• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Trippy langkous

Badass junkie
Truffels brengen mij in contact met emoties en je kan lekker afdwalen naar een andere wereld.

LSD ordenen mijn emoties en laten mij zien wat ik echt wil en voel. LSD is ook meer euforisch en kleuren zijn nog mooier. Met LSD kun je wel in een gedachte loop komen en ik zie op bepaald moment met LSD eigenlijk altijd een vieze kant. Dan zie ik vooral piemels, borsten, varkens, viezigheid, konten en andere rare shit. Maar over het algemeen zie ik echt toffe dingen en wil ik graag tekenen.
Piemels zou ik niet erg vinden🤣

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Een kat er bij is het mooiste wat er is.
Mijn kat wil niet dat ik haar aanraak als ik LSD op heb 😒 en ik wil dan zo graag.
Maar die voelt duidelijk een bepaalde energie lvl.
Wilt er de hele tijd er bij zijn maar... niet aanraken! 😅

Rotjoch

Badass junkie
Mijn kat wil niet dat ik haar aanraak als ik LSD op heb 😒 en ik wil dan zo graag.
Oh man bummer. Dat is net als een chick die je de hele tijd zoent en aanraakt, maar uiteindelijk niks wil

Trippy langkous

Badass junkie
Ik had precies hetzelfde! Hij voelde zich duidelijk ongemakkelijk, vooral ook doordat ik hem soms heel erg aan zat te kijken 😅 maar hij bleef wel de hele avond zitten wat hij normaal als ik nuchter ben niet doet..

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ja goed idee, had ik ook gewilt maar helaas heb ik toen besloten om het niet te doen maar heb er toch weer een beetje spijt van.. niet dat ik spijt van de kat heb maar ik had toch liever een hond gekozen, ook al kost het veel tijd.
Als je er geen tijd voor hebt of had ben ik toch blij dat je een kat hebt gekozen :3. Ik ben een half jaar bij huis geweest dus had alle tijd om mijn hond alles te leren. ^_^ Heb er nu ook veel profijt van, hoef haar nooit iets te vragen of tegen haar te zeggen alles gaat in de juiste flow.

Trippy langkous

Badass junkie
Als je er geen tijd voor hebt of had ben ik toch blij dat je een kat hebt gekozen :3. Ik ben een half jaar bij huis geweest dus had alle tijd om mijn hond alles te leren. ^_^ Heb er nu ook veel profijt van, hoef haar nooit iets te vragen of tegen haar te zeggen alles gaat in de juiste flow.
Ik heb er wel tijd voor hoor, alleen toen besloten om het niet te doen omdat het veel tijd kost. Iemand gaf mij het advies om het beter niet te doen omdat ik toen dacht dat ik het over een tijdje te druk kreeg, maar dat valt uiteindelijk mee. Dus ik wou dat ik wat beter naar me gevoel dat geluisterd..

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ik heb er wel tijd voor hoor, alleen toen besloten om het niet te doen omdat het veel tijd kost. Iemand gaf mij het advies om het beter niet te doen omdat ik toen dacht dat ik het over een tijdje te druk kreeg, maar dat valt uiteindelijk mee. Dus ik wou dat ik wat beter naar me gevoel dat geluisterd..
Wat niet is kan nog komen! 🧙‍♂️

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik wou je tripreport al een paar dagen lezen, en vandaag eindelijk tijd voor gemaakt.

Ik vind dat je je trip schitterend beschreven hebt! Het maakt me blij en enthousiast. 😀 En nee ik vind je tripverslag zeker niet te lang. Zeker bij een psychedelisch report vind ik een langer verhaal nooit vervelen.

Ook inspireert het me om op korte termijn nog eens te trippen. Bij deze bombardeer ik m’n vriend alvast tot tripsitter. 😂

Heel herkenbaar wat je schrijft over die psychedelische euforie. Die dopamine euforie die speed of coke losmaakt verdwijnt idd in het niets bij dat gelukzalige gevoel dat een tripmiddel je kan geven. ❤️

Fijn dat je ook LSD eens wil proberen! 😀 Zelf verkies ik acid (nou ja, zie m’n nickname 😅) boven psilo (maar psilo vind ik ook weleens fijn hoor). Ik ervaar LSD als minder duister en iets minder emotioneel, maar vooral als veeeeel energieker. Tijdens m’n eerste LSD-trip kreeg ik een energieboost die me bijna letterlijk van m’n sokken blies. Zóveel intenser dan amfetamine/coke. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik krijg alweer kippenvel vd, gedachte aan dat moment, ook al is dat van jaren geleden.

Ik moet ineens denken aan de wijze woorden vd. roze olifant na haar eerste DMT-trip —> trippen zou een vak op school moeten zijn! Welke psychedelica fan kan het daar nou niet mee eens zijn? 😂

Nou, super dat je zo genoten hebt van je trip en veel leergenot tijdens het vervolg van je psychedelisch pad! Uiteindelijk wint de nieuwsgierigheid het vaak vd. angst imo. 😊

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik had precies hetzelfde! Hij voelde zich duidelijk ongemakkelijk, vooral ook doordat ik hem soms heel erg aan zat te kijken 😅 maar hij bleef wel de hele avond zitten wat hij normaal als ik nuchter ben niet doet..

Haha klink echt bekend 🙂

Pff katten :joycat: Neem toch een hond die wil altijd met je knuffelen, ook als je leip bent 🐕
Ja goed idee, had ik ook gewilt maar helaas heb ik toen besloten om het niet te doen maar heb er toch weer een beetje spijt van.. niet dat ik spijt van de kat heb maar ik had toch liever een hond gekozen, ook al kost het veel tijd.

