kan ik geen specifieke risico's geven. Misschien andere concertagebruik die dat wel kan?

Lemon

Experimenterende gebruiker
Concertagebruiker meldt zich! :P
Ik weet niet wat jij onder een hippieflip verstaat, maar ik word van concerta eerder lam en duf. Ik weet niet waar je het voor gebruikt? ADHD? ADD? kan ook og verschil maken :wink:

54 mg is toch aardig wat, toen bij mij de dosis werd opgehoogd heb ik een halve avond staan kotsen van de MDMA, om daarna lam en suf te worden en m'n bed in te kruipen, wel veel liefde maar de energie was er niet.

Concerta neem je s'morgens in, en na 12 uur is het uitgewerkt. Dus in principe moet het niet uitmaken, maar het zijn toch medicijnen die ook met je neurotransmitters fucken, dus je weet maar nooit :(

Als ik jou was zou ik óf gewoon je medicijnen nemen zoals je dat altijd doet, óf ze gewoon niet nemen of een lagere dosis (als je die nog hebt liggen)

Ga het in ieder geval niet recreatief gebruiken, pak er dan lekker wat speed of een pilleke bij, veel leuker! :wave:

onder hippie flip versta ik paddos met mdma
ik ben ondertussen overgestapt naar strattera
zelfde werking van pilletje alleen minder slechte neveneffecten en het werkt 24 op 24
ik neem het voor add
ik kan er perfect alles op nemen maar weet iemand of dit gzond is ?

Bovenaan