Als je alleen bent is een hond verschikkelijk.
Voor een hond moet je de hele dag klaar staan.
Als je goed voor een hond wilt zorgen ga je 5x per dag iig even naar buiten om het uit te laten.
Mensen die het beperken tot 3x per dag zijn dus niet klaar voor een hond.

Ik hoef iig geen beest in huis die 24/7 aandacht nodig heeft. Je staat op en hij zit al te kijken wat je gaat doen. Als je met eten bezig bent zit die hond al weer te kijken.
De geur van dat beest in huis.
Die hond word jou leven.

Een kat doet gewoon zijn ding.
Komt af en toe bij je zitten lekker knuffelen.
Maar gaat niet de hele dag bemoeien met wat je doet. En doet zijn eigen ding.
Geen verplichting als je werkt of een feestje pakt en ook op vakantie gaat.
Je kan zelfs een automatische voederbak kopen en een paar dagen weg zijn.
Een kind vraagt vaak minder aandacht dan een hond.

Trippy langkous

Badass junkie
Haha klink echt bekend 🙂

Als je alleen bent is een hond verschikkelijk.
Voor een hond moet je de hele dag klaar staan.
Als je goed voor een hond wilt zorgen ga je 5x per dag iig even naar buiten om het uit te laten.
Mensen die het beperken tot 3x per dag zijn dus niet klaar voor een hond.

Ik hoef iig geen beest in huis die 24/7 aandacht nodig heeft. Je staat op en hij zit al te kijken wat je gaat doen. Als je met eten bezig bent zit die hond al weer te kijken.
De geur van dat beest in huis.
Die hond word jou leven.

Een kat doet gewoon zijn ding.
Komt af en toe bij je zitten lekker knuffelen.
Maar gaat niet de hele dag bemoeien met wat je doet. En doet zijn eigen ding.
Geen verplichting als je werkt of een feestje pakt en ook op vakantie gaat.
Je kan zelfs een automatische voederbak kopen en een paar dagen weg zijn.
Een kind vraagt vaak minder aandacht dan een hond.
5x op een dag is overdreven. Mijn vader heeft ook een baan en heeft ook voor een hond gezorgd, dus dat valt ook wel wat mee. En de geur van een hond zit ik niet mee. En een kind minder aandacht dan een hond? Dat geloof ik niet..

Trippy langkous

Badass junkie
Ik wou je tripreport al een paar dagen lezen, en vandaag eindelijk tijd voor gemaakt.

Ik vind dat je je trip schitterend beschreven hebt! Het maakt me blij en enthousiast. 😀 En nee ik vind je tripverslag zeker niet te lang. Zeker bij een psychedelisch report vind ik een langer verhaal nooit vervelen.

Ook inspireert het me om op korte termijn nog eens te trippen. Bij deze bombardeer ik m’n vriend alvast tot tripsitter. 😂

Heel herkenbaar wat je schrijft over die psychedelische euforie. Die dopamine euforie die speed of coke losmaakt verdwijnt idd in het niets bij dat gelukzalige gevoel dat een tripmiddel je kan geven. ❤️

Fijn dat je ook LSD eens wil proberen! 😀 Zelf verkies ik acid (nou ja, zie m’n nickname 😅) boven psilo (maar psilo vind ik ook weleens fijn hoor). Ik ervaar LSD als minder duister en iets minder emotioneel, maar vooral als veeeeel energieker. Tijdens m’n eerste LSD-trip kreeg ik een energieboost die me bijna letterlijk van m’n sokken blies. Zóveel intenser dan amfetamine/coke. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik krijg alweer kippenvel vd, gedachte aan dat moment, ook al is dat van jaren geleden.

Ik moet ineens denken aan de wijze woorden vd. roze olifant na haar eerste DMT-trip —> trippen zou een vak op school moeten zijn! Welke psychedelica fan kan het daar nou niet mee eens zijn? 😂

Nou, super dat je zo genoten hebt van je trip en veel leergenot tijdens het vervolg van je psychedelisch pad! Uiteindelijk wint de nieuwsgierigheid het vaak vd. angst imo. 😊
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.

Rotjoch

Badass junkie
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
Lsd is sowieso wat opwekkende er euforischer. Ik denk dat je het wel leuk vind. Heb je het al in huis?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
5x op een dag is overdreven. Mijn vader heeft ook een baan en heeft ook voor een hond gezorgd, dus dat valt ook wel wat mee. En de geur van een hond zit ik niet mee. En een kind minder aandacht dan een hond? Dat geloof ik niet..

Nee 5x is een plasje doen tot savonds laat geen luxe. Je kan egoïstisch zijn en gewoon een hond willen en je eigen regels maken maar dat bedoel ik dus.

Een kind gaat op een gegeven moment gewoon op zijn kamer spelen en sluit zich ook af. Een kind heeft veel verzorging nodig maar niet alle kinderen zitten de hele dag in de woonkamer en willen 24/7 aandacht (je hebt ze wel) maar een hond zit bij je en kijkt naar bijna elke beweging wat je doet. Verzorging en aandacht zijn 2 verschillende dingen.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik heb voor verschillende kinderen gezorgd en vond het leuk en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
Maar een hond in huis is echt anders.. Die heeft echt aandacht nodig. Dat is verschikkelijk dus.

Druktemaker

Badass junkie
Ik heb voor verschillende kinderen gezorgd en vond het leuk en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
Maar een hond in huis is echt anders.. Die heeft echt aandacht nodig. Dat is verschikkelijk dus.
Is appels met peren vergelijken

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